INDIGO!!!!!!!
Τα παρακάτω καλά είναι να τα γνωρίζετε. Είναι χρήσιμα!!!!
Πέντε γενιές ίντιγκο
Μία από τις πιο γνωστές ερευνήτριες των φαινόμενων της Νέας Εποχής, είναι η κυρία Lori Johnson, που ασχολήθηκε με την ίντιγκο γενιά σχεδόν επιστημονικά και τη χώρισε σε πέντε κατηγορίες ανάλογα με τη χρονολογίαγέννησης των παιδιών.
Η 'Άλφα γενιά
Η πρώτη γενιά, η οποία ονομάστηκε Άλφα, περιλαμβάνει τα παιδιά πουγεννήθηκαν την περίοδο από το 1958 ως το 1968. Η αύρα τους είχε βαθύ γαλάζιο & πράσινό - μοβ αποχρώσεις και ήταν κάτω από την επιρροή του μεταλλικού μπεζ που τους προστάτευε από τις εξωτερικές επιθέσεις και από τις υπερβολικές πρόωρες εξωτερικές του indigo δυναμικού τους.
Τα εξωτερικά πέπλα τις αύρας τις, βοηθήσαν και βοηθούν ακόμη αυτούς τους Λειτουργούς του Φωτός να προσαρμοσθούν στον τρόπο ζωής και ύπαρξης των υπόλοιπων συνανθρώπων τους, που δεν ανήκουν σ' αυτή την ιδιαίτερη ομάδα που την ονομάσαμε indigo.
Από μικρό παιδιά ακόμη οι Άλφα είχαν μια αίσθηση ότι είναι διαφορετικοί, σαν να μην ανήκουν στον τόπο, στη χώρα ή στους γονείς που τους γέννησαν.. Οι λόγοι γι' αυτή τη διαφορετικότητα ήταν πάντα ασαφείς και ποτέ δεν έβρισκαν μια ικανοποιητική εξήγηση. Μόλις ωρίμασαν νοητικά, αρκετά για να μπορέσουν να φανούν τα χαρίσματα τους, είχαν και την εμπειρία της «Σκοτεινής Νύχτας της Αφύπνισης». Για κάθε indigo γενιά αυτή η διαδικασία της αφύπνισης ξεκινάει γύρω στην ηλικία των 28 με 29 ετών και διαρκεί περίπου 7,5 χρόνια. Η «Σκοτεινή Νύχια της Αφύπνισης» είναι ηπερίοδος που μπορεί να είναι ιδιαίτερα δύσκολη, επειδή είναι η περίοδος τηςοριστικής επιστροφής του ατόμου στον Εαυτό του και στην αποστολή για την οποία τελικά βρίσκεται Εδώ και Τώρα. Αυτή η περίοδος είναι γεμάτη παγίδες, προβλήματα διάφορων ειδών, αρρώστιες, θανάτους των αγαπημένων ανθρώπων.. Για την Άλφα γενιά αυτή η περίοδος συνέπεσε από το 1986 μέχρι το 1996. Στην ηλικία των ώριμων τριάντα (37 - 39) ξεκινάει η ανάρρωση και η άνθιση των ψυχικών τους δυνατοτήτων. Μέχρι τότε το άτομο είχε αρκετό χρόνο να μάθει επιτέλους να εμπιστεύεται τις ψυχικές του δυνάμεις χωρίς να ξαφνιάζεται ή να προσπαθεί να μοιραστεί τις εμπειρίες του οπωσδήποτε με τους άλλους. Εδώ μιλάμε για τις διάφορες εσωτερικές εμπειρίες του Ανοιχτού Νου (open mind) πoυ σημαίνει να έχει κανείς καθαρή διαίσθηση, δυνατή εσωτερική κατεύθυνση και επικοινωνία με τον πνευματικό κόσμο, αναγνώριση των σκέψεων, συναισθηματιών και προθέσεων των άλλων, κατανόηση των παράλληλωνεπιπέδων της πραγματικότητας, μια αληθινή επίγνωση για τη φύση του χρόνου, καθημερινές συγχρονικότητες (synchronicity) και πολλά άλλα χαρίσματα. Στην ηλικία των τριάντα ετών απελευθερώνονται συνήθως όλες οι θεραπευτικές δυνάμεις όλων των γενιών. Μπορούμε να καταλάβουμε λοιπόν γιατί το Ρέικι ανθίζει τα τελευταία χρόνια που η Άλφα indigo γενιά έχει περάσει στη δική της «ώχρα φάση», δηλαδή στη φάση της πλήρους αυτογνωσίας.
Βήτα γενιά
Είναι άνθρωποι γεννημένοι κατά την περίοδο μεταξύ του 1968 και 1978. Χαρακτηριστικά χρώματα στην αύρα τους είναι το γαλάζιο - πράσινο - μοβ, αλλά δεν υπάρχει ποια το μεταλλικό χρώμα της προστατευτικής ασπίδας. Η περίοδος της δικής τους αφύπνισης συμπίπτει, περίπου στην περίοδο από το 1996 μέχρι το 2006, Πολύ σπάνια ένα indigo άτομο συνειδητοποιεί την αποστολή του πριν τα τριάντα του χρόνια. Για αυτό τον λόγο όσοι ανήκετε σ' αυτή τη γενιά πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί και τρυφεροί με τον εαυτό σας. Εκείνη την περίοδο εξαφανίζονται τα προστατευτικά πέπλα της αύρας και το άτομο μπορεί να έχει συχνά την αίσθηση πως είναι γυμνό, απροστάτευτο και ευάλωτο διότι περνάει τις διαδικασίες κάθαρσης σε σωματικό και ψυχικό επίπεδο. Μπορεί εύκολα να νομίζει ότι τρελλαίνεται και δεν είναι κακό σ' αυτή την περίπτωση να ζητάει βοήθεια κάποιου ειδικού ψυχολόγου, αλλά πρέπει να αποφεύγει φάρμακα «εκτός από τα ομοιοπαθητικά και μακροβιοτικά (macrobiotic), που δεν βλάπτουν.
Πέρα από αυτό αναπτύξτε τη διαίσθησή σας, ακούστε την εσωτερική σας φωνή γιατί όλες οι απαντήσεις βρίσκονται μέσα σας. Μην συγκρίνεστε με τους άλλους κι αν έχετε αρκετή υπομονή και εμπιστοσύνη στον εαυτό σας αυτά που σας φαίνονται τρέλα θα περάσουν σύντομα και θα διαπιστώσετε πως η ζωή είναι γεμάτη θαύματα. Τα indigo άτομα που ανήκουν σε αυτή τη γενιά, την πνευματική ωρίμανση θα τη βιώσουν στα σαράντα τους, που αρχίζει ένα πραγματικά πανηγύρι αυτογνωσίας και απελευθέρωσης. Ένα τυπικό χαρακτηριστικό και των δύο γενιών, Άλφα και Βήτα, είναι ότι φαίνονται πολύ πιο νέοι απ΄ ότι είναι στην πραγματικότητα.
Η Γενιά Γάμα
Είναι η τρίτη γενιά των παιδιών indigo, που έχουν γεννηθεί από το 1978 μέχρι το 1988. Αυτή είναι και η πρώτη γενιά με την ελάχιστη προστατευτική ασπίδα. Σε περίπτωση που την έχουν είναι συνήθως μωβ απόχρωσης με σημάδια της ώχρας ή του κρυστάλλινου χρώματος. Η περίοδος της πνευματικής αφύπνισης αυτών των παιδιών συμπίπτει με την περίοδο μεταξύ 2006 και 2016.
Η Δέλτα Γενιά
Το χαρακτηριστικό της τέταρτης γενιάς είναι το χρώμα της αύρας, που είναι καθαρά indigo (γαλάζιο - λουλακί). Τα παιδιά αυτά είναι γεννημένα από το 1988 μέχρι το 1998. Ως εξαίρεση που αποδεικνύει τον κανόνα κάποια άτομα που ανήκουν σ' αυτή την κατηγορία, έχουν ένα ελαφρύ πέπλο στον εξωτερικό κύκλο της αύρας τους.
Αυτή η γενιά είναι υπερβολικά ευαίσθητη και χρειάζεται αρκετή βοήθεια για να
Bρει τον εαυτό της. Είναι υπερδραστήριοι και αρκετά εξωστρεφείς. Τους αρέσει
να δείχνουν στον κόσμο ποιοι είναι πραγματικά και σε πολλές περιπτώσεις
το κάνουν με μεγάλη αυτοπεποίθηση και σιγουριά. Αν είστε γονέας ενός
indigo παιδιού της γενιάς Δέλτα πρέπει να ξέρετε ότι αν το βοηθήσετε να φτιάξει μία γαλήνια όαση στο δωμάτιο του κι αν ζει σε ένα σπίτι γεμάτο αγάπη και γαλήνη, θα το βοηθήσετε πολύ περισσότερο από το να του δίνετε φάρμακα γιατη δική του «υπερκινητικότητα».
Στο δικό του περιβάλλον θέλει γαλάζιο και μοβ χρώματα, ενώ απολαμβάνει πραγματικά τη μουσική με αργούς ρυθμούς. Να αποφεύγετε την πολυκοσμία
και τις υψηλές, θερμοκρασίες όταν είστε μαζί του. Την τηλεόραση καλά είναι να την ελαττώσετε όσο πιο πολύ γίνεται γιατί του αυξάνει τη νευρικότητα. Επίσης είναι καλά, να μην κοιμάται ή να περνάει τις περισσότερες ώρες της ημέρας σ' ένα δωμάτιο με πολλές ηλεκτρικές εγκαταστάσεις. Αυτές οι συμβουλές ισχύουν για το κάθε indigo άτομο, ειδικά αν είναι ακόμη μικρό παιδί. Η Δέλτα γενιά έχει συνήθως πολύ δύσκολη εφηβεία. Πολλά από αυτά τα παιδιά νομίζουν ότι κάτι δεν πάει καλά μαζί τους, μπλέκονται με τα ναρκωτικά, έχουν τάσεις αυτοκτονίας.. Το καλύτερο φάρμακο για αυτούς είναι η Φύση στην οποία καλό είναι να περνάνε όσο περισσότερο χρόνο γίνεται. Η περίοδος της ωρίμανσης και της πνευματικής αφύπνισης της Δέλτα γενιάςσυμπίπτειμε την περίοδο από το 2016 ως το 2026.
Ωμέγα γενιά
Τα παιδιά που γεννήθηκαν ή θα γεννηθούν από το 1998 μέχρι το 2008 ανήκουν στη Λεγόμενη Ωμέγα indigo γενιά. Υποτίθεται πως αυτή είναι και η τελευταία «καθαρή» indigo γενιά. Τα παιδιά που γεννήθηκαν στη Δέλτα και Ωμέγα εποχή, ονομάζονται επίσης και Κρυστάλλινα Παιδιά (Crystal Children) λόγω μιας ιδιαίτερης φωτεινής, κρυστάλλινης απόχρωσης στην αύρα τους. Αυτά τα παιδιά είναι ιδιαίτερα ευάλωτα σε διάφορες δερματολογίες, αλλεργίες και αρρώστιες ειδικά του ανώτερου αναπνευστικού συστήματος που οφείλονται στημεγάλη ρύπανση του περιβάλλοντος. Επίσης ένα σημαντικό ποσοστό τους χαρακτηρίζεται ως αυτιστικά ή υποφέρουν από το σύνδρομο Asperher. Ο αυτισμός σ' αυτά τα παιδιά πολλές φορές δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένας τρόπος αυτοπροστασίας από τη νεύρωση και επίθεση του έξω κόσμου. Πολλά απ' αυτά είναι παιδιά των indigo γονέων ή είναι μετενσάρκωση των πρόωρα πεθαμένων τής Άλφα και Βήτα γενιάς.
Αυτή η γενιά θα βιώνει τη «Σκοτεινή Νύχτα της Αφύπνισης» την εποχή από το 2026 μέχρι το 2036.
Το Κρυστάλλινο Παιδί θα το αναγνωρίσετε από τα τεράστια μάτια του, που όταν σας κοιτάνε κατάματα έχετε την αίσθηση ότι μπορούν να δουν τα βάθη της ψυχής μας, κάτι που μπορεί να εκνευρίσει κάποιους που θέλουν να κρυφτούν. Από τη φύση τους είναι χαρούμενα, πάντα χαμογελαστά και ανοιχτά προς τους άλλους, ανά πάσα στιγμή έτοιμα να βοηθήσουν κάποιον που έχει ανάγκη. Έχουν έμφυτη μεγάλη συμπόνια και αγάπη για τον συνάνθρωπο τους, αλλά και για τα ζώα και τα φυτά.
Αν είστε γονέας ενός Κρυστάλλινου Παιδιού της τελευταίας γενιάς μην το φορτώνετε με πολλά παιχνίδια γιατί δεν τα εκτιμά ιδιαίτερα. Το καλύτερο δώρο που μπορείτε να του χαρίσετε είναι η ιδία η Φύση με τα διάφορα δωρεάν παιχνίδια της. Λατρεύει να σκαρφαλώνει στο δέντρα, να ξαπλώνει στο χορτάρι, να περπατάει ξυπόλυτο, να μιλάει με τα φυτά, με μικρά ζωντανά πλάσματα και να χάνεται σε μικρόκοσμους έχοντας μέσα από αυτούς μία βαθιά επικοινωνία με το ίδιο το σύμπαν.. Αυτά τα παιδιά έχουν μέσα τους την αγνή αγάπη. Είναι σαν μικρά ζωντανά «μαγικά φωτοβόλα» που το φως τους είναι σαν να εκπέμπεται από την επιδερμίδα τους. Είναί πιο ευαίσθητα από όλα τα indigo, παιδιά, δεν έχουν καμία ανεκτικότητα στα χημικό φάρμακα, και πολλές φορές μόνα τους αποφασίζουν να γίνουν χορτοφάγοι. Ακόμη και σε οικογένειες που καταναλώνουν πολύ κρέας αυτά τα παιδιά προτιμούν φρούτα και λαχανικά, φυσικούς χυμούς. Ακόμη και το γάλα δεν το θέλουν. Τα παιδιά αυτά έχουν πολλές ψυχικές δυνατότητες. Είναι πολλές οι μητέρες που έχουν δηλώσει ότι, όταν κυοφορούσαν τα Κρυστάλλινα Παιδιά, απέκτησαν διάφορες ψυχικές δυνατότητες, που δεν είχαν πριν, όπως πρόβλεψη, διαίσθηση, τηλεπαθητικές δυνατότητες.. Τα Κρυστάλλινα Παιδιά έχουν σε μεγάλο βαθμό εξελιγμένο το δεξιό ημισφαίριο του εγκεφάλου τους βλέπουν πνεύματα και αγγέλους, βλέπουν διάφορα προβλεπτικά όνειρα, έχουν ουσιαστική αντίληψη του χρόνου,
ζουν το Τώρα ολοκληρωτικά. Σε αυτή την ομάδα ανήκουν τα παιδιά που γεννιούνται σήμερα, καθώς κι εκείνα που είναι 8 - 9 χρονών (σύμφωνα με την Doreen Vrtue). Μπορούν να επικοινωνούν με την οικογένεια τους τηλεπαθητικά. Δεν χρειάζεται να μιλάνε γιατί η τηλεπάθεια είναι πιο άμεση και αποτελεσματική. Είναι διαφορετικά, έχουν ενέργεια, μεγαλύτερη συλλογική συνείδηση, έχουν περάσει από το Εγώ στο Εμείς και αγωνίζονται κατά των παλιών αρχών που μαστίζονται από ενέργειες γεμάτες ανταγωνισμό και απληστία...Εγκαταλείπουν το παλιό πατριαρχικό μοντέλο και περνάνε στο μητριαρχικό που είναι πιο ισορροπημένο, που έχει και τις δύο αρχές μέσα του: θηλυκή και αρσενική. Γενικότερα χάρη στις indigo γενιές, στον Δυτικόκόσμο τουλάχιστον, αυξάνεται η ισορροπία ανάμεσα στη θηλυκή καιστην αρσενική ενέργεια. Οι indigo άνθρωποι έχουν το αίσθημα του ομαδικού πνεύματος. Αυτά τα παιδιά έχουν ένα εσωτερικό ραντάρ που το ονομάζουμε «BS detector» με το οποίο μπορούν να «μυρίσουν»τον άνθρωπο και να καταλάβουν αν μπορούν ή όχι να τον εμπιστευτούν. Πόσοι από μας έχουμε βρεθεί με κάποιον, ενώ το εσωτερικό μας ραντάρ χτυπούσε: «Προσοχή, αυτός δεν είναι δικός σου άνθρωπος!»Οι άνθρωποι με indigo αύρα όταν συναναστρέφονται με τους άλλους δεν ενδιαφέρονται πολύ για την ηλικία τους, για το τι ρούχα φορούν ή αν είναι ο καλύτερος μαθητής του σχολείου. Το μόνο που, τουςενδιαφέρει είναι ο χαρακτήρας και η ψυχή του άλλου. Τα indigo παιδιά συνήθως έχουν μία απόλυτα φυσική συμπεριφορά.Είναι πρώτα στη σειρά των ανθρώπων που δίνουν αγώνα να είναι αυτό που είναι πραγματικά, να μη μιμούνται τους άλλους και για αυτό τον λόγο έχουν μεγάλα προβλήματα με τους γονείς τους, με τους δασκάλους κ.λ.π. Θέλουν να ανταποκρίνονται στις πραγματικές τους ανάγκες χωρίς να είναι τυπικοί και κοινωνικοί αναγκαστικά, εάν δεν το αισθάνονται. Γενικώς δεν ενδιαφέρονται πολύ για τη γνώμη των άλλων. Στην Αμερική τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια πραγματική επιδημία διάγνωσης ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) που σημαίνει έλλειψη προσοχής και υπερκινητικότητα. Αυτή την κατάσταση εκμεταλλεύονται φυσικά οι φαρμακευτικές βιομηχανίες, κι έτσι «..μόνο στη Βόρεια Αμερική υπολογίζεται ότι περίπου πέντε εκατομμύρια παιδιά καταναλώνουν καθημερινά διάφορα ψυχοφάρμακα.Αν και οι ιατρικοί ερευνητές το αρνούνται πεισματικά, η υπερκινητικότητα και ο αυτισμός των παιδιών δημιουργείται κυρίως από οικογενειακούς παράγοντες και όχι από βιολογικούς..» (Γιώργος Σιάμκος, Mind Control: O πόλεμος για τον Έλεγχο του Νου, Εκδόσεις Άγνωστο). Συνήθως περνάνε πάνω από τριάντα ώρες την εβδομάδα μόνα τους, βλέποντας τηλεόραση, και παρόλο που οι γιατροί προσπαθούν να τα εντάξουν σε «έναν νέο τρόπο της ανθρώπινης εξέλιξης» μάλλον αυτά τα παιδιά αυτό που χρειάζονται δεν είναι χημικές ουσίες, αλλά μια ειδική φροντίδα και εκπαίδευση, έτσι ώστε να ανθίσουν.
ΤΕΛΟΣ
RSS Feed για αυτό το θέμα 119
antonis moschos Τρίτη, 8 Απριλίου 2008 0:50 πμ
epiteloys mia analitiki enimerosi
eyxaristo
jimmys309 Δευτέρα, 4 Αυγούστου 2008 4:40 πμ
ΚΑΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ αλλα να επισημανω οτι τα κρυσταλλινα παιδια η αλλιως ιντικο ονομαζονται και αστρογενος και χωριζονται σε δυο κατηγοριες στους αστρογονους και στους αστροβοηθους.οι αστρογονοι εχουν χαρακτηριστηκα στην προσωπικοτητα τους πιο πολυ εξωγηινων παρα γηινων στοιχειων,ενω οι αστροβοηθοι ειναι αυτοι που εχουν πιο πολυ γηινα στοιχεια στην προσωπικοτητα τους και λιγοτερα εξωγηινα. τελος οι αστροβοηθοι ειναι οι προηγουμενες γενιες κρυσταλλινων παιδιων που προετοιμασαν το εδαφος για τις επομενες γενιες δηλαδη για τους αστρογονους . ΤΕΛΟΣ.
dhmhtrhs safakas Δευτέρα, 4 Αυγούστου 2008 9:58 μμ
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΗΜΕΝΑ ΤΟ ΜΗΝΑ ΑΠΡΙΛΙΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑΣ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑΣ Λ.Χ 1983 . ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΜΕΤΑΔΩΣΟΥΝ ΚΑΠΙΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ .ΤΕΛΟΣ.
lia Τετάρτη, 10 Δεκεμβρίου 2008 11:13 πμ
apo oti enas paidocyxologos ejetase to paidi moy eipe oti einai indigo.se poion mporw na απευθυνθω για περισσοτεες πληροφοριες?
αστερίων Τετάρτη, 10 Δεκεμβρίου 2008 6:17 μμ
Γιατί κοπέλλα μου μξε λατινικούς χαρακτήρες το μήνυμά σου; Δεν σου αρέσει η γλώσσα μας;
Εν πάσει περιπτώσει το μήνυμά σου έχει ένα καλό στοιχείο. Βρέθηκε παιδοψυχολόγος διαβασμένος. Φαντάζομαι να σου είπε και βασικούς τρόπους συμπεριφοράς απέναντι στο παιδί. Υπάρχουν βιβλία που αναφέρονται στα Κρυστάλλινα παιδιά αν μ΄πενεις Αθήνα το Εσοπτρον αν μένεις Θεσσαλονίκη το ΔΙΟΝ . Αν γράψεις στο google θα βρείς πολλές καταχωρήσεις. Να έχεις υπ' όψιν σου ότι συνήθως αποκτούν πλήρη συνειδητότητα; της ιδαιτερότητάς τους μεταξύ 25-30 ετών.
trelos Κυριακή, 21 Δεκεμβρίου 2008 2:07 μμ
Εγω ειμαι η δεν ειμαι τελικα πως θα μαθω?
... Πέμπτη, 5 Φεβρουαρίου 2009 5:17 μμ
brisko ta sxolia sas kapos perierga dioti den poreite na jerete me akriebeia pos ferete ena pidi tis delta genias alla mono na upo8esete.
kapios!!! Τρίτη, 10 Φεβρουαρίου 2009 1:12 μμ
an kapoia apo oles tis omades stoixeia exw dei kai akomh blepw ston eayto mou ti shmainei?
Γιώτα Πέμπτη, 26 Φεβρουαρίου 2009 2:46 πμ
Μακάρι να μπρούσες να με βοηθείσεις με οσα γράφεις μα ακόμη είμαι πολύ μπερδεμένη. Ξέρω τι είμαι αλλά δεν ξέρω ακόμη τι ακριβώς πρέπει να κάνω και πώς να το κάνω.
Αστερίων Βαληνάκης Πέμπτη, 26 Φεβρουαρίου 2009 10:27 πμ
Γιώτα μόνον με αυτά ποιυ γράφεις όπως αντιλαμβάνεσαι δεν μπορεί να βγάλει κάποιος συμπέρασμα, πολύ περισσότερο να βοηθήσει. Σε τι να βοηθήσει. Είμαι αρκετά μεγάλος όπως μπορείς να δείς στο προφίλ μου ώστε να έχω κάποια πείρα και να μπορώ να δώ τα πράγματα από άλλη οπτική γωνία. Υπάρχει και το e-mail:asterion379@yahoo.gr.
tinaaa Κυριακή, 1 Μαρτίου 2009 2:46 πμ
hiiiii
billyyyy Κυριακή, 1 Μαρτίου 2009 3:13 πμ
vasika einai polla...skeftomai kapoies apories an sxetizontai me thriskeia kai an oxi....diafores enoxlhseis exoun na kanoun me aggelous,daimonia,h syggeneis mou"apo ta palia???".....kai na rwthsw kai kapou tha me paroun me tis petres.....apla pisteyw oti apagoreyetai na thymomaste sxedon ta panta apo alles zwes,alles diastaseis.....!!!
Αστερίων Βαληνάκης Κυριακή, 1 Μαρτίου 2009 10:37 πμ
Τίνααα ευχαριστώ έστω και για αυτό. Το θεωρώ ελάχιστο. Πρέπει να φροντίσουμε να επεκταθούν οι ανθρώπινες σχέσεις και επαφές, τώρα που είναι πολύ ποιό εύκολες από παλιότερα.
Αστερίων Βαληνάκης Κυριακή, 1 Μαρτίου 2009 10:44 πμ
Βίλυ δεν ξέρεις πόσο χάνεις που δεν χρησιμοποιείς την γλώσσα μας. Και εσένα δικαίωμά σου. Ομως η γλώσσα μας έχει ανάγκη από υποστήριξη. Είναι η γλώσσα μητέρα που γέννησε όλες τις άλλες και γιθα αυτό την πολεμάνε. Θα σου απαντήσω στις ερωτήσεις σου. Οι άγγελοι που είναι φωτεινές οντότητες υπάρχουν πέρα από κάθε αμφιβολία και ο κάθε ζωντανός άνθρωπος έχει από έναν εως περισσότερους φύλακες αγγέλους. Υπλάρχουν και κατώτερα σκοτεινά όντα (τα δαιμόνια όπως γράφεις) τα οποία μας ενοχλούν, κατά διαφόρους τρόπους.. Η εκκλησία απαγορεύει ότι είναι μεταφυσικό και κυρίως την πίστη στην μετεμψύχωση και στην ύπαρξη προηγούμενων ενσαρκώσεων. Ομως είναι αλήθεια. Αμα θέλεις μεταχειρίσαου το μείλ μου
22.16.7.18.19.15.18\" Τετάρτη, 4 Μαρτίου 2009 2:41 πμ
gia sas.. opios einai indigo na epikinonisi me to mail tha kanoume sinantisi ton alo mina..
fffffffffffffffffff Τετάρτη, 4 Μαρτίου 2009 2:43 πμ
sdf
Ρένα Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2009 11:27 πμ
ο μεγαλος μου γιος ειναι 8,5 χρονων.εχω υποψιες πως εχει συμπεριφορες indigo.εχουμε δει αρκετες φορες παιδοψυχολογο απο παροτρυνση δασκαλων.<<ειναι πεισματαρης..>><<ειναι υπερκινητικος...>><<ειναι δειλος..>>Αυτα ειχαν να πουν οι δασκαλοι των σχολειων μας!Μονο μια δασκαλα ειδε κατι διαφορετικο.Ενα παιδι με συναισθηματα,αγωνιστη στα πιστευω του,ματια με διαυγεια που μιλανε απο μονα τους και τελος ανθρωπος με αποψη.Φετος ομως εχει προβλημα στο σχολειο,γιατι το βλεπουν για προβληματικο παιδι.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.Τα εχω ψαξει ολα.Τωρα τελειωνουμε τις συνεδρειες μας ψαχνωντας για δυσλεξεια.Εχω αγανακτηση!
Αστερίων Βαληνάκης Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2009 2:29 μμ
Ρένα δεν γνωρίζω την διαμονή σου για να συσχετίσω τα υπάρχοντα βοηθήματα. Οφείλω συγχαρητήρια στην δασκάλα. Ενα από τα χαρακτηριστικά των παιδιών αυτών εκτός από αυτά που γράφεις είναι ότι έχουν τα μάτια τους μια διεισδυτικότητα πολύ μεγάλη(βάθος βλέμματος). Οι δάσκαλοι αν είναι παλιών αρχών και αντιλήψεων ή θρησκεύαμενοι μπορούν άνετα να το καταστρέψουν. Το δυσλεκτικό από που προέκυψε; Δεν είμαι κοντά αλλά και ουτε μπορώ να επέμβω. Εκείνο όμως που μπορώ να κάνω είναι να σου δώσω το e-mail μιας γνωστής μου που έχει κάποια περίπτωση στενού συγγενή της, μήπως μπορέσει να σε βοηθήσει.Θα σου είμουν υπόχρεως αν με κρατούσες ενήμερο για την κατάσταση του παιδιού. e-mail: xifomaxos1673@yahoo.gr το δικό μου είναι asterion379@yahoo.gr
ανώνυμος Τρίτη, 31 Μαρτίου 2009 4:51 μμ
Πιστευω πως ειμαι indigo
Αστερίων Βαληνάκης Τρίτη, 31 Μαρτίου 2009 7:45 μμ
Δικαίωμα σου αναφαίρετο! Μπορείς άνετα να πιστεύεις ότι θέλεις! Φαίνεται ότι σε ψάχνει η CIA & NASΑ λόγω της υεράστιας ισχύς σου σαν ιντιγκο και γι αυτό κρατάς ανωνυμία.
kosnstantinos elkamis Τρίτη, 14 Απριλίου 2009 7:32 πμ
gennithika 20/04/1983 pisteyo oti eimai indigo
konstantinos elkamis Τρίτη, 14 Απριλίου 2009 7:46 πμ
gennithika 20/04/1983 mesa se kaiki eno eplee sthn thalassa,stin ellada 7minitiko diladi bgika proora, apo ellinida mitera kai patera apo tin aigypto!exo 4 nipples eimai sthn thriskeia x.o.pisteuo oti eimai indigo..
Αστερίων Βαληνάκης Τρίτη, 14 Απριλίου 2009 10:07 πμ
Εγώ γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αίγυπτο. Η ημερομηνία γέννησής σου και χρονολογία είναι9 σημαντική. Αν κυτάξεις κάποια ερωτηματολόγια για τα indigo και ανταποκρίνεσαι καλώς. Εκείνο που δεν κατάλαβα είναι γιατί δεν γράφεις Ελληνικά; και τι είναι οι 4 nipples;
GODchildren Κυριακή, 3 Μαΐου 2009 9:48 μμ
Diavasa arketa apo ta parapano pou stilane ta paidia,kai exei endiaferon to thema pou anaptiksate. ithela na kserete,oti opios einai diathesimos gia opiadipote PLIROFORIA sxetika me ta pedia (indigo) kai ton tropo drasis tous, gia ton teliko proorisomo kai stoxo tous mpori na mou steili minima stin ilektroniki diefthinsi xristosgeo@hotmail.com
thanks..
Αστερίων Βαληνάκης Κυριακή, 3 Μαΐου 2009 10:30 μμ
Επειδή πέρα από αυτά που γράφω όλα τα άλλα είναι υποθέσεις ή λογικά συμπεράσματα, κάθε ποιό συγκεκριμένη πληροφορία είναι ευπρόσδεκτη.
Elenaaquar Σάββατο, 23 Μαΐου 2009 3:20 μμ
Μία ερώτηση : γιατί αναφερέρετε τόσα λίγα για τη γενιά ΓΑΜΑ ? Καθότι ανήκω στη γενιά αυτή θα ήθελα περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ.
Αστερίων Βαληνάκης Σάββατο, 23 Μαΐου 2009 10:45 μμ
Αγαπητή Ελενα ένα ενημερωτικό σημείωμα δεν παύει ποτέ να είναι ενημερωτικό. Αυτά βρήκα αυτά έβαλα χωρίς να προσθέσω ή να αφαιρέσω. Εφρ' όσον ενδιαφέρεσαι ιδιαίτερα ψάξε στο Google κασι είμαι σίγουρος ότι κάτι θα βρείς.
ανώνυμος Τρίτη, 26 Μαΐου 2009 7:12 μμ
Αγαπητε κοσμε, τα παιδια indigo με ιδιαιτεροτητες στον χαρακτηρα απο τη φυση τους - αυτα τα παιδια βρισκονται εδω για να αλλαξουν τον κοσμο μας... Αλλα τι σημαίνει "εισε INDIGO"? Αυτό είναι το μεγάλο μυστικό που δεν είναι μυστικό, είναι τόσο απλό, τόσο αληθινό. Το φαινόμενο Indigo έχει αναγνωριστεί ως μια από τις εκπληκτικότερες αλλαγές της ανθρώπινης φύσης που έχουν καταγραφεί ποτέ στην κοινωνία. Το χαρακτηριστικό Indigo περιγράφει το ενεργειακό μοτίβο της ανθρώπινης συμπεριφοράς που υπάρχει σε πάνω από το 95% των παιδιών τα οποία γεννήθηκαν την τελευταία δεκαετία& Αυτά τα φαινόμενα συμβαίνουν παγκοσμίως . Είναι η γέφυρά μας προς το μέλλον, και οχι μονο!
ΕΔΟ http://www.drshadrin.com/indigoschool.htm Oι άνθρωποι Indigo . ΙΝΔΙΓΟ και 2012. Μπορει να γινει κατε αωτρωποσ ΙΝΔΙΓΟ? Ναι.
A seminar of Dr Shadrin PROGRAM OF THE SCHOOL OF GUARDIAN PRIESTS http://www.drshadrin.com/indigoschool.htm
GODchildren Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2009 0:35 πμ
ithela na kserete,oti opios einai diathesimos gia opiadipote PLIROFORIA sxetika me ta pedia (indigo) kai ton tropo drasis tous, gia ton teliko proorisomo kai stoxo tous mpori na mou steili minima stin ilektroniki diefthinsi xristosgeo@hotmail.com
thanks..
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Τρίτη, 23 Ιουνίου 2009 11:50 μμ
για σε ολους εκανα το τεστ που υπαρχει για τα indigo και λεει οτι ειμαι και μαλιστα καταλαβα δελτα γενια......τελος παντων ειμαι ψαγμενος και συμφονω με ολα αυτα επισεις εχω ψαξει για το 2012 και οτι αφορα αυτο..........αλλα σταματησα γιατι δεν θελω να γινομαι κουραστικος στο περιβαλον μου αλλα εχω πεισει πολλους ανθρωπους το 8εμα ειναι οτι υπαρχουν πολλες ιστοριες και δεν ξερεις πια να πρωτοπιστευψεις οποτε τα παρατησα........οσο για την μετασαρκοση ειμαι χριστιανος και δεν μου το επιτρεπει η θρησκεια μου.......αλλα πιστευα και ειχα ψαξει και για αυτην.........και ειδα καποια πραγματα......η αληθεια ειναι οτι καθε θρησκεια κριβει καποια αληθεια.........θελω να μιλησω σε καποιον που πιστευω οτι θα συζητησω........και θα λυθουν καποιες αποριες μου........α και μου ηρθε μια γλωσσα στο μυαλο που δεν υπαρχει αλλα την δημιουργησα αλλα αυτοματα δεν ξερω πως αλλα μου εμηνε στο μυαλο μου.....επισεις ειμαι καλος στην ψηχολογια αλλα οχι με νομους και κανονες αλλα μπορω να συμβουλευω πολυ ευκολα και σωστα και ειδα σε ενα αλλο τεστ οτι εχει μετανσαρκο8ει μαζι με εμενα ενας εισερχομενος αγγελος............
Αστερίων Βαληνάκης Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2009 9:41 πμ
Αλέξανδρε αποφάσισε τι θέλεις να πείς και τοι ζητάς και μπές στο asterion379@yahoo.gr για αν τα πούμε.
ειρηνη περακη Δευτέρα, 3 Αυγούστου 2009 3:04 μμ
θα ηθελα εστω κ αργα να προσπαθησω να βοηθησω αν μπορω την φιλη ρενα που εγραψε πιο πανω..ρενα η ιστορια σου ειναι ακριβως ιδια με την δικια μου..εγω εχω περασει απιστευτεσ καταστασεις με τον γιο μου που τωρα ειναι πια 14 ετων..κ μολισ τωρα αρχισα να βρισκω μια ακρη..περασαμε ψυχολογους..περασαμε απο κρατικα ιδρυματα να εξεταστει για μαθησιακες δυσκολιες..ωσπου τυχαια διαβασα καπου για τον αυτισμο..μετα απο καποια βιβλια που διαβασα ψαχνωντασ να βρω ακρη , βρηκαμε πως υπαρχει σ οληηη την αθηνα μονο ενα κεντρο διαγνωσης αυτισμου!!!!σου δινω τα τηλ.επικοινωνιας..210-6728181-2 ειναι κρατικο κεντρο διαγνωσης κ δεν χρειαζετε να πληρωσεις τιποτα..αυτο που με θλιβει ειναι οτι εχασα χρονια να τρεχω σε γιατρους ψυχολογους κ εχασα πολυτιμα χρονια ποθ θα μπορουσα να ειχα βοηθησει το παιδι ουσιαστικα..κ εμεις ειμαστε ακομα στο σταδιο της διαγνωσης..θυμωνω που σε μια Ελλαδα του 2009 δεν υπαρχει κανεις που να μπορει να σε καθοδηγησει!!θυμωνω για το κακο που εκαναν σε μενα κ στο παιδι μου δασκαλοι γιατρουδακια!!!θυμωνω για τις τυψεις που τοσο καιρο μ ειχαν φορτωσει!!!θυμωσα κ σχεδον ουρλιαξα οταν στο κεντρο διαγνωσης μου ειπαν"τωρα το ειδατε"? κ εγω ετρεχα το παιδι απο 2.5 ετων..θα ηθελα να πω πολλα .ενα τελευταιο προς τους γονεις!!ακουστε το ενστικτο σας!!διαβαστε!!ψαχτε!!μην επαναπαυεστε!!χανετε χρονο πολυτιμο για σασ κ τα παιδια σας!!!
vagelas Κυριακή, 9 Αυγούστου 2009 2:24 πμ
Ρε παιδιά πολύ μυαλό θέλει;..... Πως γίνεται στα καλά καθούμενα να εμφανιστούν να indigo; Από κάπου πρέπει να προήλθαν. Από που άραγε; Τι το παράξενο αρχίζει να επισκέπτεται τον πλανήτη μας τώρα τελευταία;... Για συλλογιστείτε λίγο....
ανώνυμος Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2009 6:22 μμ
εχω τρελαθει με αυτα που διαβασα πιο πανω γιατι διαπιστωσα οτι εγω και η κορη μου ειμαστε παιδια indigo!!!!!!!!!!!!!!!!!
Χαρης Τρίτη, 11 Αυγούστου 2009 7:47 μμ
dwedwe
Στεφανος Τρίτη, 11 Αυγούστου 2009 8:07 μμ
ΟΣΟ Κ ΑΝ ΣΑΣ ΦΑΝΟΥΝ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΖΩ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΕΔΩ Κ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ Κ ΠΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΠΕΡΙ ΙΝΤΙΓΚΟ Κ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ,ΔΕ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΑΡΑΞΕΝΑ.ΕΙΜΑΙ 30 ΕΤΩΝ ΔΛΔ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΣ 1979 Κ ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΒΙΟΜΑΤΑ.ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΡΟΜΑΞΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΓΙΑΥΤΟ ΔΕ ΘΑ ΜΠΩ ΣΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ.ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΑΣ ΤΑ ΚΡΑΤΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΕΥΚΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΖΩΑ ΠΟΥ ΖΟΥΝ Κ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.Κ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Κ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ {ΚΑΚΟΥ} ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΜΙΑ ΓΕΝΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙΔΙΠΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗ ΓΗ.ΕΧΩ ΦΥΣΙΚΗ ΕΝΟΡΑΣΗ Κ ΜΠΟΡΩ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΔΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ,ΟΠΩΣ Κ ΝΑ ΔΙΑΙΣΘΑΝΘΩ ΤΟ ΟΤΙΔΙΠΟΤΕ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΓΥΡΩ ΜΟΥ.ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΒΕΒΑΙΑ,ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΣΚΛΑΒΟΥΣ ΤΟΥΣ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΚΛΑΒΟΣ ΚΑΝΕΝΟΣ Κ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ,ΜΕ ΤΙΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ,ΝΑ ΠΟΛΕΜΙΣΩ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΓΑΜΗΜΕΝΟΥΣ ΔΙΑΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ Κ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΝ ΓΕΝΕΩΝ.ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΜΕΣΣΑΙΩΝΑ Κ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ.
ΣΤΕΦΑΝΟΣ Τρίτη, 11 Αυγούστου 2009 8:25 μμ
ΗΜΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ Κ ΑΚΟΜΗ Κ ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΠΟΥ ΚΑΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΝΑΝ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ Κ ΝΑ ΔΩ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΟΡΟ.ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ 100% ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΙΓΑΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ,ΟΠΩΣ ΘΑΥΜΑΤΑ,ΠΑΡΑΦΥΣΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΤΛ.ΟΣΟΙ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΑΥΤΟΠΕΠΕΙΘΗΣΗ Κ ΠΟΥ ΓΝΟΡΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΙ ΠΩΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΚΟΠΟ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ.ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΧΡΗΜΑΤΩΝ Κ ΥΛΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ.ΟΣΟΙ ΤΟ ΧΟΥΝ ΚΑΛΙΕΡΓΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΔΕ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ Κ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΜΙΖΕΡΟΙ.ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΛΛΟΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΟΥΣ ΟΣΟ ΑΠΙΘΑΝΟ Κ ΑΝ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΙΝΤΙΓΚΟ ,ΚΡΥΣΤΑΛΙΝΟ,ΡΕΙΝΜΠΟΥ ΠΑΙΔΙ,ΑΠΛΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΓΕΙΑ ΖΩΗ Η ΣΤΗ ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΙΑ,Κ ΝΟΙΩΘΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ Κ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ Κ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΙΧΙΣΜΕΝΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ 700 ΕΥΡΩ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ.ΟΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΕΙ Κ ΝΑ ΤΟ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ Κ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΟΣΟΥΣ ΓΥΡΩ ΤΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΝ.
Αστερίων Βαληνάκης Τρίτη, 11 Αυγούστου 2009 9:51 μμ
Στέφανε από όσα μπορώ να καταλάβω και γνωρίζω έχεις αποστολή για κάτι συγκεκριμένο. Την εντολή θα την πάρεις όταν πρέπει. Απορώ όμως πως με τα διορατικά προσόντα και άλλα που έχεις δεν έχεις καταλάβει την μεγάλη απάτη της χριστιανικής θρησκείας. Οι θρησκείες έγιναν για αν καταδυναστεύουν τον κόσμο κάνοντάς τον κοπάδι.
προβατακι Τετάρτη, 26 Αυγούστου 2009 11:35 μμ
συγνωμη και παλι για το κατεβατο. γεια σε ολους! ειμαι γεννημενη το 1979 και εγω ,εχω πολυ ανεπτιγμενη διαισθηση και στην καθημερηνοτητα και σε σιγκεκριμενα γεγονοτα που με τρομαξε ο εαυτος μου,πραγμα που επαναλαμβανεται συνεχως.Απο τοτε που γεννηθηκα δοκιμαζομαι , εχω αλλαξει καταστασεις , δουλειες, σπιτια , μεταφορικα μεσα, ανθρωπους γυρο μου, τοσα πολλα που δεν μπορω να τα βαλω σε μια σειρα πλεον. ειναι σαν να εχω ζησει πολλες ζωες. εχω κανει πολλα.Σε μικροτερη ηλικια ακολουθουσα το ενστικτο μου πιο πολυ και οτι ηθελα το καταφερνα. πηγενα σε ενα μερος με το τιποτα και ξαφνικα ειχα δουλεια σπιτι και παρεες και ζωη , απο το μηδεν καθε φορα. μετα περασα μια περιοδος που ξεκινησε στα 28 με βαρια καταθληψη πραγμα που με αναγκασε να παω σε ψυχολογους και ψυχιατρους. πηρα μια ελαφρια αγωγη , και τωρα στα 30 μου εχω σταματησει την αγωγη και νιωθω σιγα σιγα να γινομαι πιο δυνατη. Δεν ειναι αυτα ομως που με κανουν να πιστευω οτι ισως κατι περιεργο σιμβενει με εμενα , αλλα το οτι δεν μπορω να πιστεψω με τιποτα αυτα που βρισκουν φισιολογικα οι γυρω μου, μετα απο ολα αυτα εβγαλα το σιμπερασμα, οτι δεν ειμαι εγω οι προβληματικη, αλλα αυτοι που δεν βλεπουν γυρω τους τι σιμβενει. Δεν αντεχω τους θορυβους της πολης, οταν βρισκομαι σε κοσμο και σε πολη παθενω κριση πανικου,και θελω να εξαφανιστω απο εκει, δεν βλεπω τηλεωραση , οταν την ανοιγουν θελω να φιγω και απο εκει, μουσικη μπορω να ακουω πολυ λιγα ειδη,σχεδον ολες με ενοχλουν, οταν ειμαι σε μια παρεα βαριεμαι τη συζητηση,ξερω τι θα πουν πανω κατω σε ολη τη συζητηση προβλεπω σχεδον καθε λεξη κι κατασταση και θελω να φυγω και παλι γιατι νιωθω οτι δεν ανοικω εκει. γενικα νιωθω οτι δεν ανοικω πουθενα παρα μονο στη φυση.εκει εχω ζησει τις πιο ευτιχισμενες στιγμες της ζωης μου.μονη μου πανα φευγω απο την παρεα οταν ειμαι στην φυση και χανομαι εκει.θελω να ζησω και να βαλω στο μυαλο μου καθε λεπτομερια. γενικα ειμαι πολιταλαντη. τα καταφερνω σχεδον παντου, στο να βρισκω λυσεις, πατεντες, να επισκευαζω , παντα σε ολα τα θεματα οταν υπαρχει προβλημα η χαλασει κατι προτα τρεχουν σε εμενα οι γνωστοι μου.μπορω να καταλαβω ενα δεντρο, να το νιωσω και να δακρυσω γιαυτο, και ολα τα ζωα που εχω δεν τους φερομαι ποτε σαν να μιν καταλαβαινουν αλλα πιστευω οτι καταλαβενουν. δεν πιστευω στην απατη καμιας θρησκιας, μαρεσει να ενημερονομαι για οτιδηποτε πριν βγαλω αποψη και πιστευω οτι ειναι ενα εμποριο χρηματων αλλα και ανθρωπινων ζωων. δε φοβαμαι καθολου το θανατο.το τι γινεται γυρω μου το βλεπω σαν μια ταινια που ξερω στο περιπου το τελος και οποτε θελω η βαρεθω παιρνω το τηλεκοντρολ και κλεινω αυτη την ταινια.αυτο θελω να κανω σε πολλα αδιεξοδα που βλεπω και παλι τισ δοκιμασιες μπροστα μου, ομως και παλι ξερω πως ολα δεν εχουν τελειοσει ακομα και σινεχιζω αφου ΞΕΡΩ πως δεν διατρεχω κινδυνο για σιγκεκριμενο χρονικο διαστημα. δεν ξερω αν καταλαβενετε τι εννωω δηλαδη νιωθω οταν θα παει κατι καλα η οχι, εκτος των σιγκεκριμενων περιπτωσεων που εχω ΔΕΙ πραγματα πριν γινουν η αφου εγιναν και χωρις να ειμαι εκει ξερω τι εγινε. δεν ξερω γιατι ειμαι εδω , το μονο που μου αρεσει ειναι τα δαση, καινε τη ζωη μου τωρα και περασα τα σταδια της καταθληψης εχω φτασει . η σκεψη μου τρεχει πολυ γρηγορα, πραγμα που με κανει δισανασχετω καθε φορα που μιλαω με αλλους και βλεπω οτι θελει λειτουργουν σε αλλη συχνοτητα, με εκνευριζει που καθε φορα πρεπει να εξηγησω κατι νεο στους αλλους που το βλεπουν πρωτη φορα. δεν ψαχνουν , δεν ενδιαφερονται, παιρνουν αυτο που τους δινουν, και ριχνουν ολο το βαρος σε αριθμου και σε ανουσιες καθημερηνοτητες. δεν ξερω τι αλλο να πω. ισως ειπα ηδη πολλα. ομως απλα ηθελα μια αποψη γιατι πρωτη φορα λογο το οτι δεν βλεπω τηλεωραση ετυχε και ακουσα σε μια συζητηση λιγα πραγματα. δεν ξερω ακομα αν πιστευω στα indigo δεν το εχω ψαξει για να βγαλω αποψη, ομως θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας για εμενα εσεις που γνωριζετε περισσοτερα. βρικα ενα τεστ που κικλοφορει αλλα δεν μπηκα στον κοπο να το κανω ουτε να το διαβασω γιατι δεν μου φανηκε αξιοπιστο, πιστευω οτι οσοι το κανουν θα ταυτιστουν και θα απαντανε στα περισσοτερα "ναι" επειδη ισως τους ετυχε κατι απο αυτα μια φορα.
Αστερίων Βαληνάκης Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2009 2:30 μμ
Για τα ιντιγκο δεν έχουμε ξεκαθαρισμένες αντιλήψεις. Απλά παρακολουθούμε. Γιά όλα τα άλλα που γράφεις δύο πράγματα ξεχωρίζουν: α) είσαι προικισμένη διορατική (τρέχεις σε μελλοντικούς χρόνους) β) πιθανόν να είσαι ενσαρκωμένη στην Γαία προερχόμενη σπό αλλο αστρικό σύστημα. μην ανησυχείς υπάρχουν και αρκετοί άλλοι με δυσκολίες προσαρμογής.
GodSUn Σάββατο, 29 Αυγούστου 2009 1:45 πμ
ta indigo pedia einai pedia epilegmena kai idietera dialekgmena apo ton dimiourgo. otan ekmetaleftis tis ikanotites sou gia kako parameneis o arithmos 0,ama tis ekmetalefthis gia kalo taftoxrona dipla apo to arithmo 0 mpeni to 1 kai ginete 10,tote exeis kerdisi kai xoris na enthousiazese kai na kataxrazese tin dinami pou sou dothike proxoras.
Asteriwn Balhnakhs tis geneas morfozousas alla oxi arketa.i thriskies den einai mono aftes pou vleis stin tileorasi kai sta kerakia pou anavosvinoun,thriskia einai kai afti tin ora pou ego grafo pou skeftome pou troo pou milao
ανώνυμος Σάββατο, 29 Αυγούστου 2009 1:57 πμ
provataki eiparxoun atoma pou doulevoun stin idia sixnotita mesena sigoura,einai diskolo na sinandithis me afta giati einai arithmitika ena 5%.poli endiaferon afta pou egrapses exo kati omos pou pistevo tha to akouseis me enthousiazmo kai afosiosi.ksero to gousta sou
perimeno apandisi
Αστερίων Βαληνάκης Σάββατο, 29 Αυγούστου 2009 2:24 μμ
CoodSUn ςσ΄ύ μπορείς να θεωρείς θρησακεςλια λοτι σε βολέυει ή ότι σου κάνει κέφι. Να έχει κατά νουν ότι η θρησεκέια΄ειναι γεμάτη κανόνες και δόγματα. Κλαουπώνευ όλα τα πράγματα για να τα ελέγχει και ποιμνιοποιεί τους ανθρώπους για τιν ίδιο λόγο. Εσύ κρύβεσαι πίσω από το δάκτυλό σου. Εγώ δηλώνω άθρησκος αλλά ένθεος!!!!
GudSUn Κυριακή, 30 Αυγούστου 2009 3:38 πμ
asterion balhnakhs stin epoxi pou zoume kiriarxi i panthriskia kai ginan etsi ta pragmata pou anagastika pernis afta pou thelis apo mia thriskia kai petas afta pou den thelis ,sou lei na eisai eleftheros stin epilogi thriskias gine esi enas mikros thelos kai volepseta sta metra sou,kai ton kosmo ton simferi afto giati vlepi oti mesa s afto to xaos den epivionis xoris tin panthriskia.H thriskia tou xristianismou akolouthite apo ligous kai apo sigekrimena atoma pou einai 3 afti tin stigmi stin ellada kai to ena.kai ena apo afta ta dimiourgimata tou theou pou eitan pio konda eitan o paisios pou kseri olos o kosmos.o kosmos den pistevi pleon me afta pou vlepi kai ola einai pros to sxedio tou xristou Prota tha erthi i apostasia tou kosmou gia na proxorisi to sxedio tou,alla stis meres mas otan pistevis se mia thriskia theorisi atomo xamilou epipedou kai kathisterimenos,oti to mialo sou den doulevi kai oti den ftanis poli makria menis eki .gi afto psakse ligo parapano kai ego prosopika mporo na sou doso na akouseis kati pou den to akoui olos o kosmos.ama pragmatika thelis pare mia gnomi kai apo eki arki na mou to zitiseis.
filika xristosdftanipolpomakmakria
Αστερίων Βαληνάκης Κυριακή, 30 Αυγούστου 2009 10:36 πμ
Η χρήση Λατινικών στοιχείων για Ελληνική γραφή φθάνει στο ύψος εθνικού εγκλήματος. Δεν απαντώ
GodSUn Δευτέρα, 31 Αυγούστου 2009 8:34 μμ
strimoxtikes ratsisti file mou..nase kalla me kalipses me tin apandisi sou
provataki Δευτέρα, 31 Αυγούστου 2009 9:13 μμ
αυτες τισ ημερες οπως και τις περισσοτερες μέρες τα τελευταία χρονια , πάλι παλεύω με τον εαυτό μου γιατί δεν νιώθω να ανήκω εδώ, πάλι δεν μπορώ να συμβιβαστώ με επιφανειακές συζητήσεις και να κοιτάω στο δρόμο ανθρώπους που δεν έχουν προβληματιστεί ποτε για τίποτα και "ανθρώπους" που σου λένε "γέλα χαμογελα!" και έχουν τη δύναμη να το κάνουν και να καταφέρνουν να αδιαφορούν και ας ξέρουν πως λίγο η πολύ πιο πέρα κάποιος υποφέρει,κάποιος παλεύει μονο για να ζήσει και δεν έχει λίγο νερό να πιει, πως κάτι όμορφο καταστρέφεται άδικα. Δεν τους ενδιαφέρει ότι κάποιος παίζει με την ζωή του και του δίνει να τρώει τα σκουπίδια και αυτόι τα δέχονται λέγοντας ευχαριστώ και πιστεύοντας ότι αυτά είναι τα κατάλληλα για αυτόν και οτιδήποτε άλλο είναι βλακώδες να ασχολούμαστε με αυτό. τους αναγνωρίζω από το πρόσωπο τους αυτούς τους ανθρώπους τους αδιάφορους, είναι πνιγμένοι μέσα στην ειρωνεία. Πραγματικά δεν μπορώ να νιώσω ποτε χαρούμενη με τις "μικρες" χαζές καθημερινότητες , ίσος μερικές φορες μπορεί να καταφέρνω να ξεχαστώ για λίγο όμως όσο πιο πολλά μαθαίνω τόσο υποφέρω. αν είμαστε άνθρωποι και κοιτάξουμε γύρο μας στο σπίτι μας , την περιουσια μας ποσα άχρηστα πράγματα μας έχουν φορτώσει και πιστεύουμε ότι είναι δικά μας.τίποτα δεν είναι δικό μας και τίποτα δεν μας χρειάζεται. όλα είναι ψεύτικα. Στην πραγματικοτητα δεν μπορω να πάρω τα ζώα μου και να πάω κάπου αλλου να ζήσω χωρίς αυτά τα άχρηστα υλικά πράγματα, αυτό συμβαίνει γιατί πλέον το τοπίο είναι αφιλόξενο από όλες τις πλευρές , έτσι το έχουν μετατρέψει (δεν ξέρω ποιος). παλιά όμως επί εκατομμύρια χρονια οι άνθρωποι μπορούσαν και ζούσαν χωρίς όλα αυτά. τέλος πάντων τα γράφω όλα αυτά γιατί έπρεπε να τα βγάλω από μέσα μου , βεβαια εδώ δεν είναι το site που μπαίνεις και λες τα εσώψυχα σου όμως αν υπάρχουν όντως άνθρωποι γεννημένοι με διαφορετικούς στόχους ίσως είμαι ένας από αυτούς , και ίσως μέσα από εδώ , συζητώντας με ανθρώπους που έχουν προβληματισμούς θα μπορούσα κάποτε να ανακαλύψω και εγώ το στόχο μου. λοιπόν ανώνυμε αν υπήρχε κάτι που θα μου κινούσε το ενδιαφέρον σίγουρα θα ήθελα να ενημερωθώ , αφού εξάλλου μου αρέσει να ενημερώνομαι για όλα πριν τα δεχθώ η τα απορρίψω. για άλλη μια φορα συγγνώμη για το κατεβατό.
Αστερίων Βαληνάκης Δευτέρα, 31 Αυγούστου 2009 11:25 μμ
GoodSun Αν εγώ είμαι ρατσιστής επειδή έτσι σου ήλθε εσύ με την γραφή που χρησιμοποιείς είσια ανθέλληνας καραμπινάτος
ΣΤΕΦΑΝΟΣ Παρασκευή, 4 Σεπτεμβρίου 2009 1:09 πμ
ΠΡΟΣ ΑΣΤΕΡΙΩΝ ΒΕΛΗΝΑΚΗ......ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΠΛΕΟΝ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΤΙ ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΦΤΟΙΑΧΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ "ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ"ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΕΚΕΙΝΗΣ,Κ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ Κ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΟΔΗΓΑΝΕ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ.ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΠΙΣΤΕΥΑ Κ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΒΙΩΣΕΙ ΑΛΛΑΞΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΟΥ.ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΕΣ.ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ Κ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ Κ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΟΜΙΛΗΣΩ ΜΕ 5 ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΟΡΘΙΟΙ.
ΔΔΔΔΔ Παρασκευή, 4 Σεπτεμβρίου 2009 2:22 πμ
defdfs
stefanos stefanan Παρασκευή, 4 Σεπτεμβρίου 2009 3:14 πμ
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΣΤΕΡΙΕ ΒΕΛΗΝΑΚΗ.ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΦΤΟΙΑΧΤΙΚΑΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΥΣ "ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ" Η ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕΙ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΗΘΟΥΣ Κ ΚΑΤΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.ΘΑ ΣΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΜΩΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙΣ Κ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΠΑΡΕΥΡΕΘΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΛΕΤΗ ΜΑΓΕΙΑΣ Η ΕΞΟΡΚΙΣΜΟΥ,ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΔΕΙΑΡΚΗΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΑΚΟ ΜΕΤΑΞΥ ΠΝΕΥΜΑΤΩΝ Κ ΔΑΙΜΟΝΙΩΝ.ΑΥΤΟΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΗΝ 4?5?6? ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΥΤΟ,ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΙΣ 3 ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ Κ ΤΟ ΧΡΟΝΟ.ΟΙ ΛΕΓΟΜΕΝΟΙ "ΑΓΙΟΙ" ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΟΥΝ ΑΠΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΦΥΛΑΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΓΕΙΑΣ ΖΩΗΣ Κ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΔΟΥΝ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΕΡΙ ΘΕΟΥ Κ ΣΑΤΑΝΑ.ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΙΤΙΣΩ ΟΤΙΔΙΠΟΤΕ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΟΥ ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ Κ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΝ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ,ΔΛΔ ΑΝ ΘΑ ΑΝΟΙΚΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ Η ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ.ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ(ΚΑΛΟ vs ΚΑΚΟ). ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΟΝ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ Κ ΣΤΗΝ ΕΠΙΓΕΙΑ ΖΩΗ ΒΕΒΑΙΑ.Κ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΕΡΙ ΥΠΑΡΞΙΑΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ.
stefanos stefanan Παρασκευή, 4 Σεπτεμβρίου 2009 3:44 πμ
ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΑΝ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΤΡΑΠΕΖΙ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΙΣΟΥΜΕ Κ ΝΑ ΔΙΗΓΗΘΟΥΜΕ ΦΙΛΕ ΑΣΤΕΡΙΕ ΒΕΛΗΝΑΚΗ.ΔΕ ΘΑ ΜΗΛΙΣΩ ΓΙΑ ΙΝΤΙΓΚΟ Κ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ.ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΠΕΡΙ ΥΠΑΡΞΙΑΚΟΥ.ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΨΥΧΕΣ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΕΣ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΣΤΡΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΣΤΑΛΘΗΚΕ ΕΔΩ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΚΑΤΙ Κ ΑΝ ΤΟ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΑΝΕ,ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΕΚΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΙΝΗ ΦΥΛΑΚΙΣΗΣ ΤΟΥ Η Κ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Κ ΕΝΤΕΛΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΒΕΙ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ Κ ΝΑ "ΑΓΙΑΣΕΙ",ΔΛΔ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΦΥΛΑΚΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΡΙΖΟΥΝ Κ ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ.ΟΙ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ Κ ΣΑΣ ΕΡΩΤΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ?ΘΑ ΧΑΙΡΟΜΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΣΑΥΤΟ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ Κ ΓΩ ΜΙΑ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΗ ΨΥΧΗ Κ ΠΩΣ ΣΤΑΛΘΗΚΑ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ Κ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΤΑΞΙΔΕΨΩ ΣΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΜΟΥ.
Αστερίων Βαληνάκης Παρασκευή, 4 Σεπτεμβρίου 2009 2:39 μμ
Στέφανε κατ΄αρχήν να φυλάγεσαι πάρα πολύ μην σε πάρουν είδηση. Εχετε μπει στο στόχαστρο των εμβολιασμών για να σας αλλάξουν το DNA και να μην μπορείτε να ανπαραχθείτε. Το άλλο που μου λές δεν είναι καθόλου υποθετικό. Υπάρχουν πολλοί ενσαρκωμένοι τόσο από φίλιους αστερισμούς όσο και από εχθρικούς. Το σίγουρο είναι ότι υπάρχει μια έλξη μεταξύ ενσαρκωμένων από τον ίδιο αστερισμό. Περιττό είναι ότι δεν θα πρέπει να σου ειπώ τίποτα για την προέλευσή μου επειδή στην πατρίδα μας κολλάνε ταμπέλες. Στην πραγματικότητα η ενσάρκωσηυ της ψυχής είναι μια φυλακή και ο θάνατος η απελευθέρωσή της. Δεν είμαι εντελώς σίγουρος για τον σκοπό της ενσάρκωσης. Μπορεί για τιμωρία, μπορεί για βοήθεια, μπορεί για απόκτηση εμεπιριών βοήθεια μπορεί
ρενα Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2009 10:56 πμ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΠΕΡΑΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ(θα ηθελα ομως να μου εξηγησετε πως φτασατε εκει..ειχατε ενδειξει;),ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙ ΕΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΒΑΛΗΝΑΚΗ
Eιρηνη Περακη Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2009 5:15 μμ
ρενα..απο που ν αρχισω κ που να τελειωσω.. Ο Πασχαλης μου σε συγκριση με την αδελφη του που ειναι ποιο μικρη ηταν διαφορετικος..του αρεσε π.χ αντι να παιζει μ τ αυτοκινητα να τα γυρναει αναποδα κ να γυριζει τις ροδες..του αρεσε να βλεπει το πληντυριο να δουλευει..πριν φαει οτιδηποτε ηθελε να το μυριζει..σε μικροαλλαγες στο δωματιο του εδειχνε να αγχωνετε..αποφευγει να κοιταει στα ματια κ οταν το κανει δεν του αρεσει..δεν του αρεσουν οι αγκαλιες τα φιλια..συναισθηματα δεν μπορει να εκφρασει..μπορει να σου πει σ αγαπαω αλλα νιωθεισ οτι το λεει γιατι ετσι πρεπει..του αρεσει ν ασχολειτε πολυ με το κομπιουτερ..5 χρονων ειχε κανει φορματ στο δικο μου..κ αλλα πολλα ρενα..δεν ξερω αν βοηθησα σε κατι.. ομως το τηλεφωνο που σου εδωσα να ξερεισ οτι ακομα κ αυτισμο να μην εχει το παιδι σου κ μακαρι να μην εχει τιποτα..κ να ειναι απλα μαθησιακες δυσκολιες θα ειναι σιγουρα μια εγκυρη διαγνωση..μην κανεις τα λαθη που εκανα εγω..καθε χρονος ειναι πολυτιμος κ για σενα κ για το παιδι..οτι αλλο χρειαστεις ζητησε το εμαιλ μου απο τον κυριο αστεριωνα..
Σμαραγδα Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου 2009 7:14 μμ
καλησπερα. θα ηθελα να πω την ιστορια μου απο την αρχη. ειμαι γεννημενη 15 απριλιου 1981 και εχω 2 χαρισματα. 1.το καλοκαιρι του ΄85 ή ΄86 ηταν να παω κατασκηνωση την οποία δεν ειχα δει ποτε μου ουτε μου ειχαν πει πως ειναι.το βραδυ πριν φυγω ειχα ονειρευτει τον χωρο της κατασκηνωσης ακριβως οπως ηταν και οταν εφτασα εκει το επομενο πρωι επαθα πλακα και λογο της ηλικιας μου δεν μπορουσα να το κατανοησω. 2.για τα επομενα 3 χρονια εβλεπα στον υπνο διαφορα ονειρα ητε αφορουσαν το μελον ητε διαφορες οντοτιτες. 3.στο γυμνασιο ολα αυτα ειχαν σταματησει και νομιζα οτι επειτελους ημουν φυσιολογικη μεχρι που το φθινοπωρο του ΄96 αρχισα να βλεπω πνευματα ενω ημουν ξυπνια. στην αρχη τρομαξα,δεν ηθελα να βγω απο το σπιτι.στην πορεια εμαθα να ζω με αυτο. μεχρι τωρα δεν ειχα αναφερθει ποτε σε αγνωστους αλλα με ολα οσα βλεπω θα ηθελα να κατανοησω καλητερα καποια πραγματα. επισης εχω 2 παιδια και με τα οσα διαβαζω νομιζω οτι ειναι κρυσταλινα παιδια και κυριως η κορη μου που πολλες φορες μου λεει οτι βλεπει διαφορες οντοτιτες. οποιος εχει πληροφοριες ας μου απαντησει ευχαριστω εκ των προτερων Σμαραγδα
Αστερίων Βαληνάκης Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου 2009 7:28 μμ
Υπάρχουν tests για όλα Σμαράγδα. Μην συγχέεται την υπερευαισθησία και διορατικότητα με άλλες ιδιότητες.
Σμαραγδα Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου 2009 8:28 μμ
που θα μπορουσα να βρω αυτα τα τεστ;
Αστερίων Βαληνάκης Τετάρτη, 16 Δεκεμβρίου 2009 5:35 μμ
Γράψε την λέξη Indigo στο Google και θα βρείς ότι θελήσεις.
mihalis Σάββατο, 19 Δεκεμβρίου 2009 4:05 πμ
εγω παιδια τι να πω με γοητευουν ολα αυτα εδω αλλα δεν ξερω τι να πιστεψω το μονο που θα πω ειναι οτι μικρος εβλεπα ονειρα που γινονταν πραγματικοτητα τωρα και αρκετα χρονια δεν βλεπω ονειρα η τα βλεπω και τα ξεχναω παντος οταν ξυπναω και θυμαμε το ονειρο βγενει αληθηνο για τα υπολοιπα χαρακτιριστικα τον indigo εχω τα πιο πολα αλλα δεν ασχολουμε ειμαι και γενημενος το 90, δεν περιμενω να μου δωσετε καποια απαντηση ουτε να με περασετε για κανενα πνευματιστη
Αστερίων Βαληνάκης Σάββατο, 19 Δεκεμβρίου 2009 2:16 μμ
Απ΄όσα εκθέτεις δείχνεις χαρισματικός. Αν έχεις ροπή προς το ψάξιμο, δενξ θα ήταν άσχημο, εφ΄όσον διαθέτεις χρόνο να ψαχτείς.
xarhs x Κυριακή, 3 Ιανουαρίου 2010 6:24 μμ
Kαλησπερα σας.εχω ξανασυμετασχει στη συζητηση αυτη προ 2 μηνων.σιγουρα οι νεες γενιες ειναι πολυ ανωτερες πνευματικα κ σιγουρα αντιλαμβανεται πολλα περισσοτερα.ειμαι κ γω μαλλον ενα ιντιγκο παιδι κ βλεπω ετσι τα πραγματα ,ακριβως οπως περιγραφονται για τα παιδια αυτα με καποιες ισως περισσοτερες ανησυχιες.κ.Αστεριων εχουμε μιλισει απο μαιλ για διαφορα θεματα κ ειναι καλο πιστευω να μεταδιδετε αυτη τη γνωση σε επιλεγμενα ατομα.εχω παραθεσει παραπανω σχολιο με το ονομα stefanos- .ειναι σιγουρα αρκετα τα ατομα σαν εμενα που εχουν τους προβλιματισμους αυτους κ θα θελα πολυ να γνωρισω.ευχομαι καλη χρονια στους αναγνωστες.
stefanos x Κυριακή, 3 Ιανουαρίου 2010 6:57 μμ
κ.Αστεριων απο τα λεγομενα σας καταλαβαινω οτι δεν εχετε καμια πιστη στην εκκλησια κ καλα κανετε αφου δεν εχετε δει κατι που να σας προτρεψει.ειμαι ανθρωπος που λιγο πολυ τα ψαχνει αυτα κ επειδη οπως σας ξαναειπα δεν εχετε δει τιποτα,δεν μπορειτε να καταλαβετε!υπαρχει ενας δειαρκης ανταγωνισμος(πολεμος)του καλου(θεου)με το κακο(σατανα)που εξαπολυουν τα στρατευματα τους στην επιγεια ζωη να συγκρουονται συνεχεια.απο δαιμονισμενα ατομα,μαυρη μαγεια η εξορκισμους αν εχεις δει,τοτε ισως προβληματιζοσουν λιγακι.δεν ειμαι κανας φανατικος των εκκλησιων καθως τα χουμε πει αυτα σε αλλες συζητησεις αλλα εχω δει κ εχω μιλισει με διαφορα ατομα για αυτα τα πραγματα που θεωρω αδιαμφισβιτητα πως υπαρχει κ μια ακομα διασταση την οποια δε βλεπουμε ως ανθρωπινα οντα κ οπου γινονται ολα αυτα που καλητερα για πολλους να μην γνωριζουν πως υπαρχουν.
Αστερίων Βαληνάκης Κυριακή, 3 Ιανουαρίου 2010 10:35 μμ
Στέφανε πρίν βάλω Χ και γυρίσω σελίδα είχα κολλήσει όσο μπορεί να κολλήσει κανείς στην εκκλησία. Είδα την ψευτιά και την υποκρισία. Είδα ότι ο θεός που πιστεύουν είναι ψεύτικος- ανύπαρκτος. Οσο για την πάλη του καλού με το κακό είναι αρχέγονες έννοιες που πάντοτε υπήρχαν. Ο Σατανάς είναι εφεύρημα του παπαδαριού για να μας έχει του χεριού του. Οσο για τα υπόλοιπα που αναφέρεις δυστυχώς βρέθηκα στην ανάγκη να ασχοληθώ λόγω προσβολής μου από αυτά. Είναι δύσκολες καταστάσεις όπου απλούστατα φαίνεται η μεγάλη ισχύς του κακού. Υπάρχουν μια σειρά επικλήσεων στα Ορφικά που δείχνει να πιάνουν τόπο.
sofiaa08 Δευτέρα, 4 Ιανουαρίου 2010 3:36 μμ
παιδια εγω που βλεπω καπια ονειρα κ μετα μετα απο μερες μου συμβαινουν ακριβως στην πραγματατικοτητα μπορει να ειμαι παιδι indigo?????
Αστερίων Βαληνάκης Δευτέρα, 4 Ιανουαρίου 2010 9:45 μμ
Για τα indigo υπάρχουν ένα ασωρό εγγραφές στο Google και μια βιβλιογραφία εκτεταμμένη. Αυτό που έγραψα ποιό επάνω είναι κάποια σύνοψη. Γνωματεύσεις δεν κάνω.
sofia papa Δευτέρα, 4 Ιανουαρίου 2010 10:07 μμ
oκ!!!
sofia papa Δευτέρα, 4 Ιανουαρίου 2010 10:14 μμ
παντως αποτι διαβασα κ παραπανω μερικα χαρακτηριστηκα τα εχω παρατηρησει κ σε εμενα να συμβαινουν!!!πολη συχνα μαλιστα.
INDIGO Σάββατο, 23 Ιανουαρίου 2010 1:40 μμ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΑΡΗΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΝΟΡΙΜΙΑ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΠΕΙΤΕΛΟΥΣ ΒΡΙΣΚΩ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΙΡΑΣΩ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΖΩΗΣ.ΕΙΜΑΙ ΓΕΝΙΜΕΝOΣ ΤΟ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 1988.ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΑ ΒΙΟΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡΕΦΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΜΟΥ ΗΛΙΚΙΑ.ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ ΔΕΚΑΕΠΤΑ ΧΡΟΝΩΝ ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ ΜΟΝΟΝ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ,ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΙΚΑΝΟΤΙΤΕΣ.ΜΕΤΑΠΙΣΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ Κ.ΧΑΡΔΑΒΕΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΙΝΤΙΓΚΟ.ΔΕ ΣΑΣ ΚΡΙΒΩ ΟΤΙ ΥΠΟΨΙΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΙΣΟΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΟΙΑΛΩ ΜΟΥ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ,ΠΑΡΑΤΕΙΡΙΣΑ ΟΤΙ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΑΝΑΜΦΙΒΟΛΑ ΕΝΤΟΝΟΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΕΣ(ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ).ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΝΟΗΤΕΣ ΣΕ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΙΣ ΑΝΑΦΕΡΑ ΣΕ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΑ,ΔΕΝ ΜΕ ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΕΛΙΔΕΣ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΙΝΤΙΓΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΒΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΥΤΕ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ.ΟΠΩΣ ΠΑΡΑΔΙΓΜΑ,ΟΤΙ ΜΕΤΑΦΕΡΦΗΚΑ ΕΠΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΑΛΛΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟΠΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΟΙΧΟ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΟΥ!ΜΑΝΤΕΨΑ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΕΝΟΣ ΚΟΡΙΤΣΙΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΩ.ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΗΣΑ ΣΚΛΗΡΗ ΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΝ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΙΝΤΙΓΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΟΠΟΣ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΧΡΙΣΙΜΟΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΟΦΙΑ ΤΟΥΣ,ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΙΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΕΣΘΗΣΙΑ ΤΟΥΣ,ΑΛΛΑ, ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΙΣΤΗ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΝΑ ΨΑΧΝΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΙΝΤΙΓΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΝΩ ΠΛΕΟΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΙΘΗΤΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΟΑΣΗ ΣΑΣ.
ΤΑΝΙΑ Σάββατο, 23 Ιανουαρίου 2010 1:55 μμ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΑΡΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΝΟΡΙΜΙΑ.ΕΠΕΙΤΕΛΟΥΣ ΒΡΙΚΑ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΙΡΑΣΤΩ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΒΙΩΜΑΤΑ.ΓΕΝΙΘΗΚΑ ΤΟ ΜΑΙ ΤΟΥ "88.ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡΕΦΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΜΟΥ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΧΑ ΖΕΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΜΠΙΡΙΕΣ ΠΑΡΑΞΕΝΕΣ ΟΠΟΣ ΓΙΑ ΠΧ.ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΟΣΜΟΥΣ,ΧΡΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΤΥΧΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΟΙΧΟ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΟΥ.ΜΑΝΤΕΨΑ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΕΝΟΣ ΚΟΡΙΤΣΙΟΥ.ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΩ.ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΑ ΕΙΠΑ ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΣΤΕΥΕ ΚΑΝΕΙΣ.ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.ΓΕΝΙΚΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΥΤΑ.ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΜΑΣΙΑ ΠΛΕΟΝ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΨΑΧΝΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ.ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΣΤΑ ΣΟΒΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΙΝΤΙΓΚΟ.
Τανια Σάββατο, 23 Ιανουαρίου 2010 7:31 μμ
Κ.Αστεριων διαβασα αυτα που εχεις γραψει και θα σου πω οτι ο Θεος υπαρχει και ειναι πανταχου παρον και τα παντα πλειρον.Στην εκκλησια δεν παει καποιος που πιστευει αληθηνα για τους παπαδες,πηγενει για το Χριστο, την Παναγια, τους αγιους και τους αγγελους.Συμφωνω στο οτι οι παπαδες εκμεταλευονται μερικα πραγματα για τα πορτοφολια των πιστων.Την Αγια γραφη ομως ιδικα την Καινη Διαθηκη δεν ειναι και τοσο εξιπνοι για να την γραψουν.Εχουν δει απλοι ανθρωποι τον Χριστο και την Παναγια,καποιοι αλλοι αγιους και αγγελους ζωντανα. Δε χριαζεται να σε πισουν οι παπαδες στα πιστευω σου.Ηπαρχουν παπαδες λιγοι ομως που ενδιαφερονται για τους ανθρωπους,εχει τυχει να συναντισω παπα ενορατικο!
paidi 83 Σάββατο, 6 Φεβρουαρίου 2010 1:27 μμ
Xtes agorasa ena endiaferon vivlio sxetika me to thema.Legetai Paidia tou 1983 oi Ellines Indigo. Poly endiaferon me polles sinenteukseis. An borei kapoios na vrei mia dieythinsi tou sto net na to doun kai alloi giati ego eimai ligo asxeti! :)
bibian bian Σάββατο, 6 Φεβρουαρίου 2010 1:34 μμ
Γεια σας χθες αγορασα ενα πολυ ενδιαφερον βιβλιο. Παιδια του 1983 οι Έλληνες indigo λεγεται. Μπορει καποιος να το βρει στο ιντερνετ ειμαι λιγο ασχετη απο αυτα. ευχαριστω! :)
Τανια Σάββατο, 6 Φεβρουαρίου 2010 9:53 μμ
Υπαρχει στο ηντερνετ αυτη η ιστιοσελιδα για τα παιδια του 83.Γραψε παιδια του 83 μετα Ελληνες ιντιγκο.Δοκιμασε να γραψεις στο ηντερνετ και τον συγκραφεα του βιβλιου που αγορασες η χρονολογια,πηγες κτλ.Κανε δοκιμες!Νομιζω οτι το πετυχα στην ιστιοσελιδα <τα παιδια του 83>.
LUCIFER Κυριακή, 7 Φεβρουαρίου 2010 0:34 πμ
OTI NA NAI.....................
deia Σάββατο, 13 Φεβρουαρίου 2010 8:57 μμ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ!ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ?
d Πέμπτη, 15 Απριλίου 2010 10:32 πμ
d
Crisos Πέμπτη, 15 Απριλίου 2010 10:35 πμ
http://gr.scips.eu/disabilities/adhdadd_gr.html
rikste mia matia milai gia ta indigo
godSun Πέμπτη, 15 Απριλίου 2010 10:39 πμ
Tania apo pou eisai?
erorasnifiri Πέμπτη, 15 Απριλίου 2010 3:43 μμ
einai teleia h selida pou eftia3es kai euxaristw pou me katatopises gia to pou eimai......eimai indigo delta genias...exw kanei kapoio test pou exw brei me kapou 40 me 50 erwthseis den 8umame akribos sthn arxh den to pisteua alla h3era oti diaferw kai exw ta xarakthristika twn indigo megala matia epiblhtika ex rwthsei pollous an8rwpous kai oloi m lene oti einai san na mporeis na diabaseis thn psuxh mas san na mhn mporoume na kruftoume apo esena....h alh8eia einai oti mporw kai katalabainw para polla apo mia matia kai mono sthn psuxologia enos atomou kai exw kanei kai ena diko test sto opoio blepw olh thn psuxologia tou an8rwpou ama 8elete sas to dinw......episeis exw para polu kalh dies8hsh kai polles fores einai san na diabazw to mualo twn allon........alla kai pali den eimai sigouros gia ta indigo opote to afunw na eorite 8a pistw mono otan kapoios 8a dei thn aura m.........
marina sfakianaki Πέμπτη, 15 Απριλίου 2010 4:55 μμ
ax eimai ena paidi indiko ti oraia :):):):)
Katia Παρασκευή, 16 Απριλίου 2010 3:09 μμ
Καλησπέρα. Τυχαία έπεσα επάνω σας σήμερα και χαίρομαι πολύ γι'αυτό. Βρίσκω απίστευτα ενδιαφέροντα τα όσα λέτε και θα ήθελα τα φώτα σας στο "μακρύ" ερώτημα που ακολουθεί - Έχω μια κορούλα 20 μηνών στην οποία μας εντυπωσίασε απο την πρώτη στιγμή που γεννήθηκε το έντονο βλέμμα της. Στην αρχή σκεφτήκαμε οτι επειδή ήταν βρέφος και όλα τα παιδιά σε αυτή την ηλικία εξετάζουν με όλες τις αισθήσεις τους τα πάντα οτι απλά είμασταν χαζογονείς. Όμως μεγαλώνοντας μέχρι και σήμερα είναι κάτι που πραγματικά εντυπωσιάζει όχι μόνο εμάς αλλά και ξένους ανθρώπους που την συναντούν για πρώτη φορά. Ακόμα κι εγώ καμιά φορά την ώρα που την αλλάζω και με κοιτάζει όπως είναι ξαπλωμένη αισθάνομαι ένα ρίγος απο την ένταση στο βλέμμα της...Δεν γνωρίζω αν συμβαίνει με όλα τα παιδάκια αλλά είναι γεγονός οτι τα παιχνίδια της της είναι εντελώς αδιάφορα. Θα παίξει για λίγο με κάτι καινούριο και αυτό ήταν - μετά γυρίζει μέσα στο σπίτι και ψάχνει κάτι να κάνει... και όχι δεν την έχουμε κακομάθει με παιχνίδια απεναντίας της ψωνίζουμε μόνο σε γιορτές και γενέθλια. Είναι και άλλα πολλά πραγματάκια που παρατηρώ αλλά συνήθως τα προσπερνώ σκεπτόμενη οτι είμαι "χαζομαμά". Στην ηλικία που είναι τώρα ένα ερωτηματολόγιο δεν θα μπορούσε να βοηθήσει για να διαπιστώσουμε αν είναι παιδί indigo. Με ποιόν άλλο τρόπο μπορούμε να το διαπιστώσουμε? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και ελπίζω να συνεχίσετε να μοιράζεστε μαζί μας αυτές τις πολύ ενδιαφέρουσες πραγματικά πληροφορίες.
Αστερίων Βαληνάκης Παρασκευή, 16 Απριλίου 2010 7:01 μμ
Σας ευχαριστώ όλους που με τιμήσατε με τα σχόλιά σας! Εχουν περάσει πάνω από δύο χρόνια από την δημοσίευση. Να ξεκαθαρίσω ότι πολλά από τα σχόλια ύπήρξαν συμπληρωματικά των γνώσεων της ανάρτησης.. Επίσης να δηλώσω ότι δεν είμαι ψυχολόγος ή κάτι άλλο συνναφές. Μάζεψα γνώσεις για την ενημέρωσή σας. Το θέμα είναι πολύ σοβαρώτερο από όσο νομίζεται. Αυτό που θα γράψω ισχύει για όλους σας. Χρησιμοποιείστε το Google, είναι πηγή γνώσεων αστείρευτη ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ!!!!! Γράψτε απλά Ελληνικά INTIΓKO και θα σας λυθούν οι απορείες. ΟΛΕΣ!!!!! Εκτός αν ψάξετε για βιβλία. ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
TANIA Τετάρτη, 21 Απριλίου 2010 6:29 μμ
GοdSun ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΡΩΤΑΣ?ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΥΤΑ,ΑΠΟ ΠΕΙΡΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΙΓΗΣΕΙΣ.erorasnifiri ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ,ΔΩΣΕ ΜΑΣ ΤΟ ΤΕΣΤ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ.ΜΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΤΕΣΤ ΠΟΥ ΨΑΧΝΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ.katia ΝΑ ΣΟΥ ΖΕΙΣΕΙ ΤΟ ΜΩΡΑΚΙ ΣΟΥ.d ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ d?
themis Πέμπτη, 20 Μαΐου 2010 3:26 μμ
efxaristo gia tin enimerosi, panta iksera oti kati periergo sinbeni giro mou ala tora katalaba oti molis ksetilixa to nima. tha to psaxso poli akoma ala to efxaristo ine oti brika ton dromo...
δημήτρης Τετάρτη, 26 Μαΐου 2010 5:19 μμ
Διάβασα τη διαφωνία περί θρησκείας που είχατε παραπάνω και θα ήθελα να επισημάνω ότι είναι άλλο πράγμα η θρησκεία και άλλο η θρησκευτικότητα. Η έννοια της θρησκείας είναι γνωστή σε όλους μας είναι ο χριστιανισμός, ο ινδουισμός κλπ. είναι ένα σύνολο ιδεών,δογμάτων και κανόνων.το ότι έχει υπάρξει αντικείμενο εκμετάλλευσης και χειραγώγησης είναι δεδομένο.όμως από αυτήν πηγάζουν κατά καιρούς και πολλά καλά.και φέρνω ένα παράδειγμα για να γίνω σαφής: Οι κανόνες που πρεσβεύει ο χριστιανισμός, αφορούν το γενικό καλό.ου φονεύσεις.κλπ. φανταστείτε τι θα επικρατούσε στην κοινωνία κατά το μεσαίωνα εαν δεν υπήρχε ο φόβος της θείας τιμωρίας.Αυτά για τη θρησκεία. Θρησκευτικάτητα είναι το πως νοιώθει ο καθένας μας εσωτερικά.το πως αντιλαμβάνεται τη θθρησκεύα.
δημήτρης Τετάρτη, 26 Μαΐου 2010 5:27 μμ
Διάβασα τη διαφωνία περί θρησκείας που είχατε παραπάνω και θα ήθελα να επισημάνω ότι είναι άλλο πράγμα η θρησκεία και άλλο η θρησκευτικότητα. Η έννοια της θρησκείας είναι γνωστή σε όλους μας είναι ο χριστιανισμός, ο ινδουισμός κλπ. είναι ένα σύνολο ιδεών,δογμάτων και κανόνων.το ότι έχει υπάρξει αντικείμενο εκμετάλλευσης και χειραγώγησης είναι δεδομένο.όμως από αυτήν πηγάζουν κατά καιρούς και πολλά καλά.και φέρνω ένα παράδειγμα για να γίνω σαφής: Οι κανόνες που πρεσβεύει ο χριστιανισμός, αφορούν το γενικό καλό.ου φονεύσεις.κλπ. φανταστείτε τι θα επικρατούσε στην κοινωνία κατά το μεσαίωνα εαν δεν υπήρχε ο φόβος της θείας τιμωρίας.Αυτά για τη θρησκεία. Θρησκευτικάτητα είναι το πως νοιώθει ο καθένας μας εσωτερικά.το πως αντιλαμβάνεται τη
dimitris dim Τετάρτη, 26 Μαΐου 2010 5:36 μμ
Διάβασα τη διαφωνία περί θρησκείας που είχατε παραπάνω και θα ήθελα να επισημάνω ότι είναι άλλο πράγμα η θρησκεία και άλλο η θρησκευτικότητα. Η έννοια της θρησκείας είναι γνωστή σε όλους μας είναι ο χριστιανισμός, ο ινδουισμός κλπ. είναι ένα σύνολο ιδεών,δογμάτων και κανόνων.το ότι έχει υπάρξει αντικείμενο εκμετάλλευσης και χειραγώγησης είναι δεδομένο.όμως από αυτήν πηγάζουν κατά καιρούς και πολλά καλά.και φέρνω ένα παράδειγμα για να γίνω σαφής: Οι κανόνες που πρεσβεύει ο χριστιανισμός, αφορούν το γενικό καλό.ου φονεύσεις.κλπ. φανταστείτε τι θα επικρατούσε στην κοινωνία κατά το μεσαίωνα εαν δεν υπήρχε ο φόβος της θείας τιμωρίας.Αυτά για τη θρησκεία. Θρησκευτικάτητα είναι το πως νοιώθει ο καθένας μας εσωτερικά.το πως αντιλαμβάνεται τη
dimitris dim Τετάρτη, 26 Μαΐου 2010 5:36 μμ
θρησκεία και η ευλάβεια και πίστη σε μιά ανώτερη ουσία από το μέσο άνθρωπο. θρήσκος για μένα είναι αυτός που βοηθάει τους συνανθρώπους του.αυτός που αγαπά και κάνει καλό.αυτός που ζει και συμπεριφέρεται βάσει άτυπων κανόνων που καθορίζουν το καλό του συνόλου της κοινωνίας. τη θρησκεία κατακρίνετε την όσο θέλετε. το δικαίωμα του κάθε ανθρώπου στη θρησκευτικότητα, κανείς δεν έχει δικαίωμα να το κρίνει.
dimitris dim Τετάρτη, 26 Μαΐου 2010 5:51 μμ
Επί του θέματος για τα παιδιά indigo έμαθα την περασμένη εβδομάδα.προηγουμένως δεν είχα καν ακούσει τον όρο.γεννήθηκα στις 5/4/1985. Η αλήθεια είναι ότι νοιώθω ξεχωριστός σαν άνθρωπος.και το λέω αυτό γιατί έχω παρατηρήσει ότι οι πολλοί δεν βλέπουν τα πράγματα από τη δική μου σκοπιά.δεν έχω καταλάβει ακόμα αν αισθάνονται όλοι οι άνθρωποι έτσι.αρχές μου είναι οι ακόλουθες:θέλω να βοηθάω και να δίνω λύσεις.ανέκαθεν ήμουν άτομο στο οποίο εμπιστεύονταν όλοι τα προβλήματά τους. μου αρέσει το δίκαιο.και μου αρέσει να το υπερασπίζομαι. θέλω να καταλαβαίνω τα πράγματα και ό,τι θέμα θίγεται.δεν μπορώ να δεχτώ κάτι έτσι απλά. όταν προσεγγίζω ένα άτομο νοιώθω κατευθείαν αν μπορώ ή αν αξίζει να επικοινωνήσω μαζί του.
dimitris dim Τετάρτη, 26 Μαΐου 2010 6:04 μμ
και αυτό συμβαίνει χωρις να το σκεφτώ.επίσης καταλαβαίνω εύκολα ανθρώπους και συμπεριφορές.και τέλος δεδομένες χρονικές στιγμές μου έχουν έρθει στο νου πράγματα που στο αμέσως επόμενο διάστημα πραγματοποιήθηκαν.περίεργο ε?μπορώ να πω ότι αναγνώρισα πολλά χαρακτηριστικά indigo στο εαυτό μου αλλά αναρωτιέμαι κατά πόσο μπορείς να κατηγοριοποιήσεις ανθρώπινες συμπεριφορες.και να βάλεις ανθρώπους σε καλούπια.δε μου αρέσουν οι ταμπέλες.υπάρχουν άλλοι που βιώνουν παρόμοια πράγματα?ελάτε να συζητήσουμε ρε παιδιά. τέλος θα ήθελα να πω ότι αν το άρθρο αυτό περιγράφει μια πραγματικότητα,τότε η περίοδος αφύπνησής μου ήρθε πολύ νωρίτερα και συγκεκριμένα από τα 19 μου και ενώ συνεχίζεται μέχρι σήμερα το νοιώθω ότι τελειώνει γιατί ενώ σηνέβησαν όλα αυτά,νοιώθω πολύ πιό δυνατός από πριν.
Μαρία Τρίτη, 20 Ιουλίου 2010 9:57 πμ
Ανακάλυψα πως βρίσκομαι στη γενία Δέλτα...
katia Πέμπτη, 22 Ιουλίου 2010 4:36 μμ
Tάνια σ'ευχαριστώ για την ευχή σου έστω και καθυστερημένα. Η μικρή γίνεται 2 την ερχόμενη Κυριακή. Εξακολουθεί να παρουσιάζει τα χαρακτηρισικά που ανέφερα παραπάνω και όσο μεγαλώνει προστίθονται κι άλλα. Διαβάζοντας και τα σχόλια του dimitri dim δεν μπορώ παρα να σκεφτώ οτι κάτι ανάλογο συμβαίνει και με μένα. Mόνο που αντί να νιώθω πιο δυνατή, αποδυναμώνομαι αντιμετωπίζοντας την ασχήμια και την αγριότητα των ανθρώπων. Δυστυχώς αντί να το ψάξω στη σωστή οδό, απευθύνθηκα σε νευρολόγο ο οποίος δε λέω - με βοήθησε ο άνθρωπος και πριν 6 χρόνια που αισθανόμουνα οτι δεν άντεχα τη σκληρότητα την αδικία και την κακία των ανθρώπων και δεν με χωρούσε ο τόπος αυτός και τώρα που έφτασα σε ανάλογα σημεία λέγοντάς μου οτι είμαι μία ευαίσθητη ψυχή που πολλοί λίγοι άνθρωποι μπορούν να κατανοήσουν και να της φερθούν με την ίδια λεπτότητα και πως στη διαρκή προσπάθειά μου να βοηθώ τους άλλους, κάνω τα προβλήματά τους δικά μου και τα πληρώνω με την υγεία μου. Το ερώτημα που παραμένει για μένα είναι "γιατί το κάνω αυτό το πράγμα" γιατί συνεχώς αναλαμβάνω να το "παίξω" σωτήρας και energy booster για τους άλλους εξουθενώνοντας τον εαυτό μου έτσι... Ίσως η απάντηση να βρίσκεται σε αυτά που λέτε. Ίσως να είμαι Indigo. Το κακό με τους ανθρώπους εδώ στην Ελλάδα (συμπεριλαμβάνομαι κι εγώ σε αυτούς) είναι οτι φοβόμαστε να μιλήσουμε παρα έξω γι'αυτά για να μη δεχτούμε την κατακραυγή και τα αρνητικά σχόλια των άλλων. Εγώ τουλάχιστον είμαι σίγουρη οτι αν συζήταγα στο οικογενειακό μου περιβάλλον κάτι τέτοιο, θα γελάγανε μέχρι και το τέλος του κόσμου....και αυτή είναι και η κυριότερη αιτία για το ότι έχω διαβάσει μεν αρκετά πράγματα αλλά δεν τολμώ να ζητήσω βοήθεια και απαντήσεις παραέξω.... και γι'αυτό φυσικά πρήζω κι εσάς με αυτό το κατεβατό... :) Ελπίζω να εξακολουθείτε να γράφετε και να μοιραζόμαστε πληροφορίες αλλα και οτιδήποτε άλλο μας κάνει να αισθανόμαστε άνθρωποι και "συνάνθρωποι".
ΤΑΝΙΑ Πέμπτη, 29 Ιουλίου 2010 7:11 μμ
Μαρια εισαι indigo δελτα γενιας και γιατι δε μας λες κατι αλλο, καμια εμπειρια τπτ. Τι φοβασαι μη σε ανακαληψει η σιαηεη. Καθος περνουσαν οι μηνες που δεν εγραφα στην ιστιοσελιδα καταλαβα οτι υπαρχουν ανθρωποι που ζουν αναμεσα μας που εχουν καποιο χαρακτηριστηκα indigo. Αλλα δεν εχουν ομως αυτο το φιλοτημο και την καλοσυνη που λενε οτι εχουν οι indigo. Βεβαια δεν ειναι ολοι κακοι (καποιους απο αυτους που εγω ξερω). Δεν ξερω αν αυτοι οι ανθρωποι γεννιθηκαν indigo εγιναν μετα απο μια ασχιμη εμπειρια της ζωης τους. Θεορω λοιπων οτι π.χ ενας που διαβαζει σκεψεις που ειναι ικανοτητα αυτων προαναφερα. Αν τη χρημοποιει για το καλο των αλλων τοτε η ιδιοτητα αυτη χαλαλει και να την εχει, αν τη χρησιμοποιει για κακους σκοπους π.χ για του κουτσομπολιο, για να κανει τον αγιο και τον εκλεκτο εις βαρος των αλλων που δεν εχουν αυτην την ικανοτητα εφνιδιαζοντας τους κριτικαροντας αυτα που σκευτονται και κανοντας το παπαγαλακι. Νομιζω οτι συμφονητε ολοι μαζι μου. Τα ξερω γιατι τα βρηκα μπροστα μου. Αρα δεν εχει σχεση να ειναι indigo καποιος με την καλοσυνη. Υπαρχουν καποιοι που κανουν τους διαμεσους και τους μεντιουμ εχοντας αυτη την ικανοτητα που ηδη αναφερα παραπανω για χρηματικους παντα σκοπους. Δεν εχω γνορισει απο κοντα τετοια ατομα.
ilias kwnstadinou Σάββατο, 16 Οκτωβρίου 2010 11:17 πμ
ilias_psycho@hotmail.com parakalw as epikoinwnhsh kapios ebiros mazi mou...exw polles apories me to ti eimai k an odws kathe anthrwpos exi kapio skopo pou genniete kai iparxi stin gh gt sigoura auto pou kanoume kathimerinos kai mas trwei kai dn boroume na katalaboume pioi pragmatika imaste..isws simferi merikous na imaste etsi se bathu ipno...parakalw as epikoinwnhsei kapios mazi mou!! (episis dn xrisimopoiw ellinika gt exw mia ekdosi Exp pou einai blamenh k dn benoun ellhnika)eyxaristw
Lenaki90 Τρίτη, 26 Οκτωβρίου 2010 1:53 πμ
Πραγματικα δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο να μπαινουμε στη διαδικασια να ψαχνουμε τι ειμαστε και πως ειμαστε..... Κι εγω εψαχνα,βρηκα μεροικα πραγματα αλλα αντι να με βοηθουν με μπερδευαν ολο και περισοτερο. Μια συμβουλη στις μητερες. Μην κανετε το λαθος να τρεχετε τα παιδια σας σε ψυχολογους για την περιεργη συμπεριφορα την υπερκινητικοτητα κλπ κλπ κλπ... Ο Διαλογος μαζι τους ειναι ο καλυτερος ψυχολογος. Εμενα η γλυκια μου μανουλα με ετρεχε απο ψυχολογο σε κοινονικο λειτουργο και σε ψυχιατρους και πιστεψτε με ειναι μια πολυ ασχημη εμπιρια και μπλοκαρει το παιδι αντι να βοηθισει. Νοιωθει προβληματικο και ανεπιθυμητο. Βοηθειστε τα παιδια σας με αλλους τροπους, ΜΠΟΡΕΙΤΕ!
Μαρία Τρίτη, 2 Νοεμβρίου 2010 1:58 μμ
Ο Θεός μας εστειλε τον γιο του στην γη για να μας διδαξει απλά μηνυματα αγαπης.τωρα την εκκλησία την δημιούργησαν οι φαρισσαίοι για να κερδιζουν χρηματα και δόξα.μην ξεχνάτε οτι τον Χριστό ιερείς(φαρισαιοι) τον εσταυρωσα και στην συνεχεια έκαναν αποδεχτή την διδασκαλία του Χριστού μέσα στα χτίρια εκκλησιες τους και πλάθωντας ειδωλα και σύμβολα για να κερδήσουν τον κόσμο με το δικό τους νομισμα. Επιτέλους ωριμάστε και συνελθετε,τα παιδιά indigo ειναι χαρισματικοί ανθρώποι ,που εχουν ερθει στην γή για να βοηθείσουν και να προσφέρουν στους συναθρώπους τους.Η εκκλησία τωρα δεν αναγνωρίζει και δεν αποδέχεται αυτά τα μεταφυσικά γιατί δεν της συμφαίρει. Τα παιδια αυτά εχουν θεραπευτικές ιδιοτητες,έντονη διαισθηση ,ειναι επιγηοι φυλακες ΑΓΓΕΛΟΙ!!!!!!!!!
ΤΑΝΙΑ Τρίτη, 9 Νοεμβρίου 2010 1:15 πμ
ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΑΥΜΑΤΑ.ΠΧ.ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ Η ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ. ΕΝΑΣ ΑΓΙΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΟΥΦΛΑΡΙΣΜΕΝΟΣ ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΣΕ ΑΓΙΟ Η ΑΓΓΕΛΟ Η ΣΕ ΠΕΘΑΜΕΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ(ΨΥΧΗ) ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ.ΟΙ ΜΕΤΑΦΙΣΗΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ Η ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ ΑΝΤΙΣΤΙΧΑ.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΒΙΩΝΕΙ ΜΕΤΑΦΙΣΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ(ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ)? ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΜΕ!ΑΝ ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΤΟ ΘΕΟ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΤΑΠΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑΠΙΝΟΣ ΔΗΛ. ΝΑ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΥΤΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥΣ.ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΣΕ ΑΓΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΑΣ ΟΠΩΣ Ο ΠΑΤΕΡ ΠΑΙΣΙΟΣ,ΠΑΤΕΡ ΠΟΡΦΗΡΙΟΣ ,ΑΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΓΙΟΙ.ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΠΟΛΕΜΙΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΘΗ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΕΤΣΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ. ΑΝ ΟΜΩΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑΝ ΥΠΕΡΙΦΑΝΟ ΛΟΓΙΣΜΟ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΣ!
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ? ΑΝ ΔΕΙΤΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟΠΑΘΗΣ(ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΦΑΝΙΑΚΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΔΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙ ΤΗΝ ΑΣΧΗΜΙΑ ΤΝ ΕΠΙΦΑΝΙΑΚΗ), ΝΑ ΚΑΦΙΕΤΑΙ(ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΚΛΕΚΤΟΣ, ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΟΝ, Ο ΩΡΑΙΟΣ, Ο ΠΛΟΥΣΙΟΣ, Ο ΕΞΥΠΝΟΣ,Ο ΜΟΡΦΟΜΕΝΟΣ ΚΤΛ ΚΑΙ ΝΑ ΣΝΟΜΠΑΡΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ), ΝΑ ΖΗΛΕΥΕΙ Η ΝΑ ΥΠΕΡΙΦΑΝΕΥΕΤΑΙ Η ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ, ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ, ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΕΙ,ΝΑ ΒΛΑΣΤΙΜΑΕΙ ΤΑ ΘΕΙΑ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΙΓΟΝ ΣΕΞΟΜΑΝΗΣ ΚΤΛ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΜΕΤΑΦΙΣΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΛΛΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΝΑ ΕΙΧΕΙ ΤΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΥΤΗΤΕ.ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΙΟΝ ΠΛΑΝΗΣ ΤΩΝ ΔΑΙΜΟΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΚΟΤΕΙΝΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ.Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΙΣΧΙΡΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕ ΤΑΠΙΝΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟΣ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΥΠΕΡΙΦΑΝΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ. ΜΠΟΡΕΙ Ο ΥΠΕΡΙΦΑΝΟΣ ΝΑ ΤΟΥ ΔΟΣΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΠΟΥ ΔΕ ΦΑΝΤΑΖΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΝΟΥΣ. Η ΥΠΕΡΙΦΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΕΟΣ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΥΠΕΡΙΦΑΝΑΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΕΤΟΙΑ .............ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ..............ΓΙΑ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΕΞΕΛΗΚΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΕΙΡΙΟ ΤΟΥ. ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΦΘΑΛΜΑΠΑΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΛΑΝΙΣΕΙ . ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ! ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΠΑΛΑΞΕ ΜΙΑ ΠΛΑΝΕΜΕΝΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΕΤΑΦΙΣΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΔΑΙΜΟΝΕΣ. ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΑΠΑΛΑΞΕ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΝΕΜΕΝΗ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ. ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΙΝΤΙΓΚΟ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΠΑΡΚΤΟ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΙΝΤΙΓΚΟ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΕΓΟΙΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ.ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΘΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ. Ο ΝΟΥΣ ΣΑΣ ΘΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΜΕ ΑΝΧΟΣ ΚΑΙ ΛΕΜΕ¨ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΙΝΤΙΓΚΟ? ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΝΤΙΓΚΟ ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ Η ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ? ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ?!ΚΤΛ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΕΡΙΦΑΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΦΙΣΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΔΟΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΣΤΟ ΧΕΡΙ. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑ ΛΕΩ. Η ΥΠΕΡΙΦΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ.
Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΛΑΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΦΩΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑΡΑΖΟΥΝ, ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΣΑΝ ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΤΛΠ. ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΥΜΒΕΝΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΑΠΟ ΕΠΕΙΡΙΑ ΜΑΓΙΑΣ, ΑΝ ΤΡΕΧΕΙ ΣΕ ΜΕΝΤΙΟΥΜ, ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΑΤΑΝΟΛΑΤΡΙΑΣ,ΓΙΟΓΚΑ Η ΜΠΟΡΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΔΗΛ. ΣΕ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΛΑΝΗΘΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΟΙ,ΙΕΡΕΙΣ! ΠΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ Η ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΗΡΟ ΔΙΑΒΟΛΟ?
ΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ (ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΣ) ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΤΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΠΟΥΡΑΝΙΑ ΕΥΩΔΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΟΣ ΜΙΑ ΕΛΑΦΡΟΤΗΤΑ.ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΩΧΗ.
ΑΝ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ ΤΟΤΕ ΒΑΖΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΥΠΕΡΙΦΑΝΟ ΛΟΓΙΣΜΟ.ΟΤΑΝ Ο ΥΠΕΡΙΦΑΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟ ΔΕΧΤΕΙ ΤΟΤΕ ΑΡΧΕΙΖΕΙ Η ΠΛΑΝΗ.ΤΟΥ ΒΑΖΕΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΜΕΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΕΣ ΣΤΟ ΜΙΑΛΟ ΤΟΥ(ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΥΜΙΣΦΑΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΜΟΒ ΚΑΙ ΒΑΘΥ ΜΠΛΕ ΣΤΗΝ ΑΥΡΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ Η ΑΥΡΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ!) ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΛΑΝΑΕΙ. ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΛΑΝΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΗΡΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΜΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΥΠΕΡΙΦΑΝΙΑ. ΥΠΙΡΧΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΙΤΡΙΝΗ ΑΥΡΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΔΑΙΜΟΝΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΒΡΕΦΟΣ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΕ Ο ΚΑΚΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΤΕΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΑΥΤΟ ΥΠΟΧΩΡΙΣΕ(ΔΗΛ.Ο ΘΕΟΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΘΕΛΑ ΤΟΥ-ΒΛΕΠΕΤΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ)ΕΝΩ ΣΤΟΝ ΥΠΕΡΙΦΑΝΟ ΔΕΝ ΥΠΟΧΩΡΕΙ ΑΥΤΟ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΙΦΑΝΟΣ.ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΛΑΧΤΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΙΘΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΠΑΠΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ. ΑΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟ ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΘΑΥΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΤΕΙ ΚΑΙ ΒΑΛΕΙ ΤΑΠΕΙΝΟ ΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΤΕ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΔΕΝ ΤΡΟΦΟΔΟΤΗΤΑΙ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙ. ΑΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΤΕΕΙ ΤΟΤΕ Ο ΘΕΟΣ ΘΑ ΤΟΥ ΔΕΙΞΕΙ ΕΣΤΟ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΙΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟ ΣΩΣΤΟ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΘΕΤΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΑΝ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ. ΤΑ ΜΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΑΦΤΙΣΜΕΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΦΥΛΑΚΑ ΑΓΓΕΛΟ ΤΟΥΣ(ΕΙΤΕ ΤΑ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΗΤΕ ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΙΡΑΖΕΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ) ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΘΥΜΑΤΕ ΤΟΤΕ ΚΟΒΕΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΙΝΔΗΝΟΣ ΠΛΑΝΗΣ.
ΚΑΠΟΤΕ ΠΙΣΤΕΥΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΚΑΤΙ(ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΛΩΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ) ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΧΩ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ...........! ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΜΟΥ ΛΑΘΗ! Υ.Γ.παρακαλω να δεχτει αυτην την δηλωση ο υπευθηνοσ του συγκεκριμενου μπλογκ γιατι και οι αντιθετεσ αποψεις ειναι σεβαστες!
sia D. Τρίτη, 7 Δεκεμβρίου 2010 11:06 πμ
ειμαι γεννημενη το 94 Νοεμβρη μηνα γυρω στην ηλικια των 12 αρχισα να νιοθω διαφορετικη απο τα αλλα παιδια . με ηρεμουν και μ αρεσουν χρωματα οπωσ το μοβ το γαλαζιο και οι αποχρωσεισ τους. ναι με εκνευριζει η πολικοσμια και μου αρεσει η φηση, γενικα ειμαι κλειστοσ ανθρωπος και δεν εχω φιλιες (εχω τρομερη διεσθηση και καταλαβενω περισσοτερα απο οσα μπορουν να φανταστουν οι αλλοι) τισ περισσοτερεσ φορεσ ξερω πραγματα χωρισ να μου τα λενε οι αλλοι! επεισησ τωρα τελευταια μου παρουσιαστηκαν καποια οραματα και διεσθησεισ πολη παραξενεσ και φοβαμε λιγω!!!!!!
ΤΑΝΙΑ Πέμπτη, 9 Δεκεμβρίου 2010 6:22 μμ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΡΤΙΣΗ ΜΟΥ! ΓΙΑ ΣΗΜΒΟΥΛΗ ΣΟΥ ΛΕΩ ΝΑ ΠΑΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΛΟ ΕΞΟΜΟΛΟΓΟ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΛΑ ΟΣΑ ΣΟΥ ΣΗΜΒΕΝΟΥΝ! ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ.ΕΣΥ ΝΑ ΚΟΙΤΑΣ ΤΟ ΣΤΟΧΟ ΣΟΥ!
Βάσω Πέμπτη, 16 Δεκεμβρίου 2010 4:02 μμ
Καλά όλα αφτά αλά απώ ωρθωγραφεία ίσται ώλει αλού!!!!!! Μύποσ αφτό σοιμένοι κάτη γυα τα πεδειά indigo!!!!!!
stellar Κυριακή, 26 Δεκεμβρίου 2010 5:30 μμ
παιδια.. ΠΡΟΣΟΧΗ.. άνθρωποι με δυσκολία στη σύνταξη ορθογραφία και γενικά προβλήματα στην εκφορά του λόγου και στη γραφή indigo ή κρυστάλλινα παιδιά.. δεν είναι.. γνωρίζω παιδί κρυστάλλινο .. που μιλάει διαβάζει και γράφει χωρίς λάθη προτού κλείσει τα δυό του χρόνια.. Επίσης κανένας indigo ή κρυστάλλινο παιδί δεν περιφέρεται να φωνάζει.. ειμαι indigo δεν είμαι.. κλπ
stellar Κυριακή, 26 Δεκεμβρίου 2010 5:31 μμ
παιδια.. ΠΡΟΣΟΧΗ.. άνθρωποι με δυσκολία στη σύνταξη ορθογραφία και γενικά προβλήματα στην εκφορά του λόγου και στη γραφή indigo ή κρυστάλλινα παιδιά.. δεν είναι.. γνωρίζω παιδί κρυστάλλινο .. που μιλάει διαβάζει και γράφει χωρίς λάθη προτού κλείσει τα δυό του χρόνια.. Επίσης κανένας indigo ή κρυστάλλινο παιδί δεν περιφέρεται να φωνάζει.. ειμαι indigo δεν είμαι.. κλπ
stellar Κυριακή, 26 Δεκεμβρίου 2010 5:32 μμ
παιδια.. ΠΡΟΣΟΧΗ.. άνθρωποι με δυσκολία στη σύνταξη ορθογραφία και γενικά προβλήματα στην εκφορά του λόγου και στη γραφή indigo ή κρυστάλλινα παιδιά.. δεν είναι.. γνωρίζω παιδί κρυστάλλινο .. που μιλάει διαβάζει και γράφει χωρίς λάθη προτού κλείσει τα δυό του χρόνια.. Επίσης κανένας indigo ή κρυστάλλινο παιδί δεν περιφέρεται να φωνάζει.. ειμαι indigo δεν είμαι.. κλπ
stellarr Κυριακή, 26 Δεκεμβρίου 2010 5:35 μμ
παιδια.. ΠΡΟΣΟΧΗ.. άνθρωποι με δυσκολία στη σύνταξη ορθογραφία και γενικά προβλήματα στην εκφορά του λόγου και στη γραφή indigo ή κρυστάλλινα παιδιά.. δεν είναι.. γνωρίζω παιδί κρυστάλλινο .. που μιλάει διαβάζει και γράφει χωρίς λάθη προτού κλείσει τα δυό του χρόνια.. Επίσης κανένας indigo ή κρυστάλλινο παιδί δεν περιφέρεται να φωνάζει.. ειμαι indigo δεν είμαι.. κλπ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΡΙΑΡΗ Τετάρτη, 12 Ιανουαρίου 2011 10:59 μμ
Ένα ερώτημα: Πρίν από το 1958 δεν έχουν γεννηθεί γενιές indigo?
Αστερίων Βαληνάκης Πέμπτη, 13 Ιανουαρίου 2011 12:26 πμ
Οπωσδήποτε υπήρξαν όχι σε τόσο μεγάλα ποσοστά ούτε με τόσες δυαντότητες ας τα ονομάσουμε pro-indigo.Ηταν τα παιδιά που υπήρξαν φαινόμενα γνώσεων ή πρωιμότητας ή οι τρελλοί του κάθε χωριού (γεννήθηκαν σε λάθος μέρος λάθος χρονιά)
Tsakira Tsoussi Τετάρτη, 2 Μαρτίου 2011 5:06 μμ
πως μπορει καποιος να γνωριζει αν ειναι ιντιγκο?ειναι τοσο σημαντικο το να εισαι ιντιγκο?μας κανει να νοιωθουμε ξεχωριστους?δεν εχω καταλαβει ειλικρινα.απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου εχω υπαρξιακα προβλημα με προβληματιζαν πραγματα γυρω μου εκλαιγα με τον πονο των αλλων ακομα και τωρα αυτο που νοιωσεις θα το νοιωσω.εχω μαθει να ''διαβαζω''τους ανθρωπους μαλλον να νοιωθω την απειλη.εχω βιωσει τη μεταθανατια εμπειρια μεταφυσικες εμπειριες ειναθ τοσα αυτα που εχω βιωσει που αναρωτιεμαι αν τα εχω ζησει πραγματικα ή αν ειναι της φαντασιας μου.παλευω παντα με τον εαυτο μου με τα ονειρα μου προσπαθω να εξηγησω το λογο υπαρξης μου κατηγορω το συμπαν για το λαθος τοπο και χρονο που βρισκομαι για τους λαθος γονεις (αν και ειναι καλοι ανθρωποι).δεν ανηκω σ'αυτον τον κοσμο ειμαι σιγουρη γιατι ομως βρισκομαι εδω?καποιος λογος θα υπαρχει.οσο για τις θρησκειες δν με αγγιζουν ιδιαιτερα ομως τις σεβομαι.τιποτα απο ολα αυτα δεν μας κανει ιντιγκο φανταζομαι.ολοι ειμαστε διαφορετικη και ολοι εχουμε ενα σκοπο σάυτη τη γη.αλλοι τον βρισκουν αλλοι παλι χρειαζονται περισσοτερες ζωες.αν ο Θεος μας αγαπαει ολους το ιδιο αν ειναι δικαιος γιατι τοτε να δειξει προτιμησει σε καποιους ανθρωπους?δεν θα ηταν δικαιο αυτο.δεν ξερω.
erorasnifiri Κυριακή, 17 Απριλίου 2011 1:46 μμ
paidia an psaxete akoma gia ta indigo pisteuw oti den xreiazete psaxte gia tous ergates tou fwtos kai ta indigo auto einai 8erapeutes....h mob loulaki aura tous fernei thn ton ka8arismo kai e3agnismo....to 8ema einai oti allazoun shnexos xrwmata oi aures....m eidan thn aura kai ontos hmoun indigo eixa ola ta xrwmata se oles tis apoxrwseis tou mob......auto shmenei isoropia tou atomou.....pleon eimai ergaths tou fwtos kai einai teleia......oloi eimaste 3exwristoi kai monadikoi o ka8e enas 3exwrista.....den uparxoun mono oi indigo uparxoun oi rainbow oi crystal.....gt prepei na dhmiourgoume kathgories an8rwpwn??oloi eimaste ENA.....o ka8e enas exei ena kommati tou 8EOU mesa tou......mhn psaxnete na breite to FWS e3w apo esas alla MESA SAS giati oloi eiste FWS KAI AGAPH mhn to 3exnate auto......
erorasnifiri Κυριακή, 17 Απριλίου 2011 1:47 μμ
paidia an psaxete akoma gia ta indigo pisteuw oti den xreiazete psaxte gia tous ergates tou fwtos kai ta indigo auto einai 8erapeutes....h mob loulaki aura tous fernei thn ton ka8arismo kai e3agnismo....to 8ema einai oti allazoun shnexos xrwmata oi aures....m eidan thn aura kai ontos hmoun indigo eixa ola ta xrwmata se oles tis apoxrwseis tou mob......auto shmenei isoropia tou atomou.....pleon eimai ergaths tou fwtos kai einai teleia......oloi eimaste 3exwristoi kai monadikoi o ka8e enas 3exwrista.....den uparxoun mono oi indigo uparxoun oi rainbow oi crystal.....gt prepei na dhmiourgoume kathgories an8rwpwn??oloi eimaste ENA.....o ka8e enas exei ena kommati tou 8EOU mesa tou......mhn psaxnete na breite to FWS e3w apo esas alla MESA SAS giati oloi eiste FWS KAI AGAPH mhn to 3exnate auto......
Daniel Andrian Πέμπτη, 12 Μαΐου 2011 10:12 μμ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.εχει κανεις αλλο υλικο για την βητα γενια που λει το κιμενο.ι γενικος περισοτερες πλιροφοριες για αφτο το θεμα,σορρυ για τα ελινικα μου εχο χρονια να γραπσο ελινικα δεν πιγα ποτε σε ελινικο σχολειο γιατι μενο στο εξοτερικο.ευχαριστο
Αστερίων Βαληνάκης Παρασκευή, 13 Μαΐου 2011 9:00 πμ
Υπάρχει και Ελληνική και ξένη βιβλιογραφία πήγαινε στο Google
Palmira Papadopoulou Κυριακή, 11 Μαρτίου 2012 5:54 μμ
Kalispera Asteriona, Psaxnontas gia plirofories sxetika me ta atoma INDIGO epesa pano sto blog sou kai exo meinei afoni me tis gnoseis kai tis apopseis sou se ayto alla kai se tosa alla themata pou siga, siga tha diavaso! Sygxaritiria, pragmatika den ksero ti na po?! Eyxomai na eisai kala kai na mas xariseis akoma polla ap osa gnorizeis, se ayto to blog! Pollous xairetismous apo to nisi tou Papadiamanti!!!!
Αστερίων Βαληνάκης Τρίτη, 13 Μαρτίου 2012 10:12 πμ
Παλμύρα καλή σου ημέρα. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Δεν ξέρω τι είναι αυτό που σε αναγκάζει να χρησιμοποιείς το λατινικό αλφάβητο. Θα σου πώ όμως το πόση ζημιά κάνετε στην πατρίδα και την γλώσσα μας με τέτοιες ενεργειες την στιγμή που προσπαθούν όλοι τους να μας σβήσουν σαν έθνος και σαν κράτος. Αν πιστευουμε στην Ελλάδα και τον ελληνισμό μακριά από τέτοια πράγμτα. Στο Αλφαβητό μας στηριχθηκε όλος ο δυτικός πολιτισμός και εμείς πιθηκίζουμε τα δικά τους; Αν έχεις χρόνο και επιθυμείς Θα σου δώσω κάποια άλλη διεύθυνση όπου πρόσφατα έστειλα τα νεώτερα για τα Indigo
mira Πέμπτη, 22 Μαρτίου 2012 7:23 πμ
Κατέληξα εδώ αφότου έβαλα στο google τη λέξη indigo. Ιδέα δεν είχα τι είναι όλα αυτό, αλλά έκανα ένα τεστάκι να περάσει η ώρα μου και μου έβγαλε αυτό το πράγμα. Ενδειαφέρον, δε λέω, αλλά μάλλον η ομπρέλα σκεπτικισμού που κουβαλάω είναι αρκετά μεγάλη και με αποτρέπει από το να ενθουσιαστώ με την καινούργια "μόδα" που λανσάρουν αυτή την περίοδο. Και ο Χαρδαβέλλας καλός είναι και ο Λιάκοπουλος την πλάκα του την έχει, αλλά αν ήμουνα γονιός περισσότερο θα νοιαζόμουνα για την ευημερία του παιδιού μου τώρα, παρά για το αν αύριο μεθαύριο θα καταλήξει να "σώσει" ην ανθρωπότητα. Μη σας πιάνει μανία και μην πλάθετε μύθους γύρω από το παιδί σας. Αν δεν ανταπεξέλθει τελικά στις (κατα βάση υπερβολικές) φιλοδοξίες που έχετε γι αυτό, απλώς θα απογοητευτήτε αμφότεροι. Αφήστε το να ανακαλύψει τον εαυτό του μόνο του! Ο καθένας είναι όπως είναι και δε χρειάζεται ταμπέλες να τον καθορίζουν. Και δεν χρειάζεται να χωρίσουμε τους ανθρώπους σε indigo και morons, γιατί, φυσικά, τι άλλο πέρα από ανόητος θα καταλήξει να θεωρείται όποιος δεν πληρεί τις "προδιαγραφές". Εντάξει, ως ένα σημείο εξηγείται η λαχτάρα του κάθε ανθρώπου να νοιώσει ότι είναι "διαφορετικός", "ανώτερος", αλλά το "indigo" δεν είναι παρά μια ονομασία. Όλοι είναι ξεχωριστοί, γι αυτό μην τρελαίνεστε με τις αύρες, τις παγανοχριστιανικές δοξασίες, τους εξωγηίνους και οτιδήποτε άλλο παρμένο από αμερικάνικες σειρές φαντασίας. Δεν έγινε και τίποτα. Ειλικρινά. Όσο για το σχόλιο ακριβώς πάνω από το δικό μου, κι εμένα μου άρεσαν οι οξείες και οι περισπωμένες και οι λέξεις γραμμένες ώστε να βγαίνει από την ορθογραφία τους νόημα (π.χ. κυττάζω, κτήριο κ.λ.π.), αλλά τι να κάνουμε; Δε μπορεί κανείς να σταματήσει με το έτσι θέλω την πρόοδο. Η γλώσσα εξελίσσεται. Δεν ξέρω αν το παρατήρησες, αλλά δε γράφουμε σε γραμμική β'. Ίσως τελικά να είναι η φυσική εξέλιξη της γλώσσας το διεθνές αλφάβητο. Προσωπικά τα αρχαία μου αρέσουν (κι ας με είχαν κάνει να τα μισήσω (σκόπιμα μάλλον) στο γυμνάσιο, αλλά η γλώσσα είναι ζωντανός οργανισμός. Φαντάσου ένα δένδρο. Μπορείς να εμποδίσεις την αναπτυξή του κάνοντάς το ένα όμορφο bonsai, ή μπορείς να το αφήσεις να αναπτυχθεί ελεύθερο και υγιές στη φύση. Το πεύκο (για παράδειγμα), και στις δύο περιπτώσεις, πεύκο παραμένει, αλλά η φύση του δεν είναι να ζει πενήντα χρόνια μέσα σε μία γλάστρα! Και από ότι μόλις παρατήρησα (από το προφίλ), έχει περάσει ο καιρός της γενιάς σου. Τώρα κάπου πλησιάζει ο καιρός της δικιάς μου. Ότι θα κάνει λάθη, θα κάνει, όπως κάνατε κι εσείς. Αλλά η αλλαγή είναι πάντα απαραίτητη. Και, προσωπικά τουλάχιστον, οι αριθμοί των αράβων και οι ορολογίες των ρωμαίων, δεν με ενοχλούν ιδιέταιρα. Δέχομαι ότι μας έδωσαν οι προγώνοι μας μια πανέμορφη και από όπου και αν την εξετάσεις άρτια δομημένη γλώσσα, αλλά αφού εμείς τη δίνουμε στους απογόνους, είναι δικιά τους να την κάνουν ό,τι θέλουν. Τόσους αιώνες άντεξε, τόσους κατακτητές. Τώρα θα χαθεί από μια μόδα;
Αστερίων Βαληνάκης Σάββατο, 24 Μαρτίου 2012 8:56 πμ
Μιρα η μήπως Μοίρα; Μου άρεσε το γράψιμό σου. Βάζεις πολλά κίάιραια ερωτήματα. Υπάρχουμε κάποια μικρή ομάδα(στην οποία είμαι ο πολύ μεγαλύτερος) που κάνουμε τέτοιες συζητήσεις. Σωστά διατύπωσες την άποψη γονιών-παιδιών. Η. ανάρτηση είχε σαν σκοπό να τονίσει ότι είναι δυαντόν να υπάρξουν παιδιά με ιδιαιτερότητες τα οποία χρειάζονται ειδικό χειρισμό (ειδικές μαμάδες) για να μην πάνε χαμένα. Αν επιθυμείς η επαφή μας είναι: konvalassidis@yahoo.gr
15/04/1981 Κυριακή, 8 Απριλίου 2012 9:26 μμ
πάντα ένιωθα διαφορετική θέλω κάποιον να με βοηθήσει είμαι γεννημένη 15/04/1981
15/04/1981 Κυριακή, 8 Απριλίου 2012 9:33 μμ
πάντα ένιωθα διαφορετική θέλω κάποιον να με βοηθήσει είμαι γεννημένη 15/04/1981
enduser Δευτέρα, 14 Μαΐου 2012 0:17 πμ
by Lorie Anderson... (απόσπασμα)
"Twyman, and other Indigo Child proponents, may try to shift our focus to the childrens message and mission of peace and love, but Twyman, for one, readily capitalizes on his own and children's purported paranormal abilities.
Twyman sells books and Internet course based on the Psychic Children. He holds pricey Psychic Children conferences, camps, and fairs, charging about $300 for adults for the main conference. He offers an Internet course on telekinetic spoon-bending. He purportedly conversed with Jesus ("Jeshua") who revealed to Twyman through a "Divine Partnership" the "secrets of Heaven and Earth," which Twyman turned into an Internet course for required donations -- with a suggested retail value of $150. "
πηγή: http://www.selectsmart.com/twyman.html
Παρακαλώ αφήστε το σχόλιο σας εδώ