RSS Feed για αυτό το θέμα 17
artemis Τρίτη, 17 Αυγούστου 2010 10:44 πμ
Το 112 ξεκίνησε στους Ολυμπιακούς του 2004 στην Ελλάδα. Μετά όμως ατόνησε... Το 2007 σχεδόν δεν λειτουργούσε. Αν τωρα το στελέχωσαν και δουλεύει έχει καλώς... Είναι ένας αριθμός για όλα, σαν το 911 των ΗΠΑ... Προσωπικά δεν το πολυεμπιστεύομαι.... Εκτός από τα κινητά εντοπίζονται και όλα τα νέα αυτοκίνητα με οδηγό πλοήγησης πολύ εύκολα, οι φορητοί υπολογιστές, οι πιστωτικές κάρτες, οι κάρτες ανάληψης μετρητών, οι κάρτες που εκδίδουν καταστήματα για πόντους... Όπως καταλαβαίνετε είμαστε όλοι υπό παρακολούθηση και όποιος δεν είναι καλό παιδί του τραβάνε το αυτί...
Αστερίων Βαληνάκης Τρίτη, 17 Αυγούστου 2010 1:38 μμ
Ευχαριστώ για την πληροφόρηση. Αν μας τραβάνε το αυτί μικρό το κακό. Την κάρτα μην μας τραβήξουν
maria panou Τρίτη, 17 Αυγούστου 2010 2:23 μμ
Ακόμη καί τά κινητά πού υπήρχαν χωρίς σύνδεση, αλλά μέ κάρτα, μάς υποχρέωσαν νά τά δηλώσουμε. Μήν καί τούς ξεφύγει κανείς. Δέν υπάρχει περίπτωση, λοιπόν, άν θέλουν νά βρούν κάποιον, νά μήν μπορούν. Μέ τόν ένα ή τόν άλλο τρόπο. Αναρωτιέμαι.....αυτόν τόν Μπίν Λάντεν.....γιατί δέν κατάφεραν νά τόν εντοπίσουν; Εδώ γελάμε.
Παντελής Τρίτη, 17 Αυγούστου 2010 10:13 μμ
Ο ασύληπτος Μπιν Λάντεν. Ναι! Δεν είναι το καλύτερο παράδειγμα για να στοιχειοθετήσεις την άποψη ότι το σύστημα έχει αδυναμίες, άρα μπορείς ακόμα και να του ξεφύγεις. Αλλά τι κι αν μας εντοπίζουν; Σάμπως θέλουμε να κρυφτούμε; Το (θεωρητικό) πρόβλημα το έλυσε ο Νόαμ Τσόμσκι: Το σύστημα δεν φοβάται τις επαναστατικές ιδέες. Το αντίθετο μάλιστα. Τις αφήνει απολύτως ελεύθερες για να εξελίσσονται σε βαλβίδες ανακούφισης της συσσωρευμένης οργής! Έτσι συνοπτικά θα μπορούσα να περιγράψω το όλον για ν' αναφερθώ στην ελευθερία που απολαμβάνουμε στο internet, ως χρήστες, και στο κράτος, ως πολίτες. Κατ' εμέ, φίλε Κάστρο, δεν έχει σημασία αν μας παρακολουθούν ή αν μπορούν να μπαγλαρώσουν ανά πάσα στιγμή και ώρα όποιον βάλουν στο μάτι. Ένα έχει σημασία: Θα επανέλθει σίγουρα ο Ελληνισμός;
Αστερίων Βαληνάκης Τρίτη, 17 Αυγούστου 2010 10:18 μμ
Τώρα ας έλθω και σε κάτι ποιό πρακτικό που μπορεί να μας προκύψει, μ΄λε3σα από τις τεράστιες δυνατόοτητες της τεχνολογίας. Δυό άτομα πηγαίνουν για αγρανάπαυση μακριά από θορύβους και μόλυνση πόλεων. Ξέρουν πολύ καλά που βρίσκονται. Δε τους ενδιαφέρει παρά μόνον η ξεκούρασή τους και η εξαφάνισή τους. Μπορούν να τους εντοπίσουν κάποιοι που έχουν ζωτική ανάγκη εντοπισμού τους;
artemis Τετάρτη, 18 Αυγούστου 2010 7:16 πμ
Eξαρτάται από το ποιοι είναι αυτοί που θέλουν να τους εντοπίσουν και τι γνωριμές έχουν... Αν είναι απλοί άνθρωποι μάλλον όχι, εκτός αν έχουν κανέναν γνωστό του γνωστού και κάνουν κάτι από τα κινητά. Αν δεν είναι απλοί άνθρωποι μάλλον ναι, ψάχνοντας κάτι από όσα έγραψα σε προηγούμενο σχόλιο....
Αστερίων Βαληνάκης Τετάρτη, 18 Αυγούστου 2010 11:41 πμ
Δηλαδή ήδη δεν μπορούμε να απαγγιάσουμε πουθενά. Ο μεγάλος αδελφός είναι εδώ, προστατευτικός και δυνατός. Αντίο ιδιωτική ζωή. Και προφανώς ούτε γκόμενα δεν θα μποορεί να ξεμοναχιάσει κάποιος. Θα πρέπει προηγουμένως να μάθει πάρα πολλά γι αυτήν και αν είναι παντρεμμένος και για την γυναίκα του. Μεγάλη δυστυχία η τεχνολογία. Κάθε κατεργάρης και όχι μόνον στον πάγκο του.
artemis Τετάρτη, 18 Αυγούστου 2010 11:50 πμ
Για κάθε μέτρο υπάρχει και αντίμετρο... Πάντα θα υπάρχουν λύσεις, αλλά σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο. Η ιδιωτική ζωή είναι παρελθόν και το κυριότερο με τις ευλογίες όλων. Πλέον οι άνθρωποι μόνοι τους δημοσιοποιούν όλη τους τη ζωή...
Αστερίων Βαληνάκης Τετάρτη, 18 Αυγούστου 2010 12:21 πμ
Χρήστης: Παντελής E-mail :
Σχόλιο: Ο ασύληπτος Μπιν Λάντεν. Ναι! Δεν είναι το καλύτερο παράδειγμα για να στοιχειοθετήσεις την άποψη ότι το σύστημα έχει αδυναμίες, άρα μπορείς ακόμα και να του ξεφύγεις. Αλλά τι κι αν μας εντοπίζουν; Σάμπως θέλουμε να κρυφτούμε; Το (θεωρητικό) πρόβλημα το έλυσε ο Νόαμ Τσόμσκι: Το σύστημα δεν φοβάται τις επαναστατικές ιδέες. Το αντίθετο μάλιστα. Τις αφήνει απολύτως ελεύθερες για να εξελίσσονται σε βαλβίδες ανακούφισης της συσσωρευμένης οργής! Έτσι συνοπτικά θα μπορούσα να περιγράψω το όλον για ν' αναφερθώ στην ελευθερία που απολαμβάνουμε στο internet, ως χρήστες, και στο κράτος, ως πολίτες. Κατ' εμέ, φίλε Κάστρο, δεν έχει σημασία αν μας παρακολουθούν ή αν μπορούν να μπαγλαρώσουν ανά πάσα στιγμή και ώρα όποιον βάλουν στο μάτι. Ένα έχει σημασία: Θα επανέλθει σίγουρα ο Ελληνισμός;
maria panou Τετάρτη, 18 Αυγούστου 2010 5:10 μμ
Παντελή, δέν κατάλαβες τό υπονοούμενό μου. Δέν λέω ότι τό σύστημα παρακολούθησης έχει αδυναμίες. Τό αντίθετο. Τόν Λάντεν δέν τόν βρίσκουν,γιατί δέν θέλουν νά τόν βρούν. Αφού είναι ο άνθρωπός τους. Γιά μέτρα από αυτόν καί μετά: δίδυμοι πύργοι-τρομοκρατία-Αφγανιστάν καί ποιός ξέρει τί άλλο πού δέν γνωρίζουμε. Στά άλλα πού γράφεις συμφωνώ. Δυστυχώς, έτσι είναι. Κι εμείς νομίζουμε ότι είμαστε ελεύθεροι καί έχουμε καί επιλογές. Η μόνη επιλογή πού ακόμη έχουμε, είναι η ελεύθερη σκέψη. Καί στηριζόμενη σ` αυτήν, εγώ τουλάχιστον, πιστεύω ότι ο Ελληνισμός δέν χρειάζεται νά επανέλθει, γιατί ουσιαστικά ήταν καί είναι πάντοτε παρών. Καί θά συνεχίσει νά είναι, ότι καί νά κάνουν. Χωρίς τό ΦΩΣ δέν υπάρχει ζωή. Κι άς μήν ξεχνάμε ότι η εποχή τών Ιχθύων πέρασε, έχουμε μπεί από καιρό στήν εποχή τού Υδροχόου. Τά πρώτα σημάδια είναι ήδη ορατά.
Παντελής Τετάρτη, 18 Αυγούστου 2010 7:08 μμ
Με αντίστροφη ανάγνωση, maria panou, θα καταλάβεις ότι και βέβαια κατάλαβα το υπονοούμενό σου. Φυσικά και είν' έτσι! Για να προχωρήσω δε την κουβέντα στα άλλα, θα σημειώσω ότι όλοι μεν είναι ελεύθεροι να σκέφτονται (αυτό μας έμεινε, όπως λες) λίγοι όμως "ανεβάζουν στροφές". Οι πολλοί (ανάμεσά τους κι εγώ) είμαστε αιχμάλωτοι των υλικών αναγκών, οι περισσότερες εκ των οποίων είναι τεχνητές, ακριβώς για να περιορίζουν την (ελεύθερη) σκέψη. Μ' αυτή την ελεύθερη ή τη μισοελεύθερη σκέψη προσπαθούμε να διαγνώσουμε αν όντως έφυγε (για να επιστρέψει) ή ήταν πάντα εδώ ο Ελληνισμός. Έχω την αίσθηση ότι ακόμα κι αυτό που ονομάζουμε "κλασσική Ελλάδα", ακόμα και αυτός ο "χρυσούς αιών" του Περικλέους, δεν ήταν η δόξα, αλλά μια φευγαλέα ανάφλεξη του Ελληνισμού. Η Υψηλή Ελλάδα χάθηκε στον κατακλυσμό του Δευκαλίωνα...
Αστερίων Βαληνάκης Πέμπτη, 19 Αυγούστου 2010 1:24 μμ
Παντελή εκίνο το κρίσιμο κενό των 7.000 περίπου χιλιάδω χρόνων ίσως κρύβει πολλά Κάποιες απόπειρες που έκανε ο Παντελής Ιωαννίδης αρκετά πετυχημένες αλλά απλά έψαυσε το πρόβλημα. Κρύβονται πολλά.
maria panou Παρασκευή, 20 Αυγούστου 2010 2:20 μμ
Παντελή, γιά άλλη μιά φορά έχεις δίκαιο. Οι περισσότεροι είμαστε εγκλωβισμένοι σέ ψεύτικες ανάγκες, επιθυμίες, συμπεριφορές. Γι` αυτό επιμένω στό "γνώθι σ` αυτόν". Άν ψάχνουμε μέσα μας, κάποια στιγμή θά καταλάβουμε τί είναι αληθινό καί τί όχι. Τί είναι δικό μας καί τί εμφυτευμένο. Καί ίσως τότε ν` ανεβάσουμε τίς στροφές συνειδητά καί όχι ασυνείδητα, όπως τυχαία μπορεί νά συμβαίνει σέ κάποιους από εμάς τούς κοινούς θνητούς. Γιά τήν Κλασσική Ελλάδα, πιθανόν νά είναι κι έτσι, μιά ανάφλεξη δηλαδή. Άς μήν ξεχνάμε πόσα πολλά, φωτεινά καί σοφά πνεύματα ενσαρκώθηκαν μέσα σέ λίγους αιώνες. Ίσως γιά νά ανασύρουν τίς μνήμες. Τώρα, τί γίνεται, είναι τό θέμα. Άς προσπαθούμε ο καθένας στήν καθημερινότητά του καί άς ευχόμαστε γιά τό καλλύτερο. Θέλω νά πώ επίσης, πώς προσωπικά είμαι πεπεισμένη ότι οι προπάτορές μας Θεοί (εκ τού τρέχω μέ μεγάλη ταχύτητα) είναι ήδη εδώ. Αλλά δέν φθάνει η Αθηνά, πρέπει νά κουνήσουμε καί τά χεράκια μας.
Παντελής Παρασκευή, 20 Αυγούστου 2010 4:40 μμ
Έχουμε ήδη φύγει από το θέμα της ανάρτησης, αλλά τι πειράζει; Αφορμή για συζήτηση δεν είναι; Ναι. Λοιπόν, "εκείνο το κρίσιμο κενό των 7.000 ετών ίσως κρύβει πολλά" όντως... Κι αυτό, επειδή κάηκε η βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας, όπου - καθώς λένε - ήταν αρχειοθετημένο το 80% της γνώσης του αρχαίου κόσμου. Πέραν αυτού, είναι γνωστό ότι "αποσύρθηκαν από την κυκλοφορία" κρίσιμα συγγράμματα σε διάφορους τόπους. Υπολογίζεται ότι μόλις το 3% της αρχαίας Ελληνικής γραμματείας έχει διασωθεί! Τι περίμενες δηλαδή; Να διατηρηθούν ιστορικά στοιχεία που θ' αποδείκνυαν ότι ο άνθρωπος εκτείνεται στον άπειρο χρόνο, γήινο και ουράνιο, άρα ΔΕΝ είναι απόγονος του Αδάμ και της Εύας; Δεν γνωρίζω τη δουλειά του Παντελή Ιωαννίδη, αλλά υποθέτω ότι προσπαθεί ν' αποκωδικοποιήσει την Αργοναυτική εκστρατεία, τον Τρωικό πόλεμο...
Αστερίων Βαληνάκης Παρασκευή, 20 Αυγούστου 2010 7:15 μμ
Παντελή θα μείνεις κάγκελο όταν τύχει και διαβάσεις αυτό το βιβλίο. Καμία σχέση με Τρωικό και Αργοναύτες. Εντελώς άλλα δεδομένα και άλλη βιβλιογραφία. Ο άνθρωπος είναι καταπληκτικός. Μόνο εμπόδιο για μια μεγαλύτερη εξάπλωση των γαρφομένων του η Ελληνική Γλώσσα και το ότι απευθύνεται σε κάποιο εξειδικευμένο αναγνωστικό κοινό. Διαφορετικα΄ο Νταίνικεν δεν ποιάνει μπάζα μπροστά του.Μεταχειρίζεται βιβλιογραφία και στοιχεία Κινέζων Ινδών Ιαπώνων Πολυνήσιων. Δεν θα μετανοιώσεις. Μετά νήστεψε όσο θέλεις. Μην πείς όμως ότι δεν σε πληροφόρησα.
Παντελής Σάββατο, 21 Αυγούστου 2010 9:36 πμ
Ένα από τα πράγματα που με στενοχωρούν πολύ, Αστερίων, είναι το γεγονός ότι δεν έχω διαβάσει τα βιβλία που με συγκινούν. Ονειρεύομαι ν' αποσυρθώ κάποτε από την ψυχοφθόρα καθημερινότητα, για να κάνω πράξη αυτό το παιδικό μου όνειρο. Μία ένσταση όμως για το εμπόδιο που αποτελεί η Ελληνική γλώσσα στη μεγαλύτερη εξάπλωση των γραφομένων του Παντελή Ιωαννίδη, αλλά και παντός άλλου σπουδαίου Έλληνα: Την δικαιολογία της "μικρής γλώσσας" την εφηύραν οι Έλληνες λογοτέχνες για να καλύψουν ανομολόγητες ματαιοδοξίες. Ο ισχυρισμός τους μαρτυρά ποσοτική μόνο προσέγγιση. Η νεοελληνική γλώσσα, ναι, δεν είναι η Αγγλική που μιλιέται σε όλο τον κόσμο, αλλά η εκφραστική της δεινότητα - παρά τους ακρωτηριασμούς - δεν συγκρίνεται με άλλης γλώσσας. Τι προέχει όμως; Ο Δεινός Λόγος ή μήπως η δόξα, το χρήμα;
Αστερίων Βαληνάκης Σάββατο, 21 Αυγούστου 2010 10:04 πμ
Παντελή Ναι μεν αλλά. Συμφωνώ ότι μπορεί να έγινε κάτι τέτοιο που αναφέρεσαι αλλά από την άλλη πόσο είναι το μέγεθοε του αναγνωστικού μας κοινού. Εγώ έχω δεί ξένο να είναι όρθιος. Κρεμασμένος με το ένα χέρι σε δημοσιο μέσον μεταφοράς και στο άλλο να κρατάει βιβλίο και να διαβάζει. Το θέμα και μόνον των βιβλίωναν κυκλοφορούσαν σε ευρέα αναγνωστικά κοινά ίσως συνέβαλε στην καλύτερη αντιμετώπισή μας και δημιουργούσε στην πολιτισμική μας προώθηση. Το όνειρο του παρελθόντος σου ίσως πλησιάζει στην πραγμάτωσή τοιυ και εύχομαι να το απολαύσεις.
gskastro Τρίτη, 17 Αυγούστου 2010 9:01 πμ
Φίλε Αστείωνα αντί για σχόλιο θα σου στείλω μια χρηστική πληροφορία που ίσως φανεί χρήσιμη σε κάποιους. Σήμερα το πρωί παρακολουθώντας την πρωινή ενημέρωση του Mega αναφέρθηκαν στον τηλεφωνικό αριθμό ανάγκης 112. Ο αριθμός αυτός χρησιμοποιείται και στις 27 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και μπορεί να τον χρησιμοποιήσει κάποιος ακόμα και αν έχει χαθεί και δεν γνωρίζει που βρίσκεται. Στην Ελλάδα μπορεί να επικοινωνήσει κάποιος σε τρεις γλώσσες (Ελληνική, Αγγλική και Γαλλική). Τον αριθμό αυτό μπορείς να τον καλέσεις ακόμα και αν η κάρτα έχει τελειώσει ή δεν υπάρχει σήμα από τον πάροχο που είσαι συνδρομητής, αρκεί να βρίσκεσαι στην εμβέλεια κάποιας κεραίας. Σε καθημερινή βάση λαμβάνουν 10.000 τηλεφωνήματα και παρά πολλά από τουρίστες. Ανέφεραν δε ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα: Προ ημερών δέχτηκαν τηλεφώνημα από μία τραυματισμένη τουρίστρια που δε γνώριζε που βρισκόταν. Μια τους ανέφερε την Ρόδο μια την Ίο. Το μόνο στοιχείο που μπορούσε να τους δώσει ήταν ότι βρισκόταν τραυματισμένη σε κάποιο λόφο που έβλεπε θάλασσα (λες να ήταν ξανθιά!). Η Υπηρεσία έστειλε FAX στην Αρχή προσωπικών δεδομένων αναφέροντας το γεγονός για να τους επιτραπεί να ψάξουν. Στη συνέχεια μετά την άδεια που έλαβαν, έστειλαν FAX στις τρεις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας για τον εντοπισμό του τηλεφώνου από όπου έγινε το τηλεφώνημα. Πράγματι σύντομα έλαβαν πίσω ενημέρωση με τις συντεταγμένες του τηλεφώνου και η τουρίστρια βρέθηκε και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο. Όπως καταλαβαίνεις για τον εντοπισμό τηλεφώνου απαιτείται άδεια από την Αρχή προσωπικών δεδομένων, προκειμένου να μην προκληθούν οικογενειακά δράματα, σε περίπτωση που κάποιος ή κάποια ψάχνει να βρει με ποιον κυκλοφορεί το ταίρι του. Αυτά επίσημα, ανεπίσημα μπορείς να εντοπίσεις οποιοδήποτε κινητό αρκεί να έχεις τις κατάλληλες επαφές. Πάντως το 112 είναι πολύ χρήσιμο και καλόν είναι να το θυμόμαστε γιατί μπορούμε να το καλέσουμε και στη θέση των 100, 166 ή 199. Καλή σου ημέρα και να έχεις υπόψιν σου ότι στις «υπ΄όψιν δραστηριότητες» που γράφεις στο σχόλιο σου να μη κουβαλάς κινητό. Ακόμα και με κλειστό σε εντοπίζουν, μόνο αν βγάλεις την μπαταρία και το τυλίξεις με χοντρό αλουμίνιο, πιθανό να αποφύγεις εντοπισμό. Καλή ζέστη να έχεις gskastro