Επιτραπέζια παιχνίδια (Πάζλ)
Καλημέρα σας
όσο μπορούμε να λέμε καλημέρα ίσως είναι καλύτερα ας πούμε από την άλλη Δευτέρα που θα ξημερώσει, κατά την οποία ο τοποτηρητής των ξένων και ανεκδίηγητων επικυριάρχων θα μας βάλει τα δύο πόδια σε ένα παπούτσι (τώρα είναι 1,5 πόδι). Ετσι θα έχει μεγάλες ελπίδες ότι θα μπορέσει επί τέλους να κάνει κάποιους ατίθασους σβέρκους να σκύψουν στα προβλήματά τους και να μην έχουν την ελεεινή συνήθεια να ασχολούνται με τα κοινά της χώρας τους που τείνει στην εξαθλίωση και τον εξανδραποδισμό (η λέξη υπάρχει στα λεξικά αν δεν την γνωρίζετε). Η επιχείρηση εκφοβισμός πήγε μια χαρά θα πρέπει να ικανοποιήθηκαν πολύ αυτοί που την σκέφθηκαν και την μοντάρισαν και να σκέπτονται γιατί δεν είχε την απήχηση που επεδίωκαν . Είναι πολύ χαζό να μην γνωρίζεις τα χούγια ενός λαού, σαν μη προερχόμενος από αυτόν, και να προσπαθείς να του εφαρμόσεις μεθοδεύσεις που ισχύουν αλλού.
Αυτά τα λίγα σαν εισαγωγή. Αφού λοιπόν δώσαμε το ορεκτικό σε αυτούς που μας παρακολουθούν είναι καιρός να περάσουμε στο κυρίως πιάτο.
Θα θυμάστε ότι είχαμε σταματήσει κάπου εκεί που μιλούσαμε για το πάζλ και για τους κατοίκους αυτής της χώρας, για τους ΄Ελληνες κλπ-κλπ. Δηλαδή για δύσκολα πράγματα, έννοιες περίεργες που τελούν υπό εξαφάνιση. Συνήθως λέμε ότι τα κάστρα πέφτουν από μέσα ...; ...; ...;και εννοούμε τον εσωτερικό εχθρό ...; ...;αυτούς από τους υπερασπιστές που ας πούμε πως έχουν κάποιες ειδικές ανάγκες σε χρήματα και μια αδικαιολόγητη μνησικακία για το κάστρο(χώρα) όπου κατοικούν, όπως το δηλώνει η ταυτότητά τους εξ άλλου. Ισως θέλουν να το παίξουν συγχρονισμένοι άνθρωποι, με νέες αντιλήψεις τρομάρα τους ...; ...;αλλά το αποτέλεσμα (αυτό που μετράει ...;,,,,) στην παλιά σωστή γλώσσα έχει το όνομα προδοσία!!!!!!. Αυτή η πράξη ποτέ δεν μπορεί να γίνει από Ελληνες. Κατά κανόνα γίνεται από κάποιο ή κάποιους κατοίκους της χώρας αυτής, που πολύ φυσικά δεν τους ενδιαφέρει τίποτα. Είναι σαν τους κακούς ενοικιαστές που ρημάζουν το σπίτι όπου μένουν και κατά κανόνα είναι κακοπληρωτές του ενοικίου.
Επειδή όμως εμάς μας ενδιαφέρουν τα παιχνιδάκια μας, το πάζλ επί παραδείγματι ας ασχοληθούμε με αυτό αφήνοντας όλα τα άλλα, εκεί που βρίσκονται και στην δικαιοδοσία των αρμοδίων οργάνων του Σύμπαντος, όπου οι νόμοι λειτουργούν αμείλικτα και ίσως ανταποδίδουν ποιο γρήγορα από ότι παλιότερα. Δεν φαντάζομαι να νομίστε ότι κάτι ανατρεπτικό συνέβη εκεί;
Εχουμε λοιπόν τα κομμάτια ενός αυτολειτουργούμενου, αυτοελεγχόμενου και χρονικά προγραμματισμένου πάζλ. Η έναρξη της λειτουργίας του πρέπει να τοποθετηθεί γύρω στο 2001. Τότε άρχισαν οι πρώτες ενδείξεις κλήτευσης κομματιών του παιχνιδιού. Τότε ακόμα ίσως πιστεύαμε στις συμπτώσεις και στα τυχαία γεγονότα (εννοείται ότι σήμερα είναι κάτι περισσότερο από αφελές αυτό). Είχαμε λοιπόν τις πρώτες επαφές. Αφού έγιναν οι πρώτες επαφές σημειώθηκε κάποια ανάπαυλα και από το 2007 έχει αρχίσει να επανενεργοποιείται το παιχνίδι και να απλώνεται όπως προβλέπεται ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ, ΟΤΑΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ.
Δεν είναι μια απλή πρόσκληση, συνοδεύεται από διάφορα παραπλήσια φαινόμενα. Ταυτισμός σκέψης, τηλεπαθητικές (επικοινωνιακές προς το παρόν) καταστάσεις. Διαισθητικές λειτουργίες, Διόραση (όραση ή αντίληψη πραγμάτων ή ανθρώπων που φαίνονται συνηθισμένοι ενώ είναι εξωτερικά μόνον όμοιοί μας). Ιδιαίτερη αντίληψη σκέψεων ή ενεργειών πρίν αυτές εκδηλωθούν από τους απέναντί μας. Υιοθέτηση σαν να είναι έμφυτα των περισσοτέρων Δελφικών παραγγελμάτων. Απέχθεια προς τον υλισμό, εκδήλωση κάποιας ανώτερης πνευματικότητας. Αύξηση της κριτικής τους ικανότητας. Προσμονή (όχι αναμονή) κάποιων μελλοντικών γεγονότων. Είναι δυνατόν αυτά να συνοδεύονται από κάποιες βιολογικές αντιδράσεις του οργανισμού αδιόρατες ή έντονες, σε βαθμό ανησυχίας ή ενόχλησης. Τα οποία βαθμιαία εξαφανίζονται.
Υπάρχει εντονότατο το αίσθημα της ανώτερης προστασίας χωρίς να μπορούν να προσδιορίσουν την πηγή, Νοιώθουν εναλλαγές μεγάλης χαράς ή κάποιας απογοήτευσης. Εχουν σαφή την αίσθηση της υποκειμενικής αύξησης της ταχύτητας εξέλιξης των διαφόρων γεγονότων. Βέβαια τα ποιο πάνω έχουν κάποιο αντίκτυπο στις διαπροσωπικές σχέσεις αυτών των ατόμων στο οικείο τους περιβάλλον, όπου πρέπει να καταβάλλουν προσπάθειες για την διατήρηση των ισορροπιών και την συνομιλία, επειδή δεν θα βρίσκουν ανταπόκριση, κοινα σημεία προσέγγισης και ενδεχόμενα κάποια θεσμοθετημένα ταμπού ή κοινωνικές συμβατότητες να τις βρίσκουν ανυπόφορες. Απλά αισθάνονται ότι είναι πολύ προχωρημένοι μέσα στον χρόνο και αντιλαμβάνονται την ματαιότητα και την βλακεία περισσότερο από όσο πρέπει.
Εννοείται ότι όλα αυτά τα κατέθεσα για να μην ξαφνιαστείτε αν τα νοιώσετε και ειδικά να μην φοβηθείτε. Αν σας συμβεί θεωρείστε το ευλογία. Μην αγνοήσετε το κάλεσμα οποτεδήποτε συμβεί. Ανταποκριθείτε άμεσα. Θα το νοιώσετε μέσα σας. Δεν θα έχετε ποτέ άλλοτε αισθανθεί αυτή την εμπειρία, μην την κλείσετε έξω από την πόρτα.
Αστερίων (ΚΒ)
RSS Feed για αυτό το θέμα 36
GEORDIM Τρίτη, 9 Νοεμβρίου 2010 1:53 μμ
ΑΣΤΕΡΙΩΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΒΑΛΕΣ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΘΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΕΑΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ. ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΚΡΥΣΤΑΛΙΝΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΜΩΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥΣ. ΑΥΤΟΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ.
Αστερίων Βαληνάκης Τρίτη, 9 Νοεμβρίου 2010 5:26 μμ
Ακριβέστατα Δημήτρη Εκείνο που θυμήθηκες με τα Ιντιγκο έφθασε τα 98 σχόλια αλλά τα τελευταία έγιναν πεδίο μάχης θρησκευάμενων αμυάλων γυναικών που ανέπτυξαν τα χριστιανικά τους πιστεύω. εκείνο που δεν μπόρεσα να καταλάβω είναι τι σχέση του φάντη με το ρετσινόλαδο. Τι περιμένεις όμως από τέτοια κρανία όπου εδρεύουν εκκλησίτσες, σταυρουδάκια παναγίτσες αειπάρθενες με 3-4 παιδιά και όλη ντην εκκλησιαστική ΙΕΡΗ παραμυθολογία.
artemis Τρίτη, 9 Νοεμβρίου 2010 6:58 μμ
M' αρέσει αυτή η ανάρτηση, ιδίως το τελευταίο μέρος της.... Έχει δίκιο ο geordim, θα βοηθήσει πολλούς που τους συμβαίνει αλλά ακόμα δεν ξέρουν επακριβώς τι είναι. Θα περιμένω να δω και άλλα σχόλια...
po pop Τρίτη, 9 Νοεμβρίου 2010 7:03 μμ
Αστερίων , τώρα μόλις ξεκίνησα να διαβάζω τα μπλοκ σου . Αν θέλω να σου ρωτήσω για προηγούμενο θέμα , να βάζω την ερώτηση σε εκείνο το θέμα ή στο καινούριο; # Σε ένα θέμα γράφεις : Μόλις σκεφθεί ο Α τον Β ο Β παίρνει τηλέφωνο τον Α. Πως πρέπει να σκεφτεί ο Α (εμείς δηλαδή) και τι πρέπει να κάνει για να επικοινωνήσει με τον Β ;
Διοτίμα Τρίτη, 9 Νοεμβρίου 2010 8:15 μμ
Αστερίων, σκόπευσες στό κέντρο, νομίζω. Όσοι έχουν σημάδια από αυτό τό υποσυνείδητο (αρχικά) Κάλεσμα, καταλαβαίνουν πολύ καλά τί γράφεις. Είναι οι λεγόμενοι "γραφικοί". Οι απομακρυσμένοι από τά καθημερινά καί τετριμμένα. Οι ξένοι καί μόνοι ακόμη καί μέσα στίς οικογένειές τους, πόσο μάλλον στίς μικρές τους κοινωνίες. Άς είναι. Γιά όλα υπάρχει ένα τίμημα. Καί τό τίμημα αυτού τού δρόμου είναι η μοναξιά. Μέχρι νά αρχίσει νά γίνεται συνείδηση -αυτό πού λές- ότι είναι κομμάτια ενός πάζλ καί δέν είναι μόνοι. Νά είναι, τά κομμάτια τού πάζλ, γερά καί δυνατά, μέχρι νά έλθει η ώρα τής ένωσης, γιά νά υπάρξει η ολοκληρωμένη εικόνα.
Περσεύς (aka Έλλην G.) Τρίτη, 9 Νοεμβρίου 2010 10:41 μμ
Αστερίων, καταφέρνεις και βάζεις στο χαρτί ή μάλλον στον υπολογιστή αυτό που νιώθουν αρκετοί αλλά είναι δύσκολο να το περιγράψουν σε λόγια. Βρίσκω την ακρίβεια και την παραστατικότητα της περιγραφής εκπληκτική. Για να πραγματοποιηθεί αυτό χρειάζεται αυξημένη κατανόηση της περιγραφούσης κατάστασης αλλά και ισχυρή δυνατότητα περιγραφικότητας. Εάν όλα αυτά που περιγράφεις δεν φαίνονταν οικεία τότε πραγματικά θα έπρεπε να ανησυχούμε. Πολύς κόσμος τα νιώθει άλλος περισσότερο, άλλος λιγότερο. Έχει να κάνει με το επίπεδο εξέλιξης της ψυχής του καθενός και ίσως της πορείας που θα κληθεί/νιώσει να ακολουθήσει κάποια στιγμή... Ίσως ο ίδιος να μην το ξέρει συνειδητά, η ψυχή του όμως το ξέρει. Φίλε Geordim, εάν κάποιος νιώθει κάτι, το νιώθει. Δεν χρειάζεται να κάτσει να πείσει τον εαυτό του ότι το νιώθει και είναι (ίσως) κάτι το διαφορετικό. Όσοι θέλουν να ψαχτούν και να πείσουν τους εαυτούς τους για λόγους εντυπωσιασμού, επίδειξης και όλα αυτά τα ωραία που έχει η φυλή μας σήμερα (άραγε ανέκαθεν έτσι ήμασταν;;) ελεύθερα ας το κάνουν. Αυτούς δεν τους αφορά η ανάρτηση αυτή.
Αστερίων Βαληνάκης Τετάρτη, 10 Νοεμβρίου 2010 9:30 πμ
po pop η κάθε ερώτηση στο τμήμα της εκεί που προκλήθηκε
artemis Τετάρτη, 10 Νοεμβρίου 2010 11:50 πμ
Διοτίμα έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα όσα γράφεις!!! Με κάλυψες απόλυτα!!
Αστερίων Βαληνάκης Τετάρτη, 10 Νοεμβρίου 2010 3:21 μμ
Διοτίμα κορίτσι μου αυτήν την εικόνα πασχίζουμε να δημιουργήσουμε. Εκόμα είναι άμορφη. Τα κομμάτια όμως που έχουν ενωθεί κρατούν γερά και από λόσα ΄λεχω καταλάβει τα περισσότερα είναι αξιόογα. Κάποια θέλουν λίγη στήριξη. Το τίμημα είναι λίγο σκληρό αλλά αν δεν παρθούν ριζοσπαστικά μέτρα θα χαθούν τα κομμάτια μας. Η μοναξιά έχει τις ομορφιές της και την αξιπορέπεια της.....την περηφάνεια της.....και την αυτοσυγκέντρωσή της.
Αστερίων Βαληνάκης Τετάρτη, 10 Νοεμβρίου 2010 3:35 μμ
Περσέα πάντοτε στο βάθος της ουσίας. Ετσι είναι . Ελα όμως που υπάρχουν και οι παρεπόμενοι όπως τότε με τα Ιντιγκο που βρήκα τον μπελά μου. Θα δούμε από την έκταση των επισκέψεων το πλάτος και το βάθος. Τα άλλα σχετικά προηγούμενα έπιασαν τους 480 επισκέπτες. Δεν ήθελα να ξεφύγω από αυτό το θέμα επειδή το συνέλαβα σαν πολύ σημαντικό. Οι Ελληνες πιστεύω να το πιάσουν.....οι άλλοι, ας κουρεύονται. Αρκετά σκάσαμε. Δεν ξέρω αν θυμάσαι το Σεπτέμβριο του 2009 που ζήτησα μια συνακρόαση της μυθωδίας. Τότε κατάλαβα την έκταση της ΒΛΑΚΕΙΑΣ των κατοικούντων, Μέχρι που έφθασαν να υπονοήσουν ότι το έκανα για να βγάλω λεφτά. Τόση Εβραιήλα τους δέρνει πού όλα τα βλέπουν λεφτά.
Αστερίων Βαληνάκης Τετάρτη, 10 Νοεμβρίου 2010 3:47 μμ
Αρτεμης άσε τα......... σάπια......!!!!!!θέλω την καθαρή σου άποψη. Την προσωπική σου την αντιπροσωπευτική σου με όσα σύν ή πλήν έχεις. Σε αυτό δεν συνηθίζω περιορισμούς. Οι ενστάσεις είναι δεκτές γιατί βοηθούν στην προσγείωση.....όλων μας. Βλέπεις, κοπέλλα μου ότι έπεσες σε απαιτητικό άνθρωπο......ας πρόσεχες!!!!!!
artemis Τετάρτη, 10 Νοεμβρίου 2010 5:52 μμ
Αφού υπάρχει απαίτηση από τον οικοδεσπότη, η άποψή μου είναι πως η ανάρτηση θα βοηθήσει όσους αποτελούν κομμάτια του παζλ να συνειδητοποιήσουν πως δεν είναι μόνοι και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Σίγουρα θα εμφανιστούν και κάποιοι που θα λένε πως έχουν τα άνωθεν χαρακτηριστικά (και θα το πιστεύουν) αλλά δεν θα ανήκουν στο παζλ. Αυτό είναι ανθρώπινο. Οι καταστάσεις όμως που θα ακολουθήσουν θα δείξουν ποιος πραγματικά είναι. Από εκεί και πέρα θέλω να πω πως τα παζλ έχουν μια στρατηγική όσον αφορά την τοποθέτηση των κομματιών. Στην αρχή τοποθετούνται κάποια στρατηγικά κομμάτια ώστε να μπορέσει να ξεκαθαριστεί και η θέση των υπολοίπων. Και νομίζω πως αυτό ισχύει και εδώ.
Αστερίων Βαληνάκης Τετάρτη, 10 Νοεμβρίου 2010 9:01 μμ
Πολύ ωραία Αρτεμης. Πραγματικά έτσι πρέπει να συμβαίνει......με μία και μόνη διαφορά. Εμείς δεν είμαστε οι παίκτες του πάζλ (που θα κάνει και τις σταρτηγηκές τοποθετήσεις0 Εχω την εντύπωση ότι είμαστε τα κομμάτια του πάζλ......κια ψάχνουμε εναγώνια να βρεθούν και τα άλλα κομμάτια για να σχηματίσουμε όσο ποιό γρήγορα την εικόνα. Μετά πιστεύω ότι όλα ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ. Τον κίνδυνο που επισημαίνεις είναι υπαρκτός. Ομως και εδώ υπάρχει λύση. Δεν δίνουμε ούτε βραβεία ούτε χτυπάνε κάρτα προσέλευσης. Ας νομίζουν ότι θέλουν. Ο αιθέρας όταν το μπουκάλι μείνει ανοικτό ξεθυμαίνει.. Πρέπει όπως χαρακτηριστικά γράφεις να το έχουν από μέσα τους.
Διοτίμα Τετάρτη, 10 Νοεμβρίου 2010 9:14 μμ
Σωστά τό εντόπισες Άρτεμις. Καί επειδή τά πάζλ είναι μία από τίς αδυναμίες μου, νά σάς πώ (θά τό ξέρετε άλλωστε) ότι ξεκινάμε από τό περίγραμμα καί στήν συνέχεια ενώνουμε τά πιό αξιοπρόσεκτα, ανάλογα μέ τό σχέδιο, μέ τό χρώμα κλπ. Δηλαδή δημιουργούνται μικρές ομάδες, οι οποίες στό τέλος, μέ κομμάτια κλειδιά, ενώνουν όλη τήν εικόνα. Πρός τό παρόν υπάρχει τό περίγραμμα καί τώρα αρχίζουν νά σχηματοποιούνται οι ομάδες. Ίδωμεν... Καί γιά νά μήν ξεχνάμε καί ..... τήν χριστιανική μας παιδεία...νά κλείσω μέ τό "καιρός γάρ εγγύς" καί επειδή δέν σάς άρεσε αυτό καί σουφρώσατε τίς μυτούλες σας, νά κλείσω μέ τό "ΕΣΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ".
Διοτίμα Τετάρτη, 10 Νοεμβρίου 2010 9:25 μμ
Αστερίων, σίγουρα δέν είμαστε οι παίκτες, αλλά τά κομμάτια. Υπάρχει όμως κάποιος ή κάποιοι πού ενώνουν τά κομμάτια. Είναι αυτοί πού βοηθούν - όπως είπε ο Περσεύς - τήν ψυχή, νά θυμηθεί αφ` ενός καί αφ` ετέρου στέλνουν τό κάλεσμα. Άς είμαστε ήρεμοι, γεροί καί δυνατοί.
GEORDIM Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2010 10:56 πμ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΖΛ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ. ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ. ΚΑΘΕ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΔΙΠΛΑΝΑ ΤΟΥ. ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΕΝΟΣ ΠΑΖΛ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ Ο ΠΑΙΚΤΗΣ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΤΟΥ ΚΑΙ Κ.Τ.Λ. ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΕΝΑ ΠΑΖΛ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΟΡΙΣΕΙ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ. Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ. ΣΗΜΕΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑΤΙ Η ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ. ΑΣ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΑΣ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ ΠΑΙΚΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΑΠΛΑ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Διοτίμα Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2010 1:36 μμ
Φίλε μου Geordim, τόν όρο τού παίκτη, τό καταλαβαίνουμε πώς τόν εννοείς, αυτό πού κατά τήν γνώμη μου, δέν θέτεις σωστά, είναι η ελπίδα σου γιά τήν ικανότητά του, νά διαμορφώσει τό πάζλ. Άν δέν τήν είχε, δέν θά υπήρχε κάν πάζλ(εικόνα), πόσο μάλλον κομμάτια!!! Δέν είναι απλά ένας παίκτης. Είναι Ο ΠΑΙΚΤΗΣ!!!!!!!!!
Αστερίων Βαληνάκης Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2010 1:51 μμ
Διοτίμα κάπως έτσι πιθανόν να είναι τα γεγονότα. Οταν όμως καταπιανόμαστε με το υποθετικό και αρχίζουμε τα πιθανά σενάρια (μια απόλυτα ανθρώπινη ιδιορυθμία), ξεφεύγουμε από την απτή πραγαμτικότητα και βαδίζουμε σε άγνωστους ονειρικούς δρόμους όπου πάρα πολύ μεγάλο ρόλο πάιζουν οι ενδόμυχες επιθυμίες μας, που καμιά φορά υπαγορεύουν καταστάσεις ή απαντήσεις....κάλπικες!!! Να είμαστε ήρεμοι γεροί και δυνατοί αλλά προπαντός υπομονετικοί.
Διοτίμα Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2010 2:44 μμ
Αστερίων, έτσι κι αλλοιώς, όλα αυτά πού συζητάμε δέν έχουν καμμία σχέση μέ τήν απτή πραγματικότητα. Εικασίες είναι καί θέμα προσωπικής αίσθησης τού καθενός. Άν όλα τά σημάδια πού ο καθένας έχει, αποδειχθούν προσωπικές καί φρούδες ελπίδες, πού καλλιεργήθηκαν υποσυνείδητα προκειμένου νά αντέξουμε τό βάρος τής μαυρίλας (κάτι πού προσωπικά δέν δέχομαι) θά μάς μείνουν οι καλοί φίλοι - τά κοντινά κομμάτια τού πάζλ, πού λέει ο Geordim - κι αυτά είναι ανεκτίμητες αξίες, όπως χαρακτηριστικά είπε. Καί μήν ανησυχείς, καί υπομονή έχουμε!!!
Αστερίων Βαληνάκης Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2010 8:55 μμ
Διοτίμα μακριά από εμένα η υπόνοια ότι δεν συμφωνώ με όσα ελέχθησαν. Απλά σημαίνω ότι η επέκταση τυχόν των ορατών καταστάσεων σε άλλες πιθανόν υποκρυπτόμενες ίσως μας οδηγήσει σε λάνθασμένες τοποθεσίες. Δεν κακίζω κανέναν επειδή όλοι διατυπώσατε καθαρές απόψεις. Η μεγάλη προσμονή από την μιά πλευρά και το χάλι μας το μαύρο από την άλλη, δημιουργούν μια αλλοπρόσαλη κατάσταση καμιά φορά για πολύ γερά νεύρα.
Ellhn Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2010 9:22 μμ
Κατά σύμπτωση αυτή την εβδομάδα, έδωσα δύο παζλ των 3.000 και 5.000 κομματιών για να τους βάλω κορνίζα! Το επόμενο θα είναι 6.000 κομματιών και κάθε φορά, ανεβάζω τον πήχη! Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τους λαούς, παγκοσμίως. Είμαι κάτοικος εξωτερικού! Μου αρέσει να παρατηρώ τον κόσμο και τις αντιδράσεις γενικά των ανθρώπων! ...τα γεγονότα που συμβαίνουν στην Ελλάδα αλλά και στις υπόλοιπες χώρες, να τα συνδυάζω, να τα αναλύω και να τα κατηγοριοποιώ! Ο ρυθμός και η συχνότητα των αντιδράσεων έχει πράγματι αυξηθεί και οι "αλλαγές", προμηνύονται, συντόμως... να είναι καταιγιστικές~>!!! Εύχομαι, υπομονή και επιμονή!
artemis Παρασκευή, 12 Νοεμβρίου 2010 7:51 πμ
Θα συμφωνήσω πως η κατάσταση που δημιουργείται είναι για γερά νεύρα. Μπορεί ο καθένας εύκολα να κάνει λάθος επιλογές και λάθος κρίσεις. Ιδίως όσοι δεν έχουν την υπομονή ανάμεσα στις αρετές τους (όπως εγώ)...
Αστερίων Βαληνάκης Παρασκευή, 12 Νοεμβρίου 2010 3:11 μμ
Ellhn ναι το φαινόμενο είναι παγκόσμιο δεν συμβαίνει μόνον εδώ, αν λάβουμε υ΄' όψιν ότι παγκοσμίως είναι 120.000.000 Ελληνογενείς, τότε μπορούμε να καταλάβουμε ότι χρειάζονται κυρίως η υπομονή επειδή μάλλον θα μας έλθουν κοπαδιαστά τα γεγονότα.
Αστερίων Βαληνάκης Παρασκευή, 12 Νοεμβρίου 2010 3:13 μμ
Αρτεμης πρέπει να προσέχεις ειειδή έχεις και κάποια προειδοποίηση.
Ellhn Παρασκευή, 12 Νοεμβρίου 2010 4:49 μμ
Αστερίωνα, εγώ θα προτιμήσω περισσότερο την επιμονή από την υπομονή! Με τη δεύτερη, δεν μπορείς να τους κάτσεις στο λαιμό..!! ... ή να τους βγάλεις το μάτι!
Περσεύς (aka Έλλην G.) Παρασκευή, 12 Νοεμβρίου 2010 10:52 μμ
Φίλε Έλλην, θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να μοιραστείς την εμπειρία σου από τα χρόνια που έχεις περάσει στο εξωτερικό. Άλλο μυαλό, άλλη παιδεία, άλλη νοοτροπία, άλλη προσέγγιση.. Η ψυχή και το ποιόν ίδια (ελληνικά) αλλά εκεί που είσαι (όπου και να είναι αυτό) μπορούν να φανούν και να λάμψουν.. Διότι όταν είσαι στο εξωτερικό νιώθεις καλύτερα τι είσαι και καταλαβαίνεις τι σημαίνει Ελληνισμός διότι κάνεις σύγκριση με τους πολίτες της χώρας που ζεις που μπορεί να είναι λίγο ή πολύ διαφορετικοί από εσένα. Δεν γνωρίζω εάν έχεις γεννηθεί έξω ή εάν μετοίκησες αργότερα. Στην πρώτη περίπτωση έχεις πιο ζωντανή την σύγκριση, στην δεύτερη έχεις πιθανότατα ανατραφεί με πιο ευγενικές αρχές.. Βέβαια να μην ξεχνάμε ότι ο Ελληνισμός είναι μια συμπαντική ιδέα. Δεν έχει σύνορα, δεν μπορεί να περιοριστεί στα διάτρητα σύνορα ενός κράτους, ούτε μπορεί ένας λαός να κοκορεύεται γι αυτό επειδή οι πρόγονοί του πέτυχαν, δημιούργησαν, καλλιέργησαν, διέδωσαν κάποια πράγματα. Έλληνες υπάρχουν σχεδόν σε όλη την Γη, ασχέτως εθνικότητας, καταγωγής και γλώσσας που μιλούν.
GEORDIM Σάββατο, 13 Νοεμβρίου 2010 8:31 πμ
ΦΙΛΕ ΠΕΡΣΕΥΣ, ΕΛΛΗΝΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΓΗ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑ. ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΡΟΟΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥΣ ΤΡΩΕΙ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ? ΑΦΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, 1.ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΕΙ ΑΡΑΓΕ ΤΟ ΕΞΩ ΜΕ ΤΟ ΕΣΩ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, 2.ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ 3.ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ?
Ellhn Σάββατο, 13 Νοεμβρίου 2010 9:48 πμ
Περσεύς (aka Έλλην G.), έφυγα από την πατρίδα τα εφηβικά μου χρόνια, Ο καιρός πέρασε και είναι πράγματι... αρκετός! Η αγάπη για την πατρίδα αμβλύνθηκε! Ο πόθος μεγαλώνει! Τα χρόνια πριν... την μεγάλη φανερή πια επίθεση που δέχεται η Ελλάδα, οι συζητήσεις επικεντρώνονταν στις αξίες της ελληνικής ιδέας! Τώρα, οι συζητήσεις στρέφουν το ενδιαφέρον τους στο: "τί γίνεται", "για ποιό λόγο συμβαίνουν", "ο σκοπός τους...;", "ποιές είναι οι λύσεις;" και πολλά άλλα ανάλογα ερωτήματα, τα οποία πρέπει να να απαντηθούν όσο το δυνατόν ακριβέστερα γίνεται, γιατί υπάρχει η τάση της εξής ρέπλικας - απάντησης: "ήλιος, καφές, τεμπελιό... ορίστε και τα αποτελέσματα (όχι οτι δεν τα σκέφτονται σωστά!), γι' αυτό και φτάσατε εκεί που φτάσατε"! Τα "ψητά", βρίσκονται αλλού! Αυτές είναι λίγο - πολύ, οι μάχες που πρέπει να δίνουμε στην καθημερινή μας ζωή και θα έλεγα μάλιστα "καθήκον"!!!
η θέση μου Να ξέρεις οτι η προσπάθεια των ελλήνων εξωτερικού
Αστερίων Βαληνάκης Σάββατο, 13 Νοεμβρίου 2010 10:38 πμ
Περσέα και όχι Περσεύς (πότε θα μάθουμε Ελληνικά οι Ελληνες;;;;;)Ελλην, Δημήτρη. Τα ερωτήματα, αν κατάλαβα καλά εντοπίζονται στην συμπεριφορά των Ιδίων μας στην Μητροπολιτική Ελλάδα και στο εξωτερικό. Εχουμε μια τεράστια προσαρμοστικότητα και όταν βρεθούμε σε σωστό πλαίσιο έχουμε την μέγιστη απόδοση. Εδώ σέρνεται μια ύπουλη κατάρα. της φαγωμάρας και αυτοκαταστροφής. Οταν κάποιος θέλει να παραστήσει τον προοδευτικό θα κατηγορήσει την πατρίδα του και ποτέ τον εαυτό του. Ισως είναι κατάλοιπο του παλιού συστήματος πόλης- κράτους....Ομως Δημήτρη διάβασε λίγο το παραμύθι και ίσως βρεις τις απαντήσαεις που ζητάς εκεί στις αρχές κι όλας. Η αφεντιά μου από 0-10 χρονών υπήρξα γέννημα-θρέμα του Ελληνισμού της Αιγύπτου. Ετσι έχω κάποιες παραστάσεις και μπορώ να έχω γνώμη επί του θέματος.
Διοτίμα Σάββατο, 13 Νοεμβρίου 2010 1:35 μμ
Περσέα, έχεις απόλυτο δίκαιο. Εφ` όσον: ΕΛ=ΦΩΣ, ο Ελληνισμός είναι ιδέα, είναι τρόπος έκφρασης, είναι στάση ζωής καί σαφώς δέν έχει σύνορα. Γι` αυτό καί ξεχωρίζουμε τούς έλληνες, από τούς Έλληνες. Εκεί είναι η διαφορά (στό μικρό ή κεφαλαίο Ε). Τόσο στούς κατοικούντες στόν ιερό αυτό τόπο, όσο καί στούς μή κατοικούντες. Τόσο στούς γήϊνους κατοίκους, όσο καί στούς μή γηϊνους. Δημήτρη, νομίζω ότι αυτή, είναι μία απάντηση καί στίς ερωτήσεις σου.
GEORDIM Σάββατο, 13 Νοεμβρίου 2010 1:50 μμ
ΦΙΛΕ ΑΣΤΕΡΙΩΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΚΛΕΙΣΑ ΣΩΣΤΑ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΤΟΝ ΠΕΡΣΕΑ, ΟΜΩΣ ΑΠΛΩΣ ΑΝΤΕΓΡΑΨΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΧΡΟΝΟ. ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΩ ΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ. ΛΥΠΑΜΑΙ ΟΜΩΣ ΑΛΛΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ.
artemis Κυριακή, 14 Νοεμβρίου 2010 8:57 πμ
Ο Ελληνισμός είναι συμπαντική ιδέα και στάση ζωής αλλά προσωπικά δεν αποκαλώ όσους τον ακολουθούν "Έλληνες" ανεξαρτήτως καταγωγής. Μπορεί να είναι Ελληνιστές ή Φιλέλληνες αλλά Έλληνες δεν είναι. Καλώς ή κακώς χρειάζεται και η καταγωγή, το αίμα, το DNA για να χαρακτηριστεί κανείς Έλληνας. Και αυτό το λέω χωρίς ίχνος υποτίμησης των άλλων λαών.
Geordim με ανησυχείς με αυτά που γράφεις στην τελευταία σου πρόταση...
Αστερίων Βαληνάκης Κυριακή, 14 Νοεμβρίου 2010 9:45 πμ
Δημήτρη αυτό για τον χρόνο που θα τελείώσει σύντομα μήπως μπορείς να το κάνεις λιανά, επιδή δεν το καλοκατάλαβα; Αφήνεις επίτηδες διφορούμενα; Αρτεμις αυτά που γράφεις υπάρχουν σε αυτά τα εκατμμ ύρια που προανέφερασ. Οι συμπαθούντες (φιλέλληνες) είναι κάπως διαφορετικοί σε κάποια λανθάνουσα κατάσταση, σαν να έχουν πάρει το χρίσμα. Διοτίμα μας τα λές σε πολύ περριορισμένο χώρο πρός τιμήν σου, έτσι δείχνεις πυκνότητα σκέψης, ενώ άλλοι απεραντολογούν. Εχεις μεγάλες δυνατότητες....ίσως αναξιοποίητες. Είναι ένα από τα άσχημα του συστήματος να προσπαθούμε μέσω των γραφομένων να σχηματίοσυμε μια πλήρη εικόνα για τον απέναντί μας
Διοτίμα Κυριακή, 14 Νοεμβρίου 2010 10:58 μμ
Άρτεμις, πρέπει νά σκεφθούμε ότι γιά χιλιάδες χρόνια πίσω οι Έλληνες ήταν εκπολιτιστές τών ανθρώπων, όλου τού πλανήτη. Γι` αυτό δέν μπορούμε νά γνωρίζουμε ποιοί είναι Ελληνογενείς καί ποιοί όχι. Νομίζω λοιπόν ότι όσοι έχουν Ελληνική Σκέψη, όπου κι άν έχουν γεννηθεί καί όπου καί άν ζούν, είναι Έλληνες καί στό γένος. Απλά δέν τό ξέρουμε. Ούτε οι ίδιοι μπορούν νά καταλάβουν γιατί συγκινούνται στό άκουσμα καί μόνο τής χώρας "Ελλάδα". Δέν ξέρουν γιατί έχουν όνειρο ζωής νά πάνε στούς Δελφούς. Βέβαια εμείς τούς ονομάζουμε απλά "φιλέλληνες", γιατί ούτε εμείς γνωρίζουμε. Η γνώμη μου είναι, μπορεί νά κάνω καί λάθος.
Περσεύς (aka Έλλην G.) Δευτέρα, 15 Νοεμβρίου 2010 1:15 πμ
Ο Αστερίων απαντάει στο ερώτημά σου φίλε Geordim πολύ καλά, με ακρίβεια και σαφήνεια. Φαγωμάρα, αυτοκαταστροφή, απαξίωση του καθετί προέρχεται από εμάς, από κάποιον όμοιον μας. "Γιατί αυτός και όχι εμείς" λέμε... "αυτός καλύτερος είναι...;;". Σε πολλές χώρες του εξωτερικού (τουλάχιστον κεντρική και δυτική Ευρώπη, βόρεια Αμερική) η πρόοδος του διπλανού είναι αφορμή του καθενός να ανεβεί και διακριθεί παραπάνω. Η ιστορία έχει δείξει ότι μόνο ενάντια σε μεγάλη απειλή συρρικνωνόμαστε και γινόμαστε ένας νους, μία ψυχή, ένα σώμα. Αλήθεια, σήμερα καλύτερα είναι πράγματα; Δεν υπάρχει κοινός και δυσανάλογος εχθρός όπως προ 2.500 ετών;; Έχουμε μάθει από μικροί (στα δημοτικά όταν διαβάζαμε τα ανδραγαθήματα των προγόνων μας) να αναγνωρίζουμε ως εχθρό αυτόν που κρατάει ξίφος και τόξο. Άντε και κανένα όπλα τα σύγχρονα χρόνια. Οι εχθροί, ή μάλλον καλύτερα οι επιβουλεύοντες την χώρα και τον (ανεκμετάλλευτο και επισήμως άγνωστο) πλούτο ημών εξελίχθηκαν και κάνουν άλλου είδους εφόδους, υποδουλώνουν την χώρα μας χωρίς να το κουνήσουν από το γραφείο τους και το σπίτι τους. Εμείς τί κάνουμε..;; Για το σχόλιό σου Άρτεμις περί Ελλήνων και φιλελλήνων, η μικρή μου εμπειρία έχοντας γνωρίσει, δουλέψει και συζήσει με ανθρώπους από πολλά διαφορετικά μέρη της Γης, μου λέει ότι κάτι έχει να κάνει με την καταβολή, δηλαδή με το γεννετικό υλικό. Εάν πάμε πιο πίσω θα διερωτηθούμε γιατί αυτές οι ψυχές να επέλεξαν να ενσαρκωθούν χρησιμοποιώντας τέτοιο γεννετικό υλικό; Και η ιστορία αρχίζει να γίνεται πιο ενδιαφέρουσα τότε..
VPX Δευτέρα, 15 Νοεμβρίου 2010 11:57 πμ
ήρθε λοιπόν και η 15/10/2010 ( η οποία και αυτή είναι ψεκασμενη...όπως και τόσες άλλες ) και προσοχή μην ξεχαστείτε με την T.V. ανοιχτή γιατί θα δείτε απίθανα νούμερα να εμεφανίζονται εκεί με επικεφαλίδες τύπου, Δημαρχος ή Περιφεριάρχης , κάτι μπουτάρηδες και καμινο-φερετζέδες...! Τώρα όσο για την Ελληνικότητα των σημερινών Νεο-Ελλήνων , ισχύει το παρακάτω : ο λαός της σύγχρονης Ελλάδας είναι βασικά απόγονος του αρχαίου πληθυσμού της Βαλκανικής και των νήσων του Αιγαίου.
Aυτό δεν προκύπτει γιατί μας βολεύει , αλλά γιατί αυτό ανακάλυψε ο Άρης Πουλιανός . Δώδεκα διαδοχικές εκδόσεις, εμπλουτισμένες συνεχώς με νεότερα δεδομένα, κυκλοφόρησαν πάνω στην ανθρωπολογική - εθνογενετική μελέτη των Ελλήνων. Βάση αυτού του έργου αποτελεί η διδακτορική διατριβή τού Άρη Ν. Πουλιανού, που εκπονήθηκε στο Πανεπιστήμιο της Μόσχας υπό την επίβλεψη του διάσημου καθηγητή Ανθρωπολογίας Γ. Φ. Ντεμπέτς. H έρευνα στηρίχθηκε στη μελέτη 70 ανθρωπολογικών γνωρισμάτων 3000 περίπου Ελλήνων πολιτικών προσφύγων του 1949 στην τ. Σοβιετική Ένωση......... http://www.aee.gr/hellenic/4greeks_origin/greeks_origin.html
Παρακαλώ αφήστε το σχόλιο σας εδώ