Θαρσειν χρη, ταχ' αύριον έσσετ' άμεινον
ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ, ΕΤΟΙΜΑΣΘΕΙΤΕ ΝΑ ΥΠΟΔΕΧΤΕΙΤΕ ΤΗ ΓΑΛΑΞΙΑΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΣΤΗ ΓΑΙΑ ΜΑΣ
γράφει ο Προμηθέας
Επιτέλους άρχισε να διεισδύει στα ελληνικά ΜΜΕ η είδηση περί της πραγματικότητας που επικρατεί στο ηλιακό μας σύστημα. Και η NASA πλέον δεν μπορεί να αποκρύψει - και να διορθώσω δεν μπορεί άλλο να το αποκρύψει διότι το κάνει εδώ και εξήντα χρόνια - τα δεδομένα όπως μας δείχνουν τα εκατοντάδες βίντεα στο youtube, οι καθημερινές αποδείξεις με ιδιωτικά τηλεσκόπια, η τηλεπαθητική επικοινωνία με τους Γαλαξιακούς από χιλιάδες ανθρώπους απο τη γη όπως και η μεγάλη βιβλιογραφία, όλα δεδομένα πληροφοριών αυξανόμενα καθημερινώς με ταχύτητα.
Δισεκατομμύρια διαστημόπλοια πάσης μορφής σε μέγεθος από μικρά μέχρι και σε μέγεθος πλανήτη, πλημμύρισαν όλο το ηλιακό μας σύστημα. Η NASA τα βλέπει γύρο από τον ήλιο αλλά δεν έχει πάρει ακόμη εντολή από τις 13 οικογένειες να το ανακοινώση επισήμως. Παρόλο που η διάρκεια εξουσίας αυτών στη γη πέρασε με τη λήξη του πλατωνικού έτους των 25920 χρόνων στα 2012, οι 13 οικογένειες προσπαθούν με κάθε τρόπο να το κρατήσουν έως και το τελευταίο δευτερόλεπτο της υπαρξής τους μυστικό. Μέχρις ότου θα καταρρεύσει ευθύς το ολόγραμμα τους, η νοητική Matrix που ζούμε. Ολόγραμμα διότι, είναι μία αντανάκλαση(Projektion), η υλοποίηση των στιγμιαίων σκέψεων μας και πιστεύω μας από τη πλειοψηφία των ανθρώπων, μπορώντας κάλλιστα ανά πάση στιγμή να το αλλάξουν όταν συνειδητοποιήσουν ότι είναι οι ίδιοι οι άνθρωποι δημιουργοί, σαν ΑΥΤΟΝ που καταγόμαστε όλοι μας τον ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΣ.
Κατά πόσο για τους Ιλλουμινάτι οι Γαλαξιακοί είναι ένα αγκάθι στο μάτι τους, δείχνει η ακόλουθη πηγή. Επανελημένα επικαλούμε στον αναγνώστη να μήν πιστεύει ευθύς το τι του προσφέρει η Matrix σαν είδηση καθημερινώς. Για παράδειγμα το θέμα των πειρατών στη Σομαλία και το θέμα του Αιγαίου(πετρέλαιο, Τουρκία). Στο κέντρο του Αιγαίου βρίσκεται η μεγαλύτερη αστρική Πύλη της Μεσογείου(Είσοδος για τους Γαλαξιακούς) ως επίσης και στον κόλπο της Υεμένης. Δείτε οι ίδιοι σας ότι εκεί μαζεύτηκε ο ποιό σύγχρονος στόλος με εξωγήινη τεχνολογία, από την εποχή της Ατλαντίδος και από όλα τα ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. Εδώ οι 13 οικογένειες μόνιασαν μπροστά στο κοινό εχθρό και θέλουν πάση θυσία να ελέγξουν τη Πύλη.
Ποιοι είναι οι Γαλαξιακοί?
Είναι πολιτισμοί βρισκόμενοι στην ανιδιοτελή αγάπη από την 5.διάσταση(επίπεδο δόνησης) και άνω. Είναι περίπου 260 πολιτισμοί, όσο ράτσες και φυλές υπάρχουν στη γαία μας. Είναι πολιτισμοί του Σείριου, Ανδρομέδας, Πλειάδων, Ωρίων, Αρκτουριανών, Βέγας κ.α. ως επίσης και από άλλους Γαλαξίες για να παρακολουθήσουν το ποιο σπάνιο συμβάν στο ορατό Σύμπαν:
Η γέννηση της καινούργιας γής μέσα απο τη παλιά γη και μαζί της και ο καινούργιος άνθρωπος ο Γαλαξιακός πολίτης που συνειδητοποίησε ποιος πραγματικά είναι.
Τι σχέσεις έχουμε εμείς με αυτούς, τι μας συνδέει
Είμαστε γόνοι τους, καταγόμαστε από αυτούς, είμαστε τα παιδιά τους. Η πατρίδα κάθε ανθρώπου δεν είναι η γαία, αλλά οι διάφοροι φωτεινοί πολιτισμοί σκορπισμένοι στο Γαλάξία μας. Είναι αναπτυγμένοι στην έννοια ότι, η ανιδιοτελής αγάπη με τη τεχνολογία βρίσκονται σε ισοζύγιο(βλέπε τη ταινία Avatar, που δεν υπάρχει στην αρχή ισοζύγιο στους πολιτισμούς).
Γιατί ήρθαν τώρα?
Το τέλος του πλατωνικού κύκλου ή χρόνου σηματοδοτεί ταυτόχρονα και τη λήξη του συμβολαίου μεταξύ των Νεφελίμ και της Γαλαξιακής Ομοσπονδίας του Φωτός στα τέλη του 2012.
Η εξουσία παίρνεται από τους απογόνους των νεφελίμ(οι 13 οικογένειες) και παραδίδεται στους κατοίκους της γαίας(είτε το θέλουν είτε όχι).
Πώς?
Το σχέδιο της ΠΗΓΗΣ η του ΘΕΟΥ έχει καθορίσει ότι το όμοιό του που λέγεται άνθρωπος αφού τελείωσε τις εμπειρίες του στις χαμηλότατες δονήσεις της 3.διαστάσεις - τα τελευταία 13 000 χρόνια, γνωστά και σαν DARK AGES η KALI YUGA - θα γυρίσει πίσω στις πατρίδες του, στις πραγματικότητες της αγάπης και του φωτός από όπου και ήρθε πριν βουτήξει, εθελοντικά!!! στις πολύ χαμηλές συχνότητες(η λεγόμενη πτώση του ανθρώπου) του παρελθόντος και του παρόντος με απόλυτη αμνησία για το θέμα του ΕΓΩ ΕΙΜΙ. Δηλαδή οι ζωτικές απαντήσεις των ερωτήσεων, ποιός είμαι, απο που ήρθα, που θα πάω μετά, γιατί ήρθα τώρα στη γαία, με ποιόν προορισμό? Ναί, ο πυρήνας μας είναι φώς και αγάπη, πάντα ήμασταν και ήμαστε,
ΑΓΝΗ, ΑΛΗΘΙΝΗ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΑΓΑΠΗ
Η Matrix μας είπε ακριβώς το αντίθετο, εμείς το πιστέψαμε και έτσι έγινε το πιστεύω μας η πραγματικότητα που ζούμε τώρα.
Σάν πολυδιαστατικά όντα που είμαστε υλοποιούμε πάντα εμείς όλες τις πραγματικότητες σε όλες τις διαστάσεις, όχι μόνο τη δική μας εδώ στη γαια, αλλά σε όλο το σύμπαν.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ ΕΚ ΓΕΝΝΕΤΗΣ ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΕΣΙΤΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΕΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ, ΗΛΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΑΝ ΜΕ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΕΝΑΝ ΠΛΑΝΗΤΗ Η ΤΟΝ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ
Η γαiα, η πρώτη μητέρα μας και μητέρα διότι, ότι τρώμε, ότι πίνουμε και ότι υλικό χρησιμοποιούμε είναι από το σώμα της. Τα δανειζόμαστε και όταν φεύγομε τα αφήνουμε όλα πίσω της μαζί και το σαρκικό "φόρεμα μας". Μαζί με όλα τα βασίλειά της, ορατά και αόρατα, επί και εντός της, η γαία μας αφήνει πίσω της τη περιοχή του σύμπαντος με τη παλιά δόνηση και παίρνει το δρόμο της επιστροφής για το κέντρο του Γαλαξία μας από εκεί που ήρθε πριν δισ. χρόνια. Όμως οι δονήσεις προς αυτή τη κατεύθυνση ανεβαίνουν και έχουν μέσα τους τη πληροφορία της ανιδιοτελούς αγάπης. Ότι δεν αντέχει στη δόνηση της ανιδιοτελούς αγάπης καταρρέει και αυτό βλέπουμε μέρα με τη μέρα με αυξανόμενη ταχύτητα.
Πώς θα το αισθανθούμε?
Η Matrix που ζούσαμε και οι περισσότεροι ζουν ακόμη - διότι την πιστεύουν - βασίζεται 100% στο φόβο και όχι στην ανιδιοτελή αγάπη.
Αυτό έχει επίπτωση στις τωρινές ενέργειες - που είναι οι σκέψεις μας και τα πιστεύω μας - στις οποίες οικοδομήθηκε η Matrix ότι δεν μπορούν να αντέξουν τις υψηλές δονήσεις που έρχονται από τον ήλιο και το κέντρο του Γαλαξία μας και διαπερνούν όλα τα στρώματα και ζωτικά βασίλεια της γαίας μας, ενεργοποιώντας τα υπολείμματα DNA στα κύτταρα μας - γνωστά στη γενετική σαν Junk DNA Strings - από δύο τώρα, σε 12 DNA Strings μετά. Έτσι μετά την ενεργοποίηση θα καταρρεύσουν όλες οι πραγματικότητες που έχουν βάση το φόβο. Αυτός είναι και ο λόγος γιατί όλοι οι πολιτισμοί του παρελθόντος κατέρρευσαν.
Ότι δεν είναι στο Σύμπαν ανιδιοτελής αγάπη καταρρέει.
Βλέπουμε ΤΩΡΑ γύρο μας να καταρρέουν τα πάντα, κρατικά, πολιτικά, οικονομικά και θρησκευτικά ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑΤΑ της παλιάς ενέργειας που την ονομάζω εγώ Matrix.
Για αυτό το λόγο και θα βγούν - ήδη άρχισε - όλα τα μυστικά που απέκρυψε η Matrix στη διάρκεια του τελευταίου πλατωνικού κύκλου. Δεν χάθηκαν είναι αποθηκευμένα στα ακασσικά αρχεία η μορφογενετικά πεδία της γαίας.
Ουδέν κρυπτόν υπο τον Ηλιο!
Δέν μπορουν να αντέξουν τις υψηλές ενέργειες και δονήσεις που έρχονται καθημερινώς αυξανώμενοι απο τη πηγή.
Για να το γράψω λίγο μεταφορικά για να το καταλάβει ο αναγνώστης. Είναι σαν να ρίχνεις σε ένα μπουντρούμι σκοτεινό(πνευματικό σκότος της ανθρωπότητας) στον οποίο ζουν μαζί άνθρωποι σε κατάσταση υπνωτισμού(Mind Control) με βρικόλακες, με διάφορα ερπετοειδή όντα(ενσαρκωμένα και μη) ΦΩΣ δυνατό υψηλής συχνότητας. Τι λέτε να γίνει?
Η θα προσαρμοστούν και θα μεταλλάξουν στη καινούργια πραγματικότητα(τη συχνότητα του φωτός) η θα φύγουν σε μέρη του σύμπαντος που έχει τη συχνότητα που είναι οι ίδιοι φορείς.
Στήν συνέχεια η γή - αφού μαζευτεί η κρίσημη μάζα ανώτερης συνείδησης - θα γίνει τώρα στα πολύ κοντινά - σε κάποια στιγμή θα βρεθούμε σε μία άλλη πραγματικότητα τελείως διαφορετική.
Δεν θα υπάρχει παρελθόν για εμάς αφού θα λείπει πλέον η νοητική Matrix που περιπλέκει τώρα τη γαία και επομένως η νόηση θα χάση τη τωρινή κυριαρχία της πάνω στον άνθρωπο και θα τη παραδώσει στη καρδιά σαν πρώτο οδηγό και κέντρο σκέψεις. Θα σκεφτόμαστε με τη καρδιά όπως οι φίλοι μας οι Γαλαξιακοί.
Η νόηση θα υπακούει τη καρδιά και θα προσδιοριστει σαν μόνο ένα απλό εκτελεστικό όργανο. Το ηλιακό μας σύστημα δεν θα έχει 10 αλλά 12 πλανήτες. Η Αφροδίτη, Άρηςκαι ο πλανήτης Μαλτοκ(που τώρα είναι σε αστεροειδή κατάσταση) θα έχουν ωκεανούς με νερό και πολιτισμούς όπως και η γαια μας. Αυτή η κατάσταση στούς άνωθεν αναφερόμενους πλανήτες νερού υπάρχει και τώρα, μόνο που από τη σκοπιά δόνησης που βλέπουμε εμείς το σύμπαν τώρα είναι ακόμα τόσο χαμηλή ώστε μας φαίνονται ακατοίκητοι.
Για αυτό πείτε μέσα στη καρδιά σας και δώστε έτσι το μήνυμα στους φίλους μας.
ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΔΕΛΦΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΓΑΙΑ ΜΑΣ!
RSS Feed για αυτό το θέμα 30
artemis Τετάρτη, 15 Δεκεμβρίου 2010 9:59 πμ
Αισιόδοξο αλλά με μπέρδεψε λίγο... Matrix, Νεφελίμ, Illuminati, Γαλαξιακή Ομοσπονδία Φωτός....όλα μαζί. Έχει δίκιο όμως σε όσα λέει για τη NASA και το τι συμβαίνει στον Ήλιο. Ελπίζω όταν αποφασίσουν να έρθουν προς τα εδώ να έχουμε απομείνει κάποιοι Έλληνες...
Περσεύς (aka Έλλην G.) Τετάρτη, 15 Δεκεμβρίου 2010 11:00 μμ
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Άρτεμις. Πολλά σωστά ή εάν θες επαληθευμένα πράγματα αλλά όρος σαν το Νεφελίμ με προβληματίζει λίγο. Μπορεί βέβαια να τον χρησιμοποιεί απλά για να περιγράψει αυτές τις υπάρξεις αλλά κι εμένα μου προκαλεί εντύπωση. Ο Προμηθέας είναι κάποιος χρήστης/κάτοχος μπλοκ ή μήπως είναι μήνυμα από πολύ πιο σημαντική ύπαρξη;
Eddie Apollo Πέμπτη, 16 Δεκεμβρίου 2010 1:48 πμ
Συμφωνω ως προς τα περι αγαπης και ανυψωσης αλλα το ζητουμενο και εκεινο που δεν λεει ο Προμηθεας ειναι πως θα μπορεσουμε να συνειδητοποιησουμε οτι ειμαστε δημιουργοι και ανιδιοτελης αγαπη και ακολουθως να εκπεμψουμε αυτην την αγαπη προς καθε ον στον Συμπαν ωστε να φτασουμε την δονηση της συνειδητοτητος που χρειαζομαστε να εχουμε για να ανελθουμε στην 4η διασταση (πυκνοτητα). Το μεγαλο εμποδιο ειναι ο εγωισμος μας. Αυτος ο εγωισμος ειναι που πρεπει να κατανικηθει ταπεινωνοντας τον εαυτο μας η οταν μας ταπεινωνουν να το δεχομαστε σαν θειο δωρο και να ειμαστε ευτυχισμενοι που ταπεινωθηκαμε. Πρεπει να αγαπησουμε τον μουσουλμανο λαθρομεταναστη η τον Ιουδαιοχριστιανο ιερωμενο που εκαψε τους εθνικους Ελληνες η τους διεφθαρμενους πολιτκους που πτωχευσαν την Ελλαδα. Ποσοι μπορουν να αγαπησουν ετσι; Ποσοι θα αντεξουν να ταπεινωνονται και για ποσο; Ελαχιστοι; Ε αυτοι οι ελαχιστοι θα πανε στην 4η διασταση. Μην περιμενουμε να φουσκωνουμε σαν διανοι απο υπερηφανεια για αυτο που ειμαστε η νομιζουμε οτι ειμαστε και να περιμενουμε να ανελθουμε σε ανωτερη διασταση. Επειδη ειμαστε ψαγμενοι Ελληνες δεν εχουμε ντεφακτο πασαπορτι για την 4η διασταση. Χρειαζεται δουλεια και επειδη ο καιρος ερχεται καλα ειναι να κατεβουμε απο το καλαμι και να στρωθουμε στην πνευματικη δουλεια μπας και προλαβουμε να ανεβασουμε την δονηση της συνειδητοτητας μας και να παμε στην αλλη διασταση.
Αν ομως δεν τα καταφερουμε δεν πειραζει. Ουτως η αλλως καθε βραδυ που κοιμαστε παμε σε αυτην την διασταση. Και απο την αλλη πλευρα, μεσα στα επομενα 26,000 χρονια, ολο και θα τυχει σε καποια μας ενσαρκωση να βρουμε το Δασκαλο μας που θα μας διδαξει πως θα φτασουμε την αυτογνωσια. Τωρα θα μου πειτε οτι σε αυτη την περιπτωση θα κανουμε παρεα στον ιδιο πλανητη με τους νεφελιμ και αλλα οντα τα οποια επισης πρεπει να αγαπουμε ανιδιοτελως... Ετσι ειναι ομως... Δυσκολη η καλογερικη που λενε και τα μεταξωτα βρακια ειναι για επιδεξια νωτα !
artemis Πέμπτη, 16 Δεκεμβρίου 2010 9:44 πμ
Εγώ αγαπάω πολύ την Ελλάδα και θα κάνω ότι μπορώ για να μην τη δω να εξαφανίζεται από τους μουσουλμάνους λαθρομετανάστες, τους ιουδαιοχριστιανούς και τους πολιτικούς. Γιατί αν η Ελλάδα χαθεί, η ανθρωπότητα δεν θα έχει καμία ελπίδα
Αστερίων Βαληνάκης Πέμπτη, 16 Δεκεμβρίου 2010 5:36 μμ
Αρτεμη και Περσέα η ορολογία δεν είναι άγνωστη. Την χρησιμοποιούν οι ποίο πολλοί. Αφού ένα -ένα τα έχετε συναντήσει και εδώ. Μην με απογοητεύετε . Τα ξέρετε. Περσέα όχι ο Προμηθέας είναι Blogger. Τα λέει όμως παρα πολύ καλά γι αυτό και το έβαλα. Και για απάντηση στο τελευταίο σου για τους λόγους που γράφεις έχει στοχοποιηθεί η Ελλάδα
Αστερίων Βαληνάκης Πέμπτη, 16 Δεκεμβρίου 2010 5:42 μμ
Εντυ πρέπει να παραδεχθείς ότι είσαι λίγο απόλυτος. Οχι ότι δεν παραδέχομαι ότι σέρνουμε κάποιον εγωσισμό μεγαλύτερο ή μικρότερο. Είναι όμως δικό μας καλλιεργημένο απόκτημα ή μήπως μας το φόρτωσαν για κάποιους λόγους ειδικούς. Κουμπώνουν όμως αυτά που γράφεις με τα της χριστιανικής θρησκείας. Οτι μεταχειρίζεται αυτή το μεταχειρίζεται εκ του πονηρού. Οπωσδήποτε είναι απαραίτητη τουλάχιστον η μερική μας απαλλαγή από την ύλη για να εξυψωθούμε σε πνευματικότητα.
Αστερίων Βαληνάκης Πέμπτη, 16 Δεκεμβρίου 2010 5:45 μμ
Υπάρχει η ερώτηση κάποιου γραμμένη σε φραγκολεβαντίνικα (λατινικό αλφάβητο) Μη γνωρίζοντας αυτό το είδος της γλώσσας δεν απαντώ. Αν γραφεί στα Ελληνικά ευχαρίστως..
Αστερίων Βαληνάκης Πέμπτη, 16 Δεκεμβρίου 2010 5:45 μμ
Υπάρχει η ερώτηση κάποιου γραμμένη σε φραγκολεβαντίνικα (λατινικό αλφάβητο) Μη γνωρίζοντας αυτό το είδος της γλώσσας δεν απαντώ. Αν γραφεί στα Ελληνικά ευχαρίστως..
Κωστής Παρασκευή, 17 Δεκεμβρίου 2010 10:17 πμ
Καλημέρα σας! Συμφωνώ ότι για να ανεβάσουμε την συχνότητα μας είναι απαραίτητο να εξαφανίσουμε το εγώ μας, αλλά από την άλλη πιστεύω ότι αυτό είναι αδύνατο σε απόλυτο βαθμό! Δεστε από τους ευατούς μας .Όσο καλός και να είναι κάποιος, κάπου σε κάποια γωνιά του χαρακτήρα του θα παραμένη ένα ψίγμα του εγώ.Οπότε φίλε Έντυ αν είναι έτσι θα περιμένουμε όλοι άλλα 26.000χρόνια!!! Υπομονή λοιπόν.Εκτός κι αν ξέρεις εσύ κάποιον που το έχει εξαφανίσει εντελώς χωρίς να έχει καταπιεσμένες επιθυμίες και πάθη.
Eddie Apollo Παρασκευή, 17 Δεκεμβρίου 2010 8:28 μμ
Κωστή, δεν ειπα οτι πρεπει να κατανικησουμε απολυτα τον εγωισμο. Αυτο ειναι αδυνατον τουλαχιστον σε μενα κατα την παρουσα κατασταση μου. Αλλα πρεπει να το επιχειρησουμε και οπως το προσπαθουμε, νιωθουμε μεσα μας την ποσοτητα αγαπης και ακολουθως την ποσοτητα ευτυχιας να αυξανεται και παραλληλα μας δινεται βοηθεια απο το θειον. Αν δε κατα την ιδια περιοδο κανουμε και διαλογισμο τοτε τα αποτελεσματα ειναι καλλιτερα. Η αντισταση που προβαλλει ο εγωισμος ειναι αφανταστη αλλα αμα επιμεινουμε κανουμε προοδο. Λιγοστη προοδο καθε μερα η καθε λεπτο αλλα αυτη η προοδος συσσωρευεται. Εχω εμπειρια σε αυτην την παλη η οποια αρχισε πριν 36 χρονια και συνεχιζεται. Δεν ξυπνησα ενα πρωινο με την φαεινη ιδεα να παλεψω με τον εγωισμο μου αλλα ηταν μερος οδηγιων που ελαβα απο τον Δασκαλο γιογκα που ειχα ακολουθησει τοτε. Ο εγωισμος ειναι εμφυτος στο φυσικο μας σωμα. Χρησιμευει για την διατηρηση του σωματος/οχηματος που χρησιμοποιει η ψυση για την φοιτηση της στο επιπεδο της 3ης διαστασης. Το ζητουμενο ειναι να επιβληθη η ψυχη και να ελεγκξη το σωμα ωστε να ειναι η ψυχη που δινει κατευθυνση πραξης και οχι το σωμα/μυαλο ετσι ωστε η ψυχη να εκπληρωσει τους σκοπους για τους οποιους ενσαρκωθηκε. Οσο για τις επιθυμιες και τα παθη και αυτα πρεπει ειτε να ικανοποιηθουν (αν δεν ειναι επιζημια για τον συνανθρωπο), ειτε να εξουδετερωθουν, ειτε μονομιας (απειρα δυσκολο αλλα οχι αδυνατον) ειτε σε διαστημα ενσαρκωσεων που ειναι και η συνηθης περιππτωση. Ο λογος που ενσαρκωνομαστε ξανα και ξανα ειναι η ικανοποιηση/εκπληρωση επιθυμιων απο το παρελθον. Οποτε ειναι σοφη πρακτικη να μην δημιουργησουμε νεες επιθυμιες οι οποιες θα μας ενσαρκωσουν εδω με το ζορι στο μελλον. Αλλα αν δεν αρχισουμε αυτες τις προσπαθειες τωρα θα πρεπει να τις αρχισουμε καποτε στο μελλον. Να αποφυγουμε αυτους τους αγωνες για παντα ειναι αδυνατον. Το ζητουμενο ειναι να κερδιζουμε μια λιλιπουτεια μαχη καθε φορα και τελικα η αποφυγη των τρανοτερων αρνητικων επιθυμιων θα μας γινει δευτερη φυση οπως δευτερη μας φυση γινεται να μην αντιδρουμε οταν θιγεται ο εγωισμος μας. Εγω βασικα οταν θιγεται ο εγωισμος μου χαιρομαι και "του λεω" καλα να παθης! Εγω ειμαι το αφεντικο κι οχι εσυ. Το τι θελει να κανει ο καθε ανθρωπος (ψυση και σωμα) με την υπαρξη του ειναι δικος του λογαριασμος φτανει να μην ζημιωνει την δημιουργια. Εγω δεν θελω να ερχομαι στην γη για να ικανοποιησω αρνητικες επιθυμιες και να φευγω απο την γη με το ζορι αλλα να ερχομαι να βοηθησω και να φευγω οταν ειμαι ετοιμος να φυγω . Απο τις αρνητικες επιθυμιες δεν εχω απαλλαγει αλλα απο το φοβο του θανατου εχω απαλλαγει. Οταν εκπληρωσω τον σκοπο για τον οποιο εχω ελθει θα απενσαρκωθω.
Αστεριων, ο εγωισμος ειναι εμφυτος στο φυσικο σωμα οπως προειπα μαζι με το ενστικτο αυτοσυντηρησης και το μυαλο (δεν εννοω τον Νου). Το μωρο οταν γεννιεται εχει καποια δοση εγωισμου μεσα του την οποια ακολουθως το περιβαλλον του, ειτε ειναι γονεις ειτε ειναι δασκαλοι ειτε ιερατεια ειτε πολιτικοι ειτε συγγενεις και φιλοι, την επαυξανει ειτε λογω αγνοιας ειτε διοτι εξυπηρετει καποιους ιδιατερους σκοπους. Παρ'ολα αυτα η ψυχη πρεπει να επιβληθει και να εκπληρωσει τον σκοπο για τον οποιο ενσαρκωθηκε. Δυστυχως, για τον πολυ κοσμο, για να γινη πνευματικη προοδος πρεπει να ακολουθησουν απολυτα την διδασκαλια που τους δινεται.
Αστεριων ποιο απο οσα ειπα στο προηγουμενο (χτεσινο) κειμενο μου, κουμπωνει με την χριστιανικη θρησκεια;
Αστερίων Βαληνάκης Σάββατο, 18 Δεκεμβρίου 2010 0:08 πμ
"οταν μας ταπεινώνουν να το δεχόμαστε σαν Θείο δώρο". Σε αυτό το σημείο κουμπώνεις με τους παπάδες.......για διαφορετικούς λόγους ο καθένας.Πιστεύω ότι άλλο είναι να ταπεινωθώ οικοιοθελώς και άλλο να με ταπεινώσουν.....με αρκετά διφορούμενα. και ίσως εσκεμμένα.
artemis Σάββατο, 18 Δεκεμβρίου 2010 9:13 πμ
"Εγω βασικα οταν θιγεται ο εγωισμος μου χαιρομαι και "του λεω" καλα να παθης! Εγω ειμαι το αφεντικο κι οχι εσυ." Ουσιαστικά δημιούργησες έναν δεύτερο εγωισμό... Μ' αρέσει πολύ η τροπή της συζήτησης και θα καταθέσω την προσωπική μου άποψη σε αυτό. Μέσα στο κεφάλι μας έχουμε το πιο πολύπλοκο και το πιο θαυμάσιο όργανο του ανθρωπίνου σώματος. Ένα κατασκευαστικό θαύμα και ένα από τα πιο πολύπλοκα δημιουργήματα που γνωρίζουμε. Και ακόμα δεν μπορούμε να το κατανοήσουμε πλήρως, δεν ξέρουμε πως λειτουργεί και δεν ξέρουμε τις ικανότητές του. Ο καθένας από εμάς δεν μπορεί να καταλάβει τον δικό του εγκέφαλο, αντιλαμβάνεται μόνο ότι ο εγκέφαλος μετατρέπει σε δεδομένα που μπορεί να κατανοήσει. Είναι σαν την οθόνη του υπολογιστή όπου βλέπουμε με σύμβολα κατανοητά για όλους τα αποτελέσματα των διεργασιών της Κεντρικής Μονάδας, στην οποία όμως οι περισσότεροι δεν ξέρουμε τι συμβαίνει. Αυτή η οθόνη είναι το εγώ μας. Αντί λοιπόν να τιμωρούμε τον εαυτό μας για επιθυμίες και πάθη θα πρέπει να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε καλύτερα τις διεργασίες που φέρουν τέτοια αποτελέσματα και έτσι να αλλάξει και η αντιληψή μας για τα πάντα. Ελπίζω να έγινα κάπως κατανοητή....
Αστερίων Βαληνάκης Σάββατο, 18 Δεκεμβρίου 2010 10:17 πμ
Κατανοητή έγινες Αρτεμις............. Αντιληπτή δεν έγινες από εμένα. Τα γραφόμενά σου δεν συμφωνούν με τα τεκταινόμενα.
artemis Σάββατο, 18 Δεκεμβρίου 2010 10:40 πμ
Κάποιες σκέψεις είναι δύσκολο να εκφραστούν πόσο μάλλον να παρουσιαστούν σωστά σε λίγες γραμμές. Ώρες, ώρες ούτε εγώ τις αντιλαμβάνομαι πλήρως... Φυσικά μπορεί να κάνω και λάθος και προκειμένου να το διορθώσω που ακριβώς τα γραφόμενά μου δεν συμφωνούν με τα τεκταινόμενα;;;;;;
Αστερίων Βαληνάκης Σάββατο, 18 Δεκεμβρίου 2010 1:21 μμ
Κάποτε στο εγγύς παρελθόν έδωσες προσωπικά δείγματα διαφορετικά από τα γραφόμενά σου
kostis Σάββατο, 18 Δεκεμβρίου 2010 10:34 μμ
Φίλε Έντυ συμφωνώ σε πολλά απ' αυτά που λές.Πιστεύω ότι άν ο άνθρωπος βρεί την εσωτερική του ισορροπία ,αυτό θα του φέρει την γαλήνη και την σύνδεση με ανώτερες καταστάσεις.Θέλει πολύ δουλειά όμως για να το πετύχει κανείς αυτό.Κι εγώ στην προσπάθεια είμαι!!!
Eddie Apollo Δευτέρα, 20 Δεκεμβρίου 2010 9:14 πμ
"... οταν μας ταπεινώνουν να το δεχόμαστε σαν Θείο δώρο". Αστεριων, το βλεπω σαν θειο δωρο επειδη με βοηθαει στην παταξη του εγωισμου ο οποιος, κατ'εμενα αλλα και τους Δασκαλους μου ειναι το χειροτερο εμποδιο που αντιμετωπιζει ο ανθρωπος κατα την πορεια του προς την αυτογνωσια και ο οποιος εγωισμος δεν με βοηθαει να αποκτησω την Αρετη που λεγεται ταπεινοτης.
Ναι κουμπωνει με την χριστιανικη θρησκεια με αυτο που φερεται οτι εδιδαξε ο Ιησους 'αν σου δωσουν ενα χαστουκι, γυρισε και το αλλο μαγουλο" αλλα κουμπωνει επισης και με την προχριστιανικη φιλοσοφια. Ταπεινοτητα εχουν διδαξει πληθος Σοφων/Πνευματικων Διδασκαλων πριν και μετα την ενσαρκωση του Ιησου. Εγω ακολουθω πιστα τις οδηγιες του Διδασκαλου μου διοτι ειμαι πεπεισμενος οτι ειχε φθασει στην Αυτογνωσια πριν τον¨"γνωρισω" και επομενως ενας που ειναι Αυτογνωστης και ζει την ζωη του συμφωνα με την Αυτογνωσια ειναι ο καλλιστος Δασκαλος για να με διδαξη τι να κανω για να φθασω την Αυτογνωσια η οποια ειναι η Αθανασια του Σωκρατη και του Ερμη Τρισμεγιστου.
Στην προχριστιανικη περιοδο ο Ερμης Τρισμεγιστος, στο Κλειδί της Σοφιας (3ος Πινακας των Σμαραγδινων Πινακων) συνιστα " Μην εξυψώνεις την καρδιά σου πάνω απο τα τέκνα των ανθρωπων, εκτός και εάν την έχεις οδηγήσει κατώτερα απο την σκόνη". Ο Μενανδρος συμφωνει "Υπέρ σεαυτού μη φράσης εγκώμιον". Ο Χειλων ο Λακεδαιμων λεει "Τα μεν υψηλά ταπεινούν, τα δε ταπεινά υψούν". Κατα τον Σωκρατη, η ταπεινοτης ειναι μια απο τις Αρετες οι οποιες οδηγουν στην Αθανασια.
Στο κεφαλαιο περι "Φυσεως, Απολαμβανοντος και Συνειδητοτητος", 13ο κεφαλαιο της Μπαγκαβάντ-Γκιτά, η οποια ειναι ενα βιβλιο της προχριστιανικης Μαχαμπαράτα, ο Κρσνα διδασκει οτι οι Αρετες ταπεινοτης, η ελλειψη υπερηφανειας, και η απουσια του εγωισμου μεταξυ αλλων, αποτελουν Γνωση και οτιδηποτε αντιθετο προς αυτες (τις αρετες) ειναι Αγνοια. (Οπως ξερουμε η Γνωση μας οδηγει στην Αυτογνωσια).
Αστερίων Βαληνάκης Δευτέρα, 20 Δεκεμβρίου 2010 8:33 μμ
Ωραία τα λέτε όλοι σας. Θα πρέπει όμως να υπάρχουν κάποιες λεπτές, μα πολύ λεπτές διαχωριστικές γραμμές, στην υπερηφάνεια την αξιοπρέπεια την αυτοσυντήρηση την αίσθηση της Ελευθερίας. Ο κόσμος δεν είναι αγγελικά πλασμένος. Κατάλαβε αδυναμία....κάηκες. Αν είχαμε ταπεινωθεί όπως μας ζήτησαν επανειλημμένα, σήμερα δεν θα υπήρχαμε για να λέμε ιδανικές καταστάσεις και πολλά άλλα. Πρέπει αυτά που έγραψα ποιό πάνω να οριοθετούν κάποιες καταστάσεις........που από πνευματικής πλευράς πέρνουν 20 με τόνο αλλά η ζωή δεν είναι πάντοτε μόνον πνεύμα ή μόνον ύλη αλλά κάποιος συγκερασμός. Καλά βρισκόντουσαν οι Λάμα του Θιβέτ....όμως πλάκωσαν οι Κινέζοι.
Eddie Apollo Τρίτη, 21 Δεκεμβρίου 2010 0:38 πμ
Για ποια Ελευθερια μιλας Αστεριων; Καποιος ειναι ελευθερος οταν δεν φοβαται και η Γνωση εξαφανιζει τον φοβο. Οποτε ο Γνωστης ειναι Ελευθερος και εν ειρηνη.
Ειναι ο σημερινος ανθρωπος ελευθερος οταν φοβαται ενα σωρο πραγματα που συμβαινουν η τον παραμυθιαζουν οτι θα συμβουν για να εξασφαλισουν κερδη η αλλα συμφεροντα;
Ο περισσοτερος κοσμος περιμενει να γινη κατι να σωθη, καποιος αλλος να βγαλη το φιδι απο την τρυπα κι αυτος να χασκη. Λεει ας πουμε χαλασε η κοινωνια αλλα ξεχναει οτι ειναι μερος της χαλασμενης κοινωνιας και πιθανον να εχη βαλη κι εκεινος το χερακι του με την αδιαφορια η αδιαφορια η την λαθος πραξη.
Μιλανε για την αρχαια Ελλαδα και το πνευμα της και οτι η Ελλαδα θα σωσει την γη. Αλλα πως; Δεν θα επρεπε οι συγχρονοι Ελληνες να μεταδιδουν το Ελληνικο πνευμα στους γυρω τους; Οχι με τον Λεωνιδα και τους 300 αλλα με κατι πιο συμβατο με τα συγχρονα δεδομενα με τον συγχρονο ανθρωπο; Η εποχη των ιχθυων εφυγε και ειμαστε στην εποχη του υδροχοου. Εχει αρχισει μια λαμπροτερη περιοδος στην ζωη της γηινης ανθρωποτητος και πρεπει να αφησουμε πισω μας τους πολεμους και τους σκοτωμους. Ειρηνη θελουμε. Και η ειρηνη που επιβαλλεται με το σπαθι κραταει λιγο και μετα επακολουθει αλλος πολεμος και λιγη ειρηνη και παλι πολεμος και ουτω καθ εξης. Και αυτοι που πολεμανε το κανουνε για καποιο σκοπο. "Υπερ πιστεως και πατριδος και τις μανες τους και τις γυναικες τους". και καποιοι κονομανε χρηματα και δοξα και καποιοι κονομανε σωματικα και ψυχικα τραυματα και τους ονομαζουμε ηρωες επειδη σκοτωσανε μερικους συνανθρωπους τους.
Η πραγματικη ελευθερια αρχιζει απο μεσα μας.
Οι γραμμες που ειπες παραπανω Αστεριων σε μερικα ατομα ειναι πολυ ευδιακριτες ενω αλλα ατομα τα βλεπουν ολα ενα κουβαρι. Η διαφορα και παλι ειναι ποιος εχει την Γνωση.
Οι λαμα στο Θιβετ μπορει να ειναι υπο κατοχην αλλα συνεχιζουν να ειναι μοναχοι. Εξ αλλου ειναι υπο κατοχην του Κινεζικου στρατου και οχι του Κινεζικου λαου που ενα μεγαλο μερος του ειναι και αυτοι Βουδιστες.
Λες αν ειχαμε ταπεινωθει... Μα βεβαια ειχαμε ταπεινωθει με το ζορι στο φυσικο πεδιο. Ρωμαικη αυτοκρατορια, Φραγκοι, Ενετοι, Γενοβεζοι, Τουρκοι, Γερμανοι... Αλλα οταν συμβαινει η ταπεινωση αναγενναται το πνευμα.
Καποτε Αστεριων, η ζωη θα κατευθυνεται απο το πνευμα. Δεν θα συμβει στην παρουσα ενσαρκωση μου αλλα στην επομενη σιγουρα θα εχει αρχισει.
Κωστη, απο καρδιας, σου ευχομαι καλη επιτυχια στους αγωνες σου !!!
artemis Τρίτη, 21 Δεκεμβρίου 2010 7:47 πμ
Ποτέ δεν είχα την ταπείνωση σε εκτίμηση και σίγουρα δεν την θεωρώ Αρετή. Η ταπείνωση ταιριάζει σε δούλους ανθρώπων και θεών, όχι σε Ελεύθερους ανθρώπους.
Διοτίμα Τρίτη, 21 Δεκεμβρίου 2010 4:23 μμ
Άς μήν μπερδεύουμε τίς λέξεις καί τίς έννοιες. Άλλο ταπεινωμένος (από κάποιους πού σέ θέλουν δούλο) καί άλλο ταπεινός (λόγω χαρακτήρα ή λόγω επιλογής μετά από γνώση/επίγνωση). Ο ταπεινωμένος έχει εγωϊσμό υπέρμετρο καί είναι φυσιολογικό. Ο ταπεινός δέν έχει εγωϊσμό, γιατί ενεργεί συνειδητά καί μέ πλήρη γνώση. O αληθινός καί γνήσιος Έλ-λην, δέν υπήρξε ποτέ ταπεινωμένος, όσα καί άν υπέστη. Μπείτε γιά λίγο στήν θέση τών "ισχυρών" τού πλανήτη καί σκεφθείτε ότι μέ 2000 χρόνια πόλεμο πού μάς κάνουν, ούτε νά μάς εξαφανίσουν κατάφεραν καί φυσικά ούτε νά μάς ξεπεράσουν. Ποιοί είναι/νοιώθουν ταπεινωμένοι; Εμείς ή αυτοί; Φίλοι μου, ο ταπεινός άνθρωπος προσφέρει χωρίς νά περιμένει ανταμοιβή. Δίνει ότι έχει γιατί έτσι νοιώθει. Ο αληθινός Έλ-λην έτσι λειτουργεί, γιατί στό DNA του υπάρχει η μνήμη.
Διοτίμα Τρίτη, 21 Δεκεμβρίου 2010 4:43 μμ
Eddie Apollo, άν μένεις Αθήνα, θά ήθελα πολύ νά μιλήσουμε. Σ` ευχαριστώ. Κωστή αδελφέ μου, όλοι στήν προσπάθεια είμαστε. Καθολική αγάπη, αφοβία, εσωτερική αρμονία, είναι μερικά από τά όπλα πού πρέπει νά έχουμε γιά νά αντιμετωπίζουμε τίς καταστάσεις. Έχει δικηο η Άρτεμις πού λέει ότι όλα αυτά τά πετυχαίνουμε σέ μία ελεύθερη πατρίδα. Όμως πρέπει νά δούμε τήν ιστορία τών πολλών χιλιάδων τελευταίων ετών καί νά συνειδητοποιήσουμε ότι γιά λόγους πού δέν γνωρίζουμε, παρ` όλους τούς πολέμους, υποδουλώσεις κλπ κλπ, η Ελλάδα συνεχίζει νά υπάρχει. Δηλαδή, πιστεύετε, ότι άν μπορούσαν (γιατί τό θέλουν σίγουρα), δέν θά μάς είχαν εξαφανίσει από τόν χάρτη;;; Ο τρελλός τους πόθος είναι!!! ΑΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ!!! Η κοινή λογική οδηγεί σέ αυτό.
artemis Τρίτη, 21 Δεκεμβρίου 2010 7:38 μμ
Αν τα πράγματα συνεχίσουν έτσι σε λιγότερο από 5 χρόνια η Ελλάδα θα είναι παρελθόν. Η υπογεννητικότητα μαστίζει εδώ και 30 χρόνια τη χώρα και τώρα ο νέος και παραγωγικός πληθυσμός της Ελλάδας ξενιτεύεται πάλι αφήνοντάς την στα χέρια των εκατομμυρίων μεταναστών που συρρέουν καθημερινώς ως στρατός, ή καλύτερα ορδές, κατοχής. Ο στρατός διαλύεται και εθνικά δικαιώματα και εδάφη παραχωρούνται ανευ μάχης. Θα ήθελα πάρα πολύ να έχω την αισιοδοξία σου Διοτίμα αλλά μου είναι αδύνατον!
Αστερίων Βαληνάκης Τρίτη, 21 Δεκεμβρίου 2010 9:56 μμ
Αν και από όσα έγραψα διλαεξες την ελευθερία μόνον για να απαντήσεις Εντυ. Δεν πάει ε΄κεί όπως καταλαβαίνεις. Οπωσδήποτε η Διοτίμα πλησιάζει από ορθότερη γωνία το θέμα. Η προσψπική Ελευθερία είναι άν την αισθάνεσαι. Ολοι προσπαθούν να την δεσμεύσουν. Οταν την νοιώθεις πραγματικά μέσα σου....την βρίσκεις. Οι Κινέζοι είναι Βουδιστές αλλά οι Θιβετιανοί είναι κάποιο παρακλάδι του Βουδισμού "ο Λαμαϊσμός". Μπορεί να είναι μοναχοί αλλά δεν ΄λεχουν την ανεξαρτησία που είχαν πρίν και την κινητικότητα;. Ομως τα άλλα που ανέφερα πήγαν περίπατο. Οταν ζ΄λητησαν οι Πέρσες Γήν και ύδωρ από τους Ελληνες ξέρεις πως απάντησαν.
Eddie Apollo Παρασκευή, 24 Δεκεμβρίου 2010 1:02 πμ
Aστεριων το μονο που δεν απαντησα ειναι αυτο:¨"Ο κόσμος δεν είναι αγγελικά πλασμένος. Κατάλαβε αδυναμία....κάηκες. Αν είχαμε ταπεινωθεί όπως μας ζήτησαν επανειλημμένα, σήμερα δεν θα υπήρχαμε για να λέμε ιδανικές καταστάσεις και πολλά άλλα. Πρέπει αυτά που έγραψα ποιό πάνω να οριοθετούν κάποιες καταστάσεις."...Τι να απαντησω; Εγω δινω περισσοτερη βαση στην πνευματικη/ψυχικη πλευρα του ανθρωπου και λιγοτερη στην φυσικη/υλικη πλευρα. Εσυ Αστεριωνα εχεις διαφορετικα ενδιαφεροντα απο μενα. Οσο περισσοτερα ατομα στην γη ειναι "αγγελικα πλαμενα" τοσο το καλλιτερο για την γη και του ανθρωπους. Καποιοι πρεπει να κανουν την αρχη. Μερικοι εχουν γεννηθει γι αυτο το σκοπο. Αλλοι εχουν γεννηθει για αλλο σκοπο. Εσυ ας πουμε ανυπομονεις να δης να ερχονται οι Γαλαξιακοι αδελφοι και να νικανε τους Κρονιους. εγω δεν ανυπομονω. Εσυ κυττας τον ουρανο, εγω κυτταω μεσα μου. Δεν ανυπομονω να δω τους Πλειαδιους. Ξερω οτι σε μερικα χρονια θα παω στις Πλειαδες ουτως η αλλως. Εσυ Αστεριων εχεις προβλημα με τους Χριστιανους... εγω δεν εχω προβλημα... ουτε εχω προβλημα με καμμια αλλη θρησκεια... Απο καθε θρησκεια "τσιμπαω" οτι μου κανει. Ο καθενας ακολουθει την θρησκεια που αρμοζει στην πνευματικη του εξελιξη. Εγω δεν ανηκω σε καμμια οργανωμενη θρησκεια. Ουτε στην αρχαια ελληνικη θρησκεια, ουτε στον Χριστιανισμο, ουτε στον Ινδουισμο. Αλλ'ομως αναγνωριζω οτι υπηρξαν ατομα που ηρθαν στην Γη να διδαξουν, γεννηθηκαν σε διαφορες χωρες και μερικοι τους ονομασαν θεους η μεσσιες.΅Για μενα υπαρχεει μονο ενας Θεος... ο Εαυτος. Κι ετσι ειμαι ελευθερος. Ουτε εορτες, ουτε τελετες, ουτε λατρειες παραξενες.
Εγω ενδιαφερομαι για το τι μελλει γενεσθαι. Το τι εγινε πριν 1700 χρονια δεν μ'ενδιαφερει και τοσο πολυ. Δεν ξερω αν ημουνα ελληνας ιερεας η καρδιναλιος η Τουρκος. Μηπως εσυ Αστεριων, ξερεις τι ησουνα τοτε που καιγανε τους Ελληνες στο λαδι; Μπας και ησουνα κανενας επισκοπος;
Περσεύς (aka Έλλην G.) Παρασκευή, 24 Δεκεμβρίου 2010 1:51 πμ
Άρτεμις & Διοτίμα συμφωνώ με όσα λέτε σχετικά με την ταπεινότητα. Όταν ακούω αυτήν την λέξη και θυμάμαι τις παραστάσεις των "αγίων" που έγιναν ταπεινή για να κερδίσουν την "ουράνια βασιλεία" με πιάνει κάτι σαν αλλεργία. Κάνε τώρα κάτι, κάτσε φρόνιμα σαν καλό παιδί, μην σκέφτεσαι, μην ερευνάς και εγώ θα σου δώσω το καλύτερο γλυκό μετά. Εκεί παραπέμπουν αυτές οι λέξεις. Το πιο σημαντικό αγαθό είναι η Ελευθερία. Εξ'ού και οι πρόγονοί μας σκανδαλωδώς βοηθήθηκαν από τους προπάτορές μας στους άνισους αγώνες των κατά των Περσών (και όχι μόνο αυτών) για να τονιστεί στον υπόλοιπο κόσμο σήμερα πόσο σημαντικό είναι να μάχεσαι για να έχεις το δικαίωμα να είσαι ελεύθερος. Άρτεμις μας πολεμάνε και στο παρελθόν μας έχουν κάνει πολλά χειρότερα (γενοκτονίες κανονικές) αλλά βλέπεις εδώ είμαστε.. εδώ στεκόμαστε και θα στεκόμαστε.. Γιατί είμαστε απρόβλεπτοι όπως μας έχουν περιγράψει και αναρχικοί και κανείς μπορεί να προβλέψει τι θα κάνουμε άμα πιεστούμε. Οι μνήμες υπάρχουν. Τις νιώθουμε αλλά δεν μπορούμε να τις εξηγήσουμε οι πιο πολύ. Αλλά κάτι μέσα μας έμφυτο και πιο δυνατό από την συνείδηση μας καθοδηγεί και μας βοηθάει να κρίνουμε τι πληροφορία είναι σωστή και τι όχι. Εκπληκτικό αλλά και απλό συνάμα.
Περσεύς (aka Έλλην G.) Σάββατο, 25 Δεκεμβρίου 2010 7:30 μμ
Φίλε Eddie Apollo συμφωνώ ότι η πνευματική/ψυχική πλευρά του ανθρώπου είναι πιο σημαντική. Όμως δεν νομίζω ότι πρέπει να περιοριστούμε εκεί, δηλαδή στον εαυτό μας. Βρίσκω λιγάκι εγωιστικό το να λέει κάποιος "Το τι εγινε πριν 1700 χρονια δεν μ'ενδιαφερει και τοσο πολύ". Λαός, άνθρωπος χωρίς ιστορία δεν έχει μέλλον. Εκτός εάν δεν μας ενδιαφέρει ο άνθρωπος, δηλαδή κι ο εαυτός μας που αναφέρεις.. Με πολλούς από τους ανθρώπους της θρησκείας όπως αυτή εκδηλώνεται σήμερα ούτε εγώ έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα - δεν μου έχουν κάνει κάτι. Με την ιδεολογία, τον τρόπο σκέψης που υποδεικνύει, τις αρχές που πρεσβεύει και στην τελική το πως διαπλάθει τις προσωπικότητες των νέων, έχω όμως πρόβλημα διότι αντί όταν ήμουν μικρός να μαθαίνω να γίνομαι άνθρωπος, μάθαινα πράγματα τα οποία ποτέ δεν μου έδωσαν κάτι παραπάνω από ότι ήδη είχα μέσα μου. Με συγχωρείς αλλά δεν μπορώ να απλά να πάω σε έναν τόπο/κατάσταση καλύτερη (π.χ. οι Πλειάδες που αναφέρεις για εσένα και καλά κάνεις βεβαίως) και να αφήσω τους συνανθρώπους μου να ταλανίζονται στις ορέξεις/συμφωνίες και ασυμφωνίες διαφόρων δυνάμεων ισχυρότερων των συνανθρώπων μου (για την ώρα ισχυροτέρων). Ομοίως ούτε εγώ χρειάζομαι τελετές και λατρείες, όχι ότι τις απορρίπτω απλά δεν τουλάχιστον σε αυτήν την φάση της πορείας μου δεν τις βρίσκω απαραίτητες.
Αστερίων Βαληνάκης Κυριακή, 26 Δεκεμβρίου 2010 7:47 μμ
Γενική απάντηση. Το θείον είναι τόσο απροσπέλαστο στην ανθρώπινη σκέψη και τόσο απεράντων δυνατοτήτων, ώστε να μην χρειάζεται εκφράσεις λατρείας από τα πλάσματ που δημιούργησε. Οι μπαγαπόντες άνθρωποι εκ του πονηρού δημιούργησαν τις θρησκείες σε μια απόπειρα ελέγχου των συνανθρώπων τους κια χρηματισμού τους.δια της μεθόδου της απομύζησης. ' Ολα γίνονται εκ του πονηρού......και το ποιό πονηρό το καπέλωμα της παιδείας
Eddie Apollo Κυριακή, 9 Ιανουαρίου 2011 1:41 πμ
Περσεα, το τι εγινε στο παρελθον με ενδιαφερει ως προς το να μαθω ενα μαθημα ωστε να μην επαναλαβω τα ιδια λαθη οπως εκαναν εκεινοι οι ανθρωποι εκεινο το καιρο ειτε ησαν Τουρκοι ειτε κατι αλλο. Η αποψη μου ειναι οτι η ψυχη μπαινει σ'ενα σωμα για να ζηση καποιες εμπειριες, να διορθωση λαθη περασμενων εμψυχωσεων και να επιδραση θετικα σε αλλες ενσαρκωμενες ψυχες. Τωρα με ονομαζουν Ελληνα επειδη γεννηθηκα στην Ελλαδα. Αυτο λεει η ταυτοτητα μου. Εγω ομως αισθανομαι Συμπαντικος διοτι η Ελλαδα ειναι ενα κομματι του Συμπαντος κι επειδη ειμαι Συμπαντικος δεν μπορω να ταχθω με την μια εθνικοτητα η την αλλη. Λες "Λαός, άνθρωπος χωρίς ιστορία δεν έχει μέλλον." Τι ειναι λαος; Λαος ειναι μια ομαδα απο εμψυχωμενα ανθρωπινα σωματα σε μια δεδομενη στιγμη στην αιωνιοτητα. Αν το εμψυχωμενο ανθρωπινο σωμα κυβερναται απο την ψυχη/πνευμα του θα εχει αριστο μελλον. Αν οχι τοτε θα υπαρχει παντα δυστυχια και θα ειναι υποχειριο διαφορων τετραπερατων οι οποιοι ανεκαθεν βαζουν τους ανθρωπους να τσακωνονται μεταξυ τους και αυτοι να αποκομμιζουν ωφελη. Π.χ. πριν 70 χρονια βαλανε καμποσα κρατη να πολεμανε και να τσακωνονται αυτοι κονομησανε πολυ χρημα επειδη εδανειζαν αμφοτερες τις πλευρες. Και μας παραμυθιαζουνε με διαφορα ιδανικα και πατριωτικα λογια για να ξοδευουμε σφαιρες που γεμιζουνε τις τσεπες τους με χρημα. Εγω, Περσεα, δεν εχω ερθει στην Γη για να μισω, να ζηλευω η να χλευαζω συνανθρωπους επειδη αυτοι γεννηθηκαν στην αντιπερα πλευρα του Αιγαιου κι επειδη καποια αλλα εμψυχωμενα ανθρωπινα σωματα απο εκεινη την οχθη εσκοτωναν σωματα απο την εδω οχθη, Πριν 300 χρονια. Ουτε εγω ουτε ο σημερινος Τουρκος εχουμε αλλη σχεση με τους Ελληνες και τους Τουρκους του 1700, εκτος την γενεαλογικη σωματικη ταυτοτητα η οποια ομως δεν σχετιζεται με την δικη μου/μας ψυχη. Δηλαδη θα το παρω βεντετα; Ειναι σοβαρο αυτο; Η ιστορια με ενδιαφερει απο πλευρας μαθησης και με ενδιαφερει η πραγματικη ιστορια και οχι οτι εσυνεφερε το συστημα να μας διδαξη ωστε να ειμαστε υποχειρια. Μπορει να ειμαι γραφικος, περιεργος, να μην ταιριαζω σε μια αλφα κοινωνια. Το δεχομαι. Αλλα ποτε δεν θα παραβω κατι που νομιζω σωστο. Σ'ευχαριστω Περσεα, που κατεθεσες τις αποψεις σου.
Eddie Apollo Κυριακή, 9 Ιανουαρίου 2011 1:59 πμ
Διοτιμα, αν θες γραψε μου στο APOLLONN@pathfinder.gr
Παρακαλώ αφήστε το σχόλιο σας εδώ