Λασπολογίες ή αγάπα τον πλησίον σου...............
Θεσσαλονίκη 21.3.2011
Φίλε Κώστα μετά τον δεκαετή πόλεμο της Τροίας έρχεται ο δικός μου δεκαετής πόλεμος συκοφαντίας που μου έχουν εξαπολύσει κάποια θλιβερά ανθρωπάκια.
Σου γράφω την επιστολή αυτή για τους φίλους μου, οι οποίοι παίρνουν τηλέφωνο να με ενημερώσουν για τις ασχήμιες που γράφονται σε βάρος μου στο Ίντερνετ αλλά και τις απειλές κατά της ζωής μου, το φαινόμενο είναι παλαιό και χρονολογείται από το 2001 γι αυτό δεν πρέπει να ανησυχούν, είναι τόσο ψοφίμια που δεν τολμούν να αποκαλύψουν το όνομά τους. Στερούνται όχι μόνο την λεβεντιά του άντρα αλλά και την ευγένεια της γυναίκας, αφού καλυπτόμενοι κάτω από την ανωνυμία και αλλάζοντας συνεχώς ονόματα σαν τους κοινούς απατεώνες επιδίδονται σε κάθε είδους αθλιότητες.
Αυτά τα φρούτα αυτοχρίστηκαν «Ελληναράδες», καμαρώστε τους.
Τα άτομα αυτά προέρχονται από κάποια χριστιανική αίρεση, και είναι στην κυριολεξία δυστυχισμένα πλάσματα χτυπημένα από την ζωή, με ψυχικά τραύματα και μόνο η εμφάνισή τους δείχνει τα μύρια όσα συμπλέγματα κατωτερότητας κουβαλάνε, τους φταίει όλος ο κόσμος τον οποίον βρίζουν χυδαιότατα για να γαληνέψουν τον ψυχισμό τους. Για να δώσουν κάποιο νόημα στην ασήμαντη ζωή τους, αυτοχρίστηκαν «Ελληναράδες», υπέρμαχοι του Ελληνισμού, βλάσφημοι στην κυριολεξία του Ελληνισμού, βρίζουν όλους όσους διαφωνούν με το σαλεμένο μυαλό τους, και εξαντλούνται στο να γράφουν ψέματα, να ρίχνουν οχετούς λάσπης όχι μόνο εναντίον μου αλλά εναντίον όλων, ζωντανών και πεθαμένων.
Από την πρώτη στιγμή που άρχισα να γράφω αντιμετώπισα μια λυσσασμένη επίθεση γιατί τόλμησα να υπερασπιστώ τις εθνικές μας αξίες, την ιστορία μας και την πατρώα θρησκεία, ερχόμενος σε αντίθεση κυρίως με θρησκευτικούς κύκλους. Μέσα σε αυτά τα δέκα χρόνια από άλλους απειλήθηκα και απειλούμαι μέχρι και αυτή την στιγμή, άλλοι μου προσέφεραν υπέρογκα ποσά «για να βγάλω τον σκασμό και να μην μιλάω», άλλοι μου ζήτησαν να γράψω ότι οι Τούρκοι είναι ουράνιο γένος έναντι αδράς αμοιβής, άλλοι με τάραξαν στις μηνύσεις, και το αποκορύφωμα ήταν να βρεθώ κατηγορούμενος στο Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο του Αρείου Πάγου, με βλακώδεις κατηγορίες που μόνο αρρωστημένα μυαλά μπορούσαν να επινοήσουν, βεβαίως απαλλάχτηκα με Βούλευμα.
Είμαι μεγάλης αντοχής άνθρωπος, και δεν φοβάμαι κανέναν, γι αυτό οι απανταχού φίλοι μου να μην δίνουν σημασία στην λασπολογία και τις απειλές, δεν αξίζει ο κόπος να ασχολούμαστε μαζί τους, επιδιώκουν να βγουν από την αφάνεια, είτε ανοίγοντας διάλογο μαζί τους, είτε μηνύοντας τους. Τι μπορείς να περιμένεις, από τέτοια υποκείμενα, «Από στόμα Κόρακα κρα θα ακούσεις».
Φιλικότατα
Γεράσιμος Καλογεράκης
RSS Feed για αυτό το θέμα 22
Αστερίων Βαληνάκης Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2011 9:13 πμ
Γεράσιμε είχες την ατυχία να λές την αλήθεια. Η αλήθεια δεν αρέσει στους Ιουδαιοχριστιανούς. Είναι σκοτεινοί άνθρωποι, δρούν υπόγεια. Τους αρέσει να καλύπτονται και έχουν δίκιο όταν κύριο προσόν τους είναι η υποκρισία και όπλο τους ότι μπορεί αν φαντασθεί κανείς. Ελληνισμός και χριστιανισμός ενμαι εννοιες και λέξεις ενκ διαμέτρου αντίθετες.....Καμία σχέση Η πρώτη είναι το φώς και η άλλη το σκότος. Αδικα κλέψανε και μεταχειρίσθηκαν όλα τα διδάγματα των προγόνων μας.....δεν κολλάνε!
Περσεύς (aka Έλλην G.) Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2011 9:59 μμ
Ο Γεράσιμος είναι πολεμιστής και δεν μασάει από τέτοια.. Οι αιρέσεις είναι περισσότερες κι από τους κόκκους της άμμου. Ανθρωπάκια που ψάχνουν να βρουν σπουδαιότητα και αναγνώριση για να καλύψουν άλλα προσωπικά τους προβλήματα. Ολα τα περίμενα αλλά να λένε ότι οι Τούρκοι είναι ουράνιο γένος όχι. Πραγματικά με εξέπληξε. Μην ανησυχείς και έρρωσο...!
artemis Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011 12:04 πμ
Ο Γκάντι έλεγε " Πρώτα σε αγνοούν, μετά σε γελοιοποιούν, μετά σε πολεμούν και μετά τους κερδίζεις". Αν και διαφωνώ σε πολλές απόψεις, θέσεις και τακτικές του Γκάντι, συμφωνώ με το συγκεκριμένο ρητό. Περσέα δεν θα έπρεπε να σε εκπλήσσει. Ο ίδιος ο Κεμάλ όχι μόνο πίστευε στην ύπαρξη της Λεμουρίας αλλά θεωρούσε πως από εκεί προέρχεται το τουρκικό έθνος το οποίο έδωσε τα "φώτα" του σε όλη την ανθρωπότητα. Και φυσικά σύμφωνα με αυτή τη θεωρία οι Έλληνες προερχόμαστε από αυτούς....
Γιωργος Καρδαμιτσης Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011 3:24 μμ
Γερασιμε μην ασχολεισαι με ανθρωπακια.Παντα τους πετυχημενους , πολλοι τους φθονουν.Αγνοεισαι τους !!!! Πολυ μου αρεσε που οι Τουρκοι θελουν να ειναι ουρανιο γενος !!! Χα χα χα !!!
Αστερίων Βαληνάκης Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011 8:13 μμ
Φαίνεται ότι στα Ουράνια γένη συνηθίζουν να σφάζουν να βιαζουν και να επιθυμούν την περιουσία του γείτονά τους. Κια μια και ήταν τέτιοι που είναι τα δείγματά τους έτσι από τα πολύ παλιά χρόνια. Μου ΄φαίνεται όμως ότι βλακωδώς έπαθα ταυτισμό. Γνωρίζω τον περιλάλητο που πρότεινε το ανοσιούργημα στον Γεράσιμο. Το παίζει βαθύς γνωστης των τεκταινομένων αλλά είναι "καθήκι" τιου κερατά. Προτιμώ να είμαι απλός κάτοικος αυτού του τόπου παρα περγαμηνοφόρος ή τέτοιας ποιιότητας άνθρωπος πνευματικός.
Έλλας Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011 8:18 μμ
Κυρίες,κύριοι σταματήστε να αναφέρεστε σε ουράνια γένη και ιστορίες για αγρίους. Κινδυνεύετε να γίνετε σαν αυτούς. Προσυπογράφω την τελευταία φράση του Αστερίωνα.
gskastro Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2011 1:11 μμ
Φίλε Αστερίωνα, διάβασα την παρούσα ανάρτηση «Λασπολογίες&» καθώς και την προηγούμενη «Ανίερη λασπολογία». Επειδή δεν είναι δικές σου συγγραφές σκέφτηκα στην αρχή να μη σχολιάσω. Δεδομένου ότι όμως αφενός είμαστε φίλοι και συζητάμε πολλά πράγματα και αφετέρου από την στιγμή που βάζεις στις αναρτήσεις σου συγγραφές τρίτων, έχεις και εσύ ευθύνη, αποφάσισα να γράψω κάποιες σκέψεις. Τον κ. Καλογεράκη δεν τον γνωρίζω αλλά και ούτε έχω διαβάσει δικά του βιβλία και επομένως δεν μπορώ να κρίνω. Όμως από συζητήσεις που είχαμε αλλά και από την υπαρθ 2 παράγραφο της ανάρτησης «Ανίερη λασπολογία» αντιλαμβάνομαι ότι αντιμάχεται την ορθοδοξία. Όπως γνωρίζεις τα θέματα θρησκείας δεν με αφορούν δεομένου ότι άποψη μου είναι πως όλες οι θρησκείες είναι κατασκευάσματα ανθρώπων, στην αρχή για να μπουν κάποιοι κανόνες στον τρόπο ζωή μας και στη συνέχεια καταντά μηχανισμός εκμετάλλευσης. Εάν όμως αποφάσιζα να βγω δημοσίως με προφορικό ή γραπτό λόγο να στραφώ εναντίον μιας θρησκείας, γνωρίζοντας ότι έχει οπαδούς ή πιστούς, να είσαι σίγουρος ότι θα περίμενα αντίδραση και κριτική ήπιας ή σφοδρής μορφής ακόμα και λασπολογία. Όμως μήπως και ο κ. Καλογεράκης έχει υποπέσει σε ανάρμοστες συμπεριφορές χρησιμοποιώντας αφενός εκφράσεις που δεν ταιριάζουν στον άνθρωπο που μου έχεις περιγράψει και αφετέρου στην «Ανίερη λασπολογία» κατηγορεί έναν άνθρωπο που δεν μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτόν του; Μήπως όφειλε αυτά να τα έγραφε όταν ο Γιάννης Φουράκης ήταν ζωντανός και μπορούσε να υπερασπιστεί τον εαυτόν του; Ερωτήσεις που δεν περιμένουν φυσικά απαντήσεις. Να είσαι καλά ο φίλος σου gskastro
artemis Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2011 6:52 μμ
Όσο ορισμένοι συνεχίζουν να θεωρούν την εναντίωση στον χριστιανισμό ως θρησκευτικό θέμα και όχι ως εθνικό και ιστορικό τόσο περισσότερο θα παραμένουν πρόβατα...
Αστερίων Βαληνάκης Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2011 6:57 μμ
Φίλε Κάστρο αντιλαμβάνομαι πλήρως τον τρόπο ενεργείας του εν λόγω. Εννοείται ότι αφού το αντιλαμβάνομαι έχω και πλήρη την συναίσθηση της ευθύνης μου. Αλλο είναι νομίζω να αποκαλύπτεις κάποιια στραβά όπως είναι δηλωμένα και άλλο να καταφεύγεις σε ψεύδη και απειλές εναντίον της ζωής του αποκαλύπτοντος . Οσο για τον μεταστάντα απολαμβάνει όση τιμή του πρέπει για το έργο του. Δεν απολαμβάνουν καμία τιμή ή προσοχή αυτοί που διαπράτουν την ιεροσυλία να χρησιμοποιούν κάποιον μετά θάνατον για εντελώς ιδιοτελείς σκοπούς και μάλιστα στρεφόμενους κατά κάποιου συγκεκριμένου. Του δλίδεται το διακίωμα της υπεράσπισης
gskastro Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2011 11:58 μμ
Φίλε Αστερίωνα, δεν νομίζω να είναι τα πράγματα ακριβώς έτσι. Εάν διαβάσεις εκ νέου την «Ανίερη λασπολογία» θα διαπιστώσεις ότι ο κ. Καλογεράκης καταφέρεται απευθείας εναντίων του αποθανόντος Γιάννη Φουράκη στις αριθμημένες 6 παραγράφους. Μπορεί στο γυμνάσιο να ήσουν καλύτερος από εμένα στα ελληνικά, αλλά μπορώ να καταλάβω ορισμένα πράγματα. Φυσικά καταλαβαίνω ότι και το σχόλιο που μου απευθύνεις όπως το έγραψες, το έκανες λόγω της φιλίας σου με τον κ. Καλογεράκη. Εκείνο που μου κάνει όμως εντύπωση είναι ότι μεταξύ των άλλων τον κατηγορεί γιατί εμφανίστηκε υπέρμαχος της ορθοδοξίας. Δηλαδή δεν μπορεί να πιστεύει ο καθένας ότι θέλει, και επιπλέον δεν έχει το δικαίωμα να αλλάξει; Είναι απαραίτητο να είχε γεροντική άνοια όπως εσύ υποθέτεις, και δεν μπορεί να είδε φως, το αληθινό φως (κατ΄αυτόν φυσικά). Ξέρεις καμιά φορά όταν πολεμάς κάποιον, για να είσαι αποτελεσματικός πρέπει να τον μελετάς και φυσικά μπορεί στο τέλος να μεταστραφείς σε οπαδό του. Μπορεί ο αποθανών μέσω της μελέτης να είδε ότι το συνεκτικό στοιχείο των Ελλήνων εδώ και 2000 χρόνια είναι η ορθοδοξία, για το λόγο αυτό πιθανόν και να μίλησε για διχασμό (παρ.6 της Ανίερης λασπολογίας). Κράτος ή Έθνος αν προτιμάς δημιουργήθηκε με την επανάσταση του 1821 όπως αναφέρεις στη νέα σου ανάρτηση. Μέχρι τότε βρίσκονταν κάτω από τη σκέπη της εκκλησίας της ορθοδοξίας σαν ενωτικό στοιχείο. Καλή σου νύχτα gskastro
artemis Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2011 9:00 πμ
Όποιος έχει δει την ταινία Matrix, θυμάται την σκηνή που ο πρωταγωνιστής -ο οποίος έχει καταλάβει ότι κάτι δεν πάει καλά στον κόσμο- συναντάται τον Μορφέα που του προσφέρει δυο επιλογές: το μπλε χάπι με το οποίο θα γυρίσει στο σπίτι του και θα νομίζει ότι όλα ήταν όνειρο και το κόκκινο χάπι που θα τον ελευθερώσει από το Matrix για να δει επιτέλους ότι δεν ζει αλλά είναι μπαταρία για τις μηχανές. Η επιλογή είναι δική του.... Το παρόν ιστολόγιο κάνει κάτι παρόμοιο, μας προσφέρει το "κόκκινο χάπι" ώστε να ξυπνήσουμε και να δούμε πως ο χριστιανισμός - η εβραιϊκή αυτή αίρεση - όχι απλά δεν αποτέλεσε "συνεκτικό κρίκο" των Ελλήνων εδώ και 1700 χρόνια αλλά δύναμη κατοχής και καταστροφής του. Είναι πραγματικά λυπηρό πως μερικοί παρά τα όσα έχουν γραφτεί εδώ κατα καιρούς όχι μόνο επιλέγουν να κοιμούνται αλλά προσπαθούν να μας πείσουν πως είναι και σωστό...
Αστερίων Βαληνάκης Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2011 9:38 πμ
Ρο μπλέ΄χάπι
Αστερίων Βαληνάκης Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2011 9:47 πμ
Φίλε Κάστρο δεν είναι έτσι τα πράγματ όπως σε αφήνουν να πιστεύεις. Είναι ΄ομως μακρύ το θέμα και ατελείωτο., Μην παραπονιέσαι για φιλίες. Ο άνθρωπος είναι φιλήσυχος αλλά όπως γνωρίζεις όλοι έχουμε κάλους. Δέχτηκε επίθεση ασχετα των μικρών παραμέτρων(μαζί με τα ξερά καιγονται και τα χλωρά). Είχε καθήκον προς το εαυτό του να αμυνθεί. Οσο για τον μεταστάντα.....περίπου μπορεώ να φαντασθώ τι έγινε.......
gskastro Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2011 10:18 πμ
Φίλε Αστερίωνα μη βγάζεις λάθος συμπεράσματα, δεν παραπονιέμαι για φιλίες αντίθετα την φιλία την βάζω πάνω από πολλά άλλα πράγματα. Απλά αν με προσβάλει ή βρίσει φίλος τον παίρνω τηλέφωνο και του εξηγώ ορισμένα πράγματα. Αν δεν είναι φίλος τον αγνοώ, γιατί γνωρίζω ή όφειλα να γνωρίζω στα 76 χρόνια μου ότι υπάρχουν άνθρωποι που αυτοϊκανοποιούνται κατηγορώντας, λοιδορώντας και βρίζοντας αυτούς που δεν συμφωνούν μαζί τους. Το θέμα είναι που έχουν γεννηθεί, σε τι περιβάλλον μεγάλωσαν και τι κόμπλεξ τους έχουν δημιουργηθεί. Αυτό πίστευα λοιπόν ότι θα έπρεπε να κάνει ό φίλος σου, να τους αγνοήσει πλήρως. Όπως γράφει άλλωστε το παίζουν ελληναράδες και προσπαθούν βωμολοχώντας να αποδείξουν ότι έχουν ελληνικές ρίζες. Να είσαι καλά και καλή σου ημέρα gskastro
Αστερίων Βαληνάκης Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2011 2:40 μμ
Οπως σου έχω εξηγήσει και προφορικά. Κάποιοι κάναμε αγώνα για να μεταπεισθεί αλλά είς μάτην . Μετά επειδή τέτοιες αρνήσεις οδηγούν σε σκέψεις άρνησης εξυπηρέτησης.....υποχώρησα. Από εκεί και πέρα στέκομαι αλληλέγγυος στον φίλο!!!!!!
gskastro Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2011 5:58 μμ
Φίλε Αστερίωνα συμφωνώ απόλυτα, τον φίλο τον υποστηρίζεις αλλά και τον συμβουλεύεις. Από εκεί και πέρα ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει αυτό που νομίζει. Καλό σου απόγευμα gskastro
Αστερίων Βαληνάκης Παρασκευή, 25 Μαρτίου 2011 9:28 πμ
Ετσι δεν μάθαμε εμείς οι Δεινόσαυροι Κάστρο.....τώρα θα αλλάξουμε; Μόνο εμείς οι δύο μπορεί να παρεκλίνουμε της προδιαγεγραμμένης πορείας, λόγω προϋπηρεσίας 65 χρόνων.........
Aggelos Apollo Παρασκευή, 25 Μαρτίου 2011 11:51 μμ
Γιατι ο κυριος Καλογερακης δεν αναρτα τα βιβλια του στο διαδικτυο ωστε να μπορουν ολοι οι Ελληνες (εχοντες και μη) να πληροφορηθουν το περιεχομενο των βιβλιων του χωρις να ειναι αναγκη να πληρωνουν;
Και μηπως θα ηταν καλο να μεταφρασθουν τα βιβλια αυτα και στ'αγγλικα και αναρτηθουν στο διαδικτυο ωστε ολοι οι ανθρωποι της Γης να ξερουν περι Ελληνων και θεων;
Εχω κουραστει να ψαχνω στο διαδικτυο για Ανδρομεδιους και Σειριους και να βλεπω αναφορες μονο σε Αιγυπτιους θεους οπως ο Ρα, η Ισις η ο Ωρος.
Νομιζω οτι η αληθεια που αποκαλυπτει ο κυριος Καλογερακης αφορα ολη την ανθρωποτητα.
artemis Σάββατο, 26 Μαρτίου 2011 3:20 μμ
Ας μην γινόμαστε υπερβολικοί, οι τιμές της συντριπτικής πλειονότητας των βιβλίων είναι εξευτελιστικές. Σε λίγο θα κοστολογούνται με το κιλό... Ιδίως τα βιβλία του συγκεκριμένου κοστίζουν όσο 2 καφέδες... Παρόλα αυτά Άγγελε αν ψάξεις καλά στο διαδίκτυο θα τα βρεις χωρίς κόστος...
Aggelos Apollo Κυριακή, 27 Μαρτίου 2011 11:38 μμ
Ευχαριστω για την υποδειξη σου Αρτεμις !
Αστερίων Βαληνάκης Τρίτη, 29 Μαρτίου 2011 6:40 μμ
Αγγελε η απάντηση από τον κ.Καλογεράκη μου έχει δοθεί. Χρειάζομαι το e-mail σου για να στην στείλω
Αστερίων Βαληνάκης Τρίτη, 29 Μαρτίου 2011 9:53 μμ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ σε Αγγελο-Απόλλωνα από κ. Καλογεράκη Φίλε Κωστα Απαντώ στα ερωτήματά και στις απορίες του φίλου αναγνώστη του μπλοκ σου: -Έχω κανει την εκχώρηση των βιβλίων μου στον εκδοτικό οίκο, γιατί ήθελα να δρω μακριά από κ΄θα είδους οικονομικές δεσμεύσεις. Παρά ταύτα όλα μου τα βιβλία βρίσκονται σε ψηφιακή μορφή στο διαδίκτυο σε διάφορες ιστοσελίδες. -Μια καλή μετάφραση στα Αγγλικά για κάθε βιβλίο αναλογα με τις σελίδες του κυμαίνεται από 7.500-10.000 ευρώ και τα οποία δεν υπάρχουν. -Δεν έχω καθόλου διαθέσιμο χρόνο ώστε να ασχοληθώ με αναρτήσεις, και μπλοκ ή θα γράφω, ή θα βρίσκομαι σε κάποιο βουνό ή θα ταξιδεύω στο εξωτερικό.
Φιλικώτατα Γεράσιμος
Παρακαλώ αφήστε το σχόλιο σας εδώ