Πέρα από την Ιστορία (Ι)
Υπάρχει σήμερα μια μεγάλη και ποικίλη πληροφόρηση και παραπληροφόρηση επί των περισσοτέρων ζητημάτων που μας απασχολούν. Υπάρχουν καταθέσεις σημερινών ανθρώπων που έχουν ενσαρκωθεί από άλλος κόσμους για κάποιο συγκεκριμένο λόγο Στους οποίους είτε έχει γίνει γνωστός είτε όχι ακόμα. Αρκετοί από αυτούς όταν δεν δεσμεύονται μεταδίδουν κάποια γνώση, φυσικά επί παρελθόντων καταστάσεων. Δυστυχώς ο Ιερέας της Σαϊδος της Αιγύπτου που αποκάλυψε στον Σόλωνα ότι όταν φθάνει κάποιος πολιτισμός στην κορύφωσή του έρχεται κάτι σαν θεϊκός άνεμος και τα σβύνει όλα αναγκάζοντας τους ανθρώπους να αρχίσουν από την αρχή (μηδενική βάση). Το ερώτημα που μπορεί να σας γεννηθεί επειδή δεν έχετε μόνον την περιέργεια να μάθετε αλλά κουβαλάτε και έναν Εισαγγελέα μαζί σας, σίγουρα θα είναι, αν πιστεύω τέτοια πράγματα; Η απάντηση είναι ναι, αφού πρώτα κραδασμιακά διαισθανθώ την αλήθεια ή όχι.
Μην ξεχνάτε ότι 11.000.000 χρόνια δεν είναι κάτι τόσο εύκολο, τουλάχιστον να προγραμματισθεί ή να μετρηθεί . Πολιτισμοί δημιουργήθηκαν και χάθηκαν. Η ΄όψη του πλανήτη τροποποιήθηκε δραματικά, με ανατροπές ή και οτιδήποτε άλλο μπορεί να φαντασθεί κανείς. Στεριές αναδύθηκαν και στεριές βούλιαξαν.
Οι πρωταρχικοί κάτοικοι της Γαίας υποδουλώθηκαν σε ξένες φυλές του διαστήματος και όταν λέμε υποδουλώθηκαν το εννοούμε. Υπήρξαν τραυματικές εμπειρίες από την κατάσταση αυτή ...; ...; ...;που άφησαν μια ενστικτώδη απέχθεια προς τα ερπετά. Κάποια στιγμή άλλαξαν τα πράγματα και αναπτύχθηκε πολιτισμός που έφθασε σε κάποια κορυφή (ανώτερη της σημερινής) ήταν η Λεμουρία σε μια μεγάλη Ηπειρο απροσδιόριστης της ακριβούς θέσης η οποία είχε αναπτύξει διαστρικό πολιτισμό. Οι σοφοί της κατάλαβαν έγκαιρα το επερχόμενο τέλος της (δεν ήταν σαν της Ατλαντίδος) και φρόντισαν έγκαιρα να φυγαδεύσουν ότι έπρεπε να φυγαδευθεί κάπου στην Ασία όπου λέγεται ότι δημιουργήθηκε ολόκληρη υπόγεια πολιτεία που βρίσκεται πολύ ποιο πάνω από τον πολιτισμό μας και το επίπεδό μας.
Εεπιδή όμως δεν υπάρχουν στοιχεία στα οποία να μπορεί να στηριχθεί κανείς επειδή φαίνεται ότι υπάρχει φράγμα στα 100.000 χρόνια κάπου εκεί γύρω θα προσπαθήσουμε να δούμε τι μπορεί να συνέβει.
ΠΕΡΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ
Μια φορά και έναν καιρό ...; ...; ...; ...; ...;πολύ - πολύ, μα πάρα πολύ μακρινό ...;.
Πρίν 140.000.000 χρόνια ανεδύθη από την ρευστή μάζα του Πλανήτη μας ο Ολυμπος ως κέντρο της Πελαγονικής οροσειράς που η ανάδυσης της επακολούθησε. Εχει μία μικρή ...;! Διαφορά 100.000.000 ετών από τα αρχαιότερα βουνά.
΄Ηταν δηλαδή το πρώτο τμήμα που στερεοποιήθηκε από την ρευστή και ίσως ομιχλώδη και οπωσδήποτε καπνίζουσα μάζα του πλανήτη. ΄Οσοι τον επισκέπτονται έχουν την τιμή να πατούν το αρχαιότερο κομμάτι γής. ΄Αραγε το αισθάνονται; Δείχνουν τον ανάλογο σεβασμό; Αφού λοιπόν ήταν το πρώτο τμήμα στέρεας γης, προηγήθηκε και στις υπόλοιπες διεργασίες που οπωσδήποτε τον κατέστησαν το λίκνο της πρώτης ζωής στον πλανήτη. Ας τον παρακολουθήσουμε.
Ο συνδυασμός έγινε! Ο από μηχανής θεός που ακούει στο όνομα ΑΡΗΣ ΠΟΥΛΙΑΝΟΣ ανακαλύπτει και μελετάει τον αρχάνθρωπο των Πετραλώνων της Χαλκιδικής ηλικίας 700.000 ετών . Eδώ βέβαια εννοούμαι όταν λέμε αρχάνθρωπο , άνθρωπο περίπου της σημερινής μορφής δηλαδή έμφρονα άνθρωπο, ενώ έχουν βρεθεί στην Χαλκιδική (Ν.Τρίγλια) υπολείμματα εργαλείων και ανθρώπου 11.000.000 ετών(γεγονός που έχει προκαλέσει την εύσχημο ή μάλλον απροσχημάτιστη καταδίωξη και σπίλωση του καθηγητή (κ. Αρη Πουλιανού). Τι περισσότερο μπορούσε να γίνει από αυτό για να βεβαιωθούμε ότι ο κ. καθηγητής βρισκόταν στον σωστό δρόμο, γεγονός που ενοχλούσε τους πάτρωνες μας που επιθυμούν να θάψουν οτιδήποτε προϊστορικό ή ιστορικό υπάρχει σχετικά με την γαλάζια μας χώρα.
Νομίζω ότι δεν χρειαζόμαστε περισσότερες αποδείξεις για να καταλήξουμε ότι το λίκνο της ζωής προσδιορίζεται στους ήμερους κάμπους μεταξύ Κερκίνης (Μπέλες)-Πάϊκου-Βόρρα-Βερμίου-Πιερίων-Ολύμπου-Χολομώντα- Κρουσίων, και Κισσάβου (΄Οσσας) και στις Βόρειες όχθες της Θεσσαλικής λίμνης στον ομφαλό που λέγεται Ελλάς. Οπωσδήποτε ο πρώτος άνθρωπος εδώ βρέθηκε ή δημιουργήθηκε, ή κατέβηκε από τα κλαδιά ή βγήκε από την θάλασσα, ή έπεσε από τον ουρανό. Είναι ποια θέμα γούστου ποια θεωρία ασπάζεται ο καθένας. ΄Άλλη όμως η θεωρία και άλλο η πραγματικότητα. Ο άνθρωπος δημιουργήθηκε εδώ σαν άνθρωπος και βελτιώθηκε από αυτούς που ήλθαν από έξω και έφεραν μαζί τους τους ΄Ελληνες. Και έζησε στις παρΟλύμπιες περιοχές και στους κάμπους της Αιγιίδας. Αυτή η γη με το ήρεμο κλίμα, του επέτρεψε να υπάρχει και ν' απλώνεται στην Μ. Ασία αλλά και στην Ιταλική χερσόνησο, διότι και το Ιόνιο ήταν στεριά. Την Ιόνια πεδιάδα διέτρεχε ο ποταμός Αδρίας, την δε Αιγιίδα ο ποταμός Αιγαίος. Είχε την ατυχία να είναι μάρτυρας των τελευταίων γεωλογικών αναστατώσεων του πλανήτη. Πράγματι έγινε η καταβύθιση της Αιγιϊδας και ο διαχωρισμός Οσσης- Ολύμπου με την έκχυση της Θεσσαλικής Θάλασσας στο Αιγαίο.κατά το 15.000π.Χ. Ακολούθησαν χρόνια αναστατώσεων και ανακατατάξεων. Οι άνθρωποι ξετρελλαμένοι προσπαθούσαν να επιβιώσουν, ο αγώνας ήταν σκληρός και πολλές φορές άνισος.
Οι διάφορες εποχές της Γής πέρασαν και επέδρασαν στα πολιτισμικά των Ανθρωποειδών . Γύρω στο 25.000 π.Χ. κάτι πρέπει να έγινε. Κάτι κοσμικό ή αν θέλετε αστρονομικό. Κάτι άρχισε σιγά - σιγά ν αλλάζει. Εχουν ανακαλυφθεί τοιχογραφίες στο Λουσσάκ -λε- Σατώ χρονολογημένες πριν περίπου 20.000 χρόνια που δείχνουν διαφορετικά πράγματα από αυτά που θα περιμέναμε. Αντί να εικονίζει ανθρώπους των σπηλαίων όπως μπορούμε να φαντασθούμε με τις αντίξοες συνθήκες που θα επικρατούσαν, να είναι βαρεία ντυμένοι και εν πάση περιπτώσει με χαρακτηριστικά χονδροειδή (ζωώδη) έχουμε ν αντιμετωπίσουμε ανθρώπους με χαρακτηριστικά όπως τα δικά μας και ενδυμασίες πανάλαφρες, και μιλάμε για ενδυμασίες και όχι Αρκουδοτόμαρα.
Κοντά στην λίμνη Τούγκ Φλίν της επαρχίας Γιουνάν της Κίνας υπάρχουν βραχογραφίες χρονολογημένες πριν 45.000 χρόνια. Στην Ικα του Περού υπάρχουν στην κατοχή του ιατρού Δρ. Καμπρέρα Νταρκέα εγχάρακτοι λίθοι (πέτρες) που αναφέρονται στη Μεσοζωϊκή ή τριτογενή περίοδο, κατά τους ειδικούς. Βέβαια σύμφωνα με το κατεστημένο ο άνθρωπος εμφανίσθηκε στον Καινοζωικό αιώνα και μάλιστα στην τεταρτογενή περίοδο. ¨Όμως! Οι υπ όψιν λίθοι περιγράφουν θαυμαστές καταστάσεις ακόμα και για σήμερα (εγχειρήσεις καρδιάς, εγκεφάλου κ.ά.). Τι έχει συμβεί; Αλλού υπήρξε εξέλιξης και αλλού όχι ; Κατά πάσα πιθανότητα, η διαμόρφωση των περιοχών ήταν διαφορετική, οι κλιματολογικές συνθήκες το ίδιο, έτσι έχουμε και τις διαφοροποιήσεις μας.
Αλλά γιατί να πάμε τόσο μακριά την στιγμή που τόσο θαυμαστά επιτεύγματα έχουμε από τον ημέτερο Ασκληπιό που έζησε και εξάσκησε την επιστήμη του την 9η χιλιετία π.Χ. Κατέλειπε πλείστα όσα συγγράμματα με ιερογλυφική γραφή φυλασσόμενα στα άδυτα των Αιγυπτιακών ιερών (κατά Στοβαίον). Εύλογο είναι να υποθέσουμε ότι είχαν προηγηθεί ιατρικές παρατηρήσεις και μελέτες πολύ ποιο πριν, για να καταλήξουν σε συμπεράσματα και εφαρμογές. Το επιστημονικό κατεστημένο του τόπου δεν επιθυμεί παλιότερα δεδομένα από κάποιες χρονολογίες που φαίνεται ότι αποτελούν ταμπού και η υππέρβασή τους απαγορεύεται. ΄Ετσι λοιπόν υποχρεωτικά τείνουμε να παραδεχθούμε ότι είμαστε φορτωμένοι με Ιστορία 4000 ετών ! Ναι αλλά με συντελεστή πολλαπλασιασμού 20. Τουλάχιστον!
Οπως είχα αναφερθεί παρα πάνω το πρώτο και αρχικό λίκνο του ανθρώπου πρέπει να τοποθετηθεί στην παρΟλύμπια περιοχή αφού πρώτα αυτή στερεοποιήθηκε. Πρώτη αυτή ησύχασε. ΄Ετσι βρέθηκε το κατάλληλο περιβάλλον για την φιλοξενία της κορωνίδας της εδώ ζωής, που οπωσδήποτε μεταφέρθηκε από άλλους κόσμους, και αφέθηκε να εγκλιματισθεί και να εξελιχθεί. Σ' αυτή την περίπτωση που αλλού μπορούσαν να τους προσγειώσουν; Μόνον εκεί που θα μπορούσαν να επιβιώσουν. Αυτό όμως θα το αντιμετωπίσουμε αργότερα αφού ωριμάσουμε στην ιδέα. Για το ότι δεν προέρχεται ο άνθρωπος εξελικτικώς, από άλλη μορφή ζωής έχουμε την μαρτυρία του «Τρισμέγιστου Ερμή » στα Ερμητικά. ΄Ετσι ίσως είναι δυνατόν να εξηγηθεί ποιο απλά το διαφορετικό των φυλών του ανθρωπίνου γένους (Λευκοί, Μελαψοί , Μαύροι, Κίτρινοι κ.ά.) ΄Εγινε λοιπόν κάποια επιλεκτική κατά περιοχή σπορά ή εγκατάσταση γεννητόρων και ακολούθησε πολλαπλασιασμός; Αυτά βέβαια έγιναν πάνω κάτω περίπου στην εποχή της παλαιότερης χρονολόγησης των ευρημάτων και ενδεχομένως παλαιότερα. Φυσικά όποιο τμήμα του πλανήτη γινόταν πρόσφορο για την διτήρηση της ζωής εποικιζόταν κατάλληλα.
Κύλησαν οι χιλιετίες σαν την άμμο μέσα από τα ανοιχτά δάχτυλα του χεριού μας χωρίς τίποτα το σημαντικό να συμβεί ώστε να υπάρξει μια κάποια σπίθα για ν ανάψει την φωτιά του πνεύματος στους ανθρώπους που κυκλοφορούσαν και πολλαπλασιαζόντουσαν.
Κατά την 25η χιλιετία όπως προαναφέρθηκε άρχισε μια μεταβολή τεχνητή και οριστική ως προς την εξέλιξη των εγκεφάλων ώστε να προετοιμασθεί η υποδομή για αυτό που θα ακολουθούσε. Και μια και λέμε παραμύθια να δούμε τι λένε οι φίλοι μας της απομονωμένης και κλειστής φυλής των Τζόπας ή Ντρόπας στις εσχατιές του Θιβέτ(υψίπεδα Καρά- Ουλάν, σύνορα με Κίνα ). ΄Εχουν λοιπόν αυτοί στην κατοχή τους κάτι δίσκους σε μέγεθος μεγάλου πιάτου. Δεν έχει ξεκαθαρισθεί αν είναι μεταλλικοί ή ορυκτοί. Η σύστασή τους παραμένει άγνωστη. Δεν μπόρεσαν να τους κατατάξουν σε κάτι γνωστό σε κάτι γήινο (από πλευράς υλικού) Το βάρος τους είναι δυσανάλογο με το μέγεθός τους και επί πλέον είναι μεταβαλλόμενο! Χάνουν και κερδίζουν βάρος περιοδικά συνεχώς και αενάως! Επάνω τους, υπάρχουν ανάγλυφες παραστάσεις και γράμματα. Τα οποία γράμματα είναι ΕΛΛΗΝΙΚΑ! Οι παραδόσεις της φυλής μιλούν για κατοίκους του Σείριου που ήλθαν στην Γή πριν 25.000 χρόνια για να μεταλλάξουν τα ανθρωποειδή και να τα εκπολιτίσουν. Ως εδώ καλά κρατάει το παραμύθι. Τι είχαμε τι χάσαμε για το τι έγινε πριν 25.000 χρόνια, 250 αιώνες! Τώρα όμως αρχίζουν τα δύσκολα. Γύρω στο 1000 μ. Χ. ένα Διαστημόπλοιο του Σείριου έπεσε ή προσγειώθηκε και δεν μπόρεσε να ξαναφύγει, στην περιοχή των Τζόπας (όρια Κίνας-Θιβέτ)και από τους διασωθέντες έγινε γνωστή η Ιστορία του παρελθόντος. Τι έγινε τώρα το Διαστημόπλοιο; Μα η κατοικία του αρχηγού της φυλής! (σήμερα βέβαια ο αρχηγός της φυλής αντιμετωπίζει έντονο πρόβλημα στέγης όπως πρέπει να συμβαίνει σε κάθε ορθόδοξο κουμμουνιστικό κράτος). Του το πήραν οι Κινέζοι. Για την ιστορία και μόνον χωρίς να εγείρουμε αξιώσεις επιστροφής από τους Κινέζους το σκάφος ήταν ...;. τεραστίου μεγέθους. Καλά βέβαια και χρήσιμο ιδιαίτερα θα ήταν οι Κινέζοι να μην έκαναν τόσο πολύ τον Κινέζο!!! Και δεν είναι μόνον αυτό.
Στην κεντροδυτική Αφρική υπάρχει η αινιγματική φυλή των Ντογκόν (μαύροι Σουδανέζοι). Η φυλή αυτή στηρίζει όλο της το πολιτικοθρησκευτικό σύστημα στις τεράστιες γνώσεις της ...; ...; ...;.αστρονομίας! Γύρω από το αστρικό σύστημα του Σειρίου. Το σημαντικό είναι ότι μόλις το 1970 κατορθώθηκε η οπτική (φωτογραφική) επαλήθευση , της ύπαρξης του συνοδού άστρου του Σείριου που ονομάσθηκε Σείριος «Β'». Και ενώ αυτά συνέβαιναν το 1970, οι ιερείς των Ντογκόν από υπάρξεως της φυλής σχεδίαζαν στην άμμο τα του αστρικού συστήματος του Σειρίου και τα χρονολογικά του δεδομένα. Ποιοι άραγε τους έκαναν αυτά τα ειδικά μαθήματα αστρονομίας; Ποιοι τους τα έμαθαν;
Εκτός αυτού όμως έχουμε και τους Αρχαίους Αιγυπτίους οι οποίοι βάσιζαν την έναρξη του ημερολογίου τους στην Ανατολή του Σείριου. Κάτι λοιπόν έχει ο Σείριος μαζί μας ή εμείς με τον Σείριο. Πρέπει όμως να έχουμε και με την Ανδρομέδα. Τι έχουμε; Μπορεί και να γνωρίζω αλλά δεν θα σας το ειπώ, για να έχετε την περιέργεια. Και.. επειδή υπάρχουν πολύ σοβαρές ενδείξεις αν όχι αποδείξεις.
Εδώ ίσως θα ήταν χρήσιμο να πληροφορήσουμε τον αναγνώστη, ότι σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, έχουν συμβεί κοσμικές ή άν θέλετε ,μεγάλης έκτασης καταστροφές χωρίς να έχουμε στοιχεία ακριβούς χρονικού προσδιορισμού. Υπάρχει μια περιοδικότητα των φαινομένων διότι η Γή πραγματοποιεί παρά πολλές και σύνθετες κινήσεις κατά την διαδρομή της στο διάστημα. Η περιοδικότητα είναι περίπου 26000 ετών που συμπληρώνεται ο Μεγάλος Ενιαυτός. Τόσα είναι τα χρόνια που χρειάζεται για να επανέλθει στο αυτό σημείο του ζωδιακού.
Οι καταστροφές λοιπόν ήσαν αρκετές. Θα παραθέσουμε αυτές για τις οποίες έχουμε έστω και την ελάχιστη μαρτυρία. Δεν θα αναφερθούμε σε πολύ μα πάρα πολύ παλιές εποχές πριν σταθεροποιηθεί κατά κάποιο τρόπο ο πλανήτης οποίες και θα ήταν περισσότερες και συχνότερες.
Ο πρώτος κατακλυσμός υπολογίζεται ότι έγινε το 96000 π.Χ. Ο δεύτερος περί το 70.000 π.Χ Ο τρίτος του Δαρδάνου περίπου το 46.000 π.Χ. Ο τέταρτος του Ωγύγου περί το 20000π.Χ. Τέλος του Δευκαλίωνα κατά την 10η χιλιετία (9.580π.Χ.) κατά τον οποίο έγινε η ακαριαία ανατίναξη-καταβύθιση της Ατλαντίδας. Για τις καταστροφές αυτές επιγραμματικότατα γίνεται μνεία στον Τίμαιο του Πλάτωνα όπου ο πρωθιερέας της Σαϊδος της Αιγύπτου φέρεται να λέει στον Σόλωνα τον Αθηναίο "στο παρελθόν συνέβησαν πολλές καταστροφές και ασφαλώς θα συμβούν και άλλες" . Εχουμε λοιπόν ένα εξελικτικό κενό μετά την καταστροφή και ακολουθεί η αναδημιουργία του πολιτισμού. Αυτό το γεγονός είναι δυνατόν να κράτησε αρκετές χιλιετηρίδες, ανάλογα με την έκταση της καταστροφής. Ας χρησιμοποιήσουμε σαν πρότυπο την τελευταία (9.580 π.Χ) και 2.000 μ.Χ. αθροίζουν 11.500 περίπου χρόνια για να φθάσουμε στην κορυφή του τεχνολογικού πολιτισμού που άρχισε την αρχή της τελευταίας εκατονταετίας. Πόσο μεγάλη πρέπει να ήταν η τελευταία καταστροφή για να αργήσουμε τόσο να συνέλθουμε! Μετά από αυτή την τρομερή καταστροφή ελάχιστοι πρέπει να γλύτωσαν ξετρελαμένοι από τον φόβο τους, και πιθανότατα, όχι αξιόλογου πνευματικής στάθμης αλλά βιολογικά βιώσιμοι. ( Πως θα γινόταν αν στην εποχή μας σε μια εκτεταμένη καταστροφή γλύτωναν λίγοι ορεσίβιοι βοσκοί ή τίποτα εργάτες ορυχείων χαμένοι σε κάποια στοά. Με τι εφόδια εκτός της προφορικής παράδοσης θα συνέχιζαν την διαιώνιση του είδους;)
Ξεφύγαμε όμως. Είχαμε αναφέρει πρίν την παρένθεσή μας ότι γύρω στις 25.000 χρόνια κάτι άρχισε να συμβαίνει. Οι άνθρωποι ασχολούνται με τα καθημερινά τους μπορούν να διαφεντεύουν τον εαυτό τους απέναντι στην πανίσχυρη φύση. Κάτι όμως συμβαίνει, και αρχίζει μια ταχύτερη εξέλιξη . Ετσι έχουμε την πρόοδο αλλά δεν είναι τόσο αποτελεσμάτική όσο θα έπρεπε. Εχουμε για τα καλά μπεί στην 26η χιλιετία. Ο άνθρωπος, ο Ελλην άνθρωπος, ο Πελασγός που αργότερα θα ονομασθεί Ελλην γιατί δεν υπήρξε τίποτε άλλο παρόμοιό του πριν απ αυτόν στα χλοερά λιβάδια της Αιγιίδας, και γύρω από αυτήν. Η Πελαγονική Οροσειρά με κέντρο τον Ολυμπο είναι 40.000.000 χρόνια παλαιότερα από το αμέσως γηραιότερο βουνό του πλανήτη. Τότε αρχίζει το δεύτερο μέρος της εξέλιξης. Οι Ελοχείμ κατά τον Ερμή τον Τρισμέγιστο ή οι υιοί του Θεού κατά την αντιγραφή του στην Γέννεση της Βίβλου βρήκαν ωραίες τις θυγατέρες των ανθρώπων και εισήλθαν προς αυτάς . Μα βελτίωση βιολογική έκαναν! Και υπήρξαν οι Γίγαντες. Και μετά; Μετά έγινε η Γιγαντομαχία ! Ποιος μας το λέει ; Μα αρκετοί. Ο Απολλόδωρος, ο Πίνδαρος, ο Ησίοδος. Οι μυθολογίες καΙ αρκετοί καλλιτέχνες μεταξύ αυτών ο Φειδίας. Ας αφήσουμε τις περιστροφές. Η προϊστορία μας είναι η μυθολογία μας βέβαια ισχύει και το αντίστροφο, « η μυθολογία(μυθιστορία) είναι η προϊστορία μας» ΄.Οπως και η Μυθολογία (μυθιστορία) των άλλων λαών που όσο παλαιότερο πολιτισμό έχουν τόσο ποιο κοντά στα γεγονότα που διαδραματίσθηκαν μας φέρνουν. Δίκαια θα αναρωτηθείτε τι δουλειά έχουν οι μυθολογίες των άλλων λαών. Ηταν τόσο καταλυτική η παρουσία και η δράση του ΄Έλληνα στο παγκόσμιο γίγνεσθαι ώστε είναι αδιανόητο να μην γίνεται μνεία γι αυτόν, παντού και πάντοτε. Μόνον που είναι κρυπτογραφημένη. O Έλληνας έχοντας τις γενετικές του μνήμες μπορεί εύκολα να βρει την αλήθεια πίσω από τα γραφόμενα. Το τι έγινε σ' αυτό το διάστημα θα το δούμε αργότερα.
Είχαμε δεν είχαμε, φθάσαμε στην 11η χιλιετία . Εχει ήδη αρχίσει προ πολλού, η τμηματική καταβύθιση των χαμηλών τμημάτων της Αιγιίδας. Κάποια βαθμιαία άνοδος της στάθμης των θαλασσών , μια παρατεταμένη περίοδος τήξεως των πάγων σε συνδυασμό με ηφαιστιακή και σεισμική δράση προκάλεσε το φαινόμενο. Πρέπει να τονίσουμε ότι η καταβύθιση δεν υπήρξε ακαριαία αλλά τμηματική. Πλημμύρες επίμονες, φούσκωμα των ποταμών και των λιμνών, κάποιος σεισμός κάπως ισχυρότερος που ανοίγει την δίοδο των Δαρδανελίων και δημιουργεί την κοιλάδα των Τεμπών που έχει σαν άμμεση συνέπεια το άδειασμα της Θεσσαλικής Λίμνης, και της τεράστιας φουσκωμένης λίμνης από το λιώσιμο των πάγων της μεσημβρινής Ρωσίας- Μαύρης θάλασσας. Σιγά αλλά σταθερά η Αιγηίδα γίνεται Αιγαίο όπου εξέχουν τα υψηλότερα σημεία της παλαιάς ξηράς. Οι περισσότεροι Πελασγοί κάτοικοι της Αιγιίδας πανάρχαιοι Ελληνες ,οι αποκληθέντες προσέληνοι (ως προϋπάρχοντες της Σελήνης) σκόρπισαν δεξιά και αριστερά (Ηπειρωτική Ελλάδα, και Μικρασιατική χώρα). Πρέπει όμως να παγιδεύτηκαν αρκετοί οι οποίοι πολύ γρήγορα και εξ ανάγκης άνοιξαν τα μάτια τους και άρχισαν να ταξιδεύουν από ανάγκη επικοινωνίας. Αυτό το άνοιγμα των ματιών δημιούργησε τον περίφημο Κυκλαδικό πολιτισμό. Ξαφνικά οι απομονωμένοι στα νησιά ένοιωσαν άσχημα. ΄Εβλεπαν άλλα νησιά, κοντά και ήθελαν να πάνε. Επιζητούσαν την επικοινωνία. Μέχρι τότε δεν τους είχε απασχολήσει το υγρό στοιχείο ήσαν μεσόγειοι, εκτός από τους λιμναίους ή παραποτάμιους. Τώρα άρχισε να τους απασχολεί έντονα το θέμα της ζεύξης του υγρού στοιχείου. Σίγουρα κάποιο κούτσουρο που επέπλεε θα ήταν ο πρώτος τους οδηγός. Τα υπόλοιπα ήταν θέμα χρόνου και μυαλού. Είχαμε σημειώσει ποιο πριν ότι υπήρξε μια μετεξέλιξη του εγκεφάλου. Φαίνεται ότι υπήρξε επιτυχής. Δόθηκαν εξετάσεις και πέρασαν στη αντίπερα όχθη, μεταφορικά και πραγματικά. Εάν ενδιάμεσα πνίγηκαν μερικοί, Ε! κάθε άλμα έχει το κόστος του. Αυτά λοιπόν έκαναν οι Αιγαιοπελασγοί, αυτοί που αποκόπηκαν. Αυτοί που διέφυγαν Δεξιά και Αριστερά ηταν βέβαια σοκαρισμένοι από το ξερίζωμα από τις εστίες του αλλά όχι πολύ σοβαρά διότι τα θύματα της βραδείας εξαφάνισης του τόπου τους ήσαν αμελητέα. Ετράπησαν λοιπόν προς τα μικρΑσιατικά βουνά και στα της Ηπειρωτικής Ελλάδος. Στα βουνά πάντοτε διότι οι κακές εμπειρίες ήταν πρόσφατες και τα βουνά τους έδιναν τα εχέγγυα της ασφάλειας . ΄Ένα σχετικά πολυπληθές καραβάνι κατέφυγε στα βουνά της Αρκαδίας όπου αναμίχθηκαν με τους αυτόχθονες κατοίκους, που δεν ήταν άλλοι από πανάρχαια Πελασγικά φύλα, μέρος των οποίων είχε ανέβει από την Αιγηίδα (πάντορε γινόντουσαν εσωτερικές μετακινήσεις κατά φυλές ή πατριές).
Αλλά και τώρα αφού συνήλθαν από την καταστροφή και ξανάσμιξαν με τις ρίζες τους, ξεχείλισαν και ενώθηκαν με τους άλλους διασωθέντες και απετέλεσαν ένα ενιαίο σύνολο εκτεινόμενο από Στρυμόνα έως και δια των ορέων της Δωδώνης στο Ιόνιο πέλαγος και Νότια μέχρι Κρήτης χάρις στην Ναυτοσύνη των ΑιγαιοΠελασγών. Αλλά και πάλι ξεχειλίζοντας μετανάστευσαν προς Ιταλία και ακόμα ποιο πέρα και οι της Μ.Ασίας στο εσωτερικό λαμβάνοντας διάφορα ονόματα, όπως Οίνωτρες , Πευκεσταί, Χετταίοι , Μιττάνι, Μύγδονες ,Παίονες ,Αθαμάνες, κ.ά. Και πάλι αργότερα έχουμε ανάδρομο κίνηση από την περιφέρεια προς το κέντρο, την Μητρόπολη.
Ετσι έχουμε τον χαρακτηρισμό τους από τον Αριστοφάνη σαν Πελαργούς εξ αιτίας του ευκόλου των μεταναστεύσεων από δε τον Πλάτωνα σαν Βατράχους γιατί πηδούσαν τα νερά από μέρος σε μέρος. Φαίνεται τελικώς ότι πήγαν πάρα πολύ μακριά. Οσο δεν μπορεί να φαντασθεί κανείς. Nα μη φανεί δύσκολο η εξωπραγματικό ότι έφθασαν Πελασγοί στην Νότιο Αμερική. Ο τρόπος θα σας εκτεθεί αμέσως.
Ευρισκόμεθα σε χρόνους με την Ατλαντίδα υπαρκτή. Ο Ατλαντικός δεν ήταν αυτός που γνωρίζουμε από πλευράς έκτασης. ΄Ενα πλάτος περίπου όσο το πλατύτερο άνοιγμα της Μεσογείου. Από τις στήλες του Ηρακλέους και αφού φθάσουν στις ακτές της Ατλαντίδος παραπλέοντας τα παράλια φθάνουμε όπου θέλουμε στην απέναντι ΄Ηπειρο. Δεν νομίζω ότι μπορεί ν αντιτάξει κανείς το μέσον διάπλου. Αν το κάνει τότε θα επικαλεσθώ τον διάπλου του Ειρηνικού με την σχεδία « Κον-Τίκι» και του Ατλαντικού σε μεγάλο άνοιγμα με το ψάθινο σκάφος «Ρά». ;Ετσι θα μιλάμε για τους απανταχού της γhς Πελασγούς. Η κοσμοχαλασιά του Ωγύγου συνεπικουρουμένου από άλλα στοιχεία επιτάχυνε την αποίκιση.
Αυτές οι μετακινήσεις δεν μπορούσαν ποτέ να θεωρηθούν ξεριζωμός. Ηταν μεταναστευτικές, με εμπορικούς και εξερευνητικούς σκοπούς ποτέ όμως κατακτητικές. Οι Πελασγοί με τις διάφορες ονομασίες τους κατά τόπους, όλο και απλωνόντουσαν και εγκαθίδρυαν την κυριαρχία τους η οποία ήταν κράμα οικονομικών συμφερόντων και εκπολιτιστικών προσπαθειών.
Μέχρις εδώ τα γεγονότα εξελίσσονται ομαλά ίσως μια διαφορά χιλιετηρίδων αλλά δεν βαριέσαι, τι είναι μερικές χιλιετηρίδες μπροστά στην αιωνιότητα!
Εδώ θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάτι που βγάζει μάτι. Ενας Εβραίος κατευθυνόμενος προφανώς από τον όπου γhς Σιωνισμό έγραψε ένα βιβλίο για την «Μαύρη Αθηνά». Αυτό σκόπευε κατ' ευθείαν στον επαναπροσανατολισμό της «Μαύρης Δύναμης» η οποία ήταν εχθρικά διακείμενη προς τον Σιωνισμό και τους Εβραίους φυσικά. Αφού λοιπόν τους έδωσε πάτημα, φυσικό ήταν ν' αρπαχτούν οι συμπαθείς και χωρίς σοβαρό παρελθόν, μαύροι, και ν' αρχίσουν να φαντάζονται πολλά και διάφορα, και να μιλούν για την μαύρη Αθηνά, Αφροκεντρισμό, καταγωγή του ανθρώπου από την Αφρική και άλλα ευτράπελα. Ολοφάνερα πάνε να μας βγούνε και από πάνω (ότι είμαστε πολύ παλαιότεροι κ.λ.π.-κ.λ.π.). Οπότε δίκαια θα αναρωτηθούμε αφού ήταν παλαιότεροί μας τι έχουν να παρουσιάσουν εκτός από την χορευτική τους δεινότητα με φιγούρες που θυμίζουν συμπαθές αναρριχητικό τετράποδο; Μήπως έχασαν τον δρόμο τους στην Ζούγκλα; Η μήπως τα επιτευγματά τους τα κατάπιε η πρασινάδα;
Η ζωή πρώτο-φάνηκε στις παρΟλύμπιες περιοχές. Αργότερα βέβαια δημιουργήθηκαν (προσοχή στην σημασία) και αλλού ανθρώπινες φυλές με διάφορα χρώματα και σχήματα. Τα διάφορα περί της καταγωγής μας από τα θαλασσινά πρωτόζωα καλά κάνουν και τα πιστεύουν όσοι τα πιστεύουν αφού έτσι βολεύονται.
Τώρα όμως αρχίζουν τα δύσκολα. Μερικοί που ίσως νομίζουν ό,τι ξεφυλλίζοντας ένα βιβλίο και κοιτάζοντας τις εικόνες του μορφώθηκαν, θα μουρμουρίσουν: εξυπνάδες !.. Είναι λίγο δύσκολο να πεισθούν μερικοί γι αυτά που θα διαβάσουν παρακάτω, αλλά για όλα υπάρχει μία πρώτη φορά.
Μη ξεχνούμε τι γινόταν στις αρχές της δεκαετίας του 1950 με τους ιπτάμενους δίσκους (UFO), όλοι κάγχαζαν και ειρωνευόντουσαν τους αυτόπτες μέχρι να τους συμβεί και των ιδίων να έχουν παρόμοια εμπειρία . Και συνέβη σε πολλούς να γίνουν μάρτυρες τέτοιων εμφανίσεων. Υπήρξε το Roswell με την γνωστή πτώση του Ι.Δ. και των ανθρωποειδών (βιορομπότ). Και αν ήταν μόνον αυτό πάει κι έρχεται έλα όμως που στα πλευρά του είχε γραμμένο το όνομα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ με γράμματα που περισσότερο μοιάζουν Ελληνικά παρά οτιδήποτε άλλο. Αφού το απογύμνωσαν το καταχώνιασαν. Υπήρξε μια μεγάλη εκστρατεία συσκότισης σε κυβερνητικό επίπεδο. Μετά όμως 50 χρόνια βγήκαν στην ΤV διάφοροι αξιωματούχοι της εποχής εκείνης που κατά διαφόρους τρόπους αναμείχθηκαν στην υπόθεση και ομολόγησαν ότι ήταν αλήθεια και επί πλέον. Ακτίνες λέϊζερ, οπτικές ίνες και ίσως ορισμένα αλλά λιγότερο αθώα έχουν την πηγή της ανακάλυψής τους στο εύρημα αυτό.
Πώς και συνέβη να ομολογήσουν (να τους επιτραπεί) είναι δύσκολο να εξηγηθεί. Πιθανώς να έπονται άλλες αποκαλύψεις ποιο συνταρακτικές, που δεν θα είναι δυνατόν πλέον να συγκαλυφθούν οπότε έχει αρχίσει μια διστακτική ελεγχόμενη διαρροή. Σε λίγο τα γεγονότα θα τρέχουν και δεν θα τα προλαβαίνουμε. Γεγονός είναι ότι ζούμε σε χρόνους ρευστούς που επίκειται πιθανή ανατροπή της υπάρχουσας τάξης και δομής, συνεπεία αποκαλύψεων, ανακαλύψεων και ΕΛΕΥΣΕΩΝ !
RSS Feed για αυτό το θέμα 24
Aggelos Apollo Δευτέρα, 28 Μαρτίου 2011 2:38 πμ
Αστεριων μηπως ο Ολυμπος ειναι πανω απο 200 εκατομμυριων ετων; Ετσι ειχα διαβασει στο διαδικτυο απο ενα Ελληνα γεωλογο.
Εγω ομως αναρρωτιεμαι αν ο Ολυμπος σαν το αρχαιοτερο βουνο θα μπορουσε να ηταν ηλικιας δισεκατομμυριων ετων.
Γιατι το υψηλοτερο βουνο (25 χμ) στον Αρη ονομαστηκε Ολυμπος και οχι Εβερεστ;
Μεχρι το 1983 μεσω ταξιδιων στο χωροχρονο ειχαν φτασει μεχρι και 400 χιλιαδες χρονια πριν. Πιθανον να εκαναν καποιες αλλαγες εκει.
Λεγεται οτι τα οντα που ηρθαν στο Ροσγουελ ησαν Ελληνες απο το μελλον τα οποια λογω εξελιξης δεν μιλουσαν με το στομα αλλα με τηλεπαθεια. Ο σκοπος τους ηταν να αλλαξουν κατι απο το παρελθον τους (και τωρα και δικο μας παρελθον). Δυστυχως τοτε δεν το κατορθωσαν. Τον ερχομο τους τον καρφωσε φυλη του Ωριωνα και γι αυτο τους περιμεναν και τους κατερριψαν. Αυτα τα οντα δεν ησαν απο το δικο μας Συμπαν αλλα απο αλλο και βρηκαν την δυνατοτητα να ερθουν πισω μεσω του ρηγματος που ανοιχθηκε στο υπερδιαστημα απο το πειραμα της Φιλαδελφειας, το οποιο πειραμα κατευθυνοταν απο "επιστημονες" του Ωριωνα και απο την φυλη Γκρουπ Καππα των οποιων σκοπος ηταν να περασουν πολυ γρηγορα στο ηλιακο μας συστημα μεγαλο αριθμο υπερογκων σκαφων. Οι γηινοι δεν ειχαν γνωσεις πως να κανουν το πειραμα της Φιλαδελφειας. Επισης να σημειωσω εδω οτι νωρις στην δεκαετια του 80, οι γηινοι εφτιαξαν "τουννελ χωροχρονου" που διαπερνουσε το ρηγμα αλλα οι ανθρωποι-πειραματοζωα που εφταναν στο υψος του ρηγματος επεφταν σε ληθαργο και δεν γυρισε και κανενας πισω - δηλαδη αφεθησαν στην τυχη τους - πολυ σκληρο αυτο. Οι γηινοι ακολουθως χρησιμοποιωντας το υπερδιαστημα εκμηδενισαν την διαρκεια του ταξιδιου προς Σεληνη και Αρη σε μερικες ωρες και αυτο τους εδωσε την ευκαρια να εγκαταστησουν μια υπογεια βαση στην Σεληνη το 1962 και μια υπογεια βαση στον Αρη το 1968.
Η γη θα συνεχιση να υπαρχη τουλαχιστον μεχι το 2751 οπως προκυπτει απο τις μαρτυριες 2 αδελφιων μελων του πληρωματος του αντιτορπιλλικου Ελντριτζ που χρησιμοποιηθηκε στο πειραμα της Φιλαδελφειας. Οταν αρχισε το ηλεκτρομαγνητικο πανδαιμονιο αυτοι πηδηξαν απο το πλοιο ελπιζοντας οτι θα γλυτωσουν αλλα ομως "επροσγειωθηκαν" στο ετος 2137 "καψαλισμενοι" απο την ραδιενεργεια του υπερδιαστηματος και αφου νοσηλευτηκαν σε νοσοκομειο ο ενας μεταφερθηκε στο ετος 2749 οπου ειμεινε μεχρι το 2751, ενος ο αλλος παρεμεινε στο 2137. Στο 2751 οι πολεις ειναι αιωρουμενες επωφελουμενες απο την αντιβαρυτητα και η κοινωνια διευθυνενται απο υπολογιστες. Οταν αυτος που πηγε στο 2749-2751 γυρισε στο 2137 πηρε τον αδελφο του και επεστρεψαν στο 1983. Τοτε ενας επιστημων τους επεισε να πανε πισω στο 1943 στο πλοιο Ελντριτζ, καταστρεψουν τα μηχανηματα ωστε να σταματηση το πειραμα. Ετσι εκαναν και γυρισαν παλι πισω στο 1983 οπου ασχοληθηκαν με τα ταξιδια στο χωροχρονο μεχρι που οι ιδιοι επιστημονες εκατεστρεψαν τα μηχανηματα διοτι ειχαν επιφερει πολυ πονο σε κσμο και επειδη ειχαν ασχοληθει με επικινδυνα για την ανθρωποτητα πειραματα. Οποτε τα περι καταστροφης της Γης στο 2012 μαλλον δεν ισχυουν.
Συγγνωμην που δεν αναφερω ονοματα αλλα δεν νομιζω οτι ειναι φρονιμο εκ μερους μου.
Αστερίων Βαληνάκης Δευτέρα, 28 Μαρτίου 2011 7:23 μμ
Και πολύ καλά κάνεις για τα ονόματα Εντυ. Οσο για την παλαιότητα τωυ Ολύμπου αυτό το στοιχείο το βρήκα στο Βιβλίο κάποιου καθηγητή Ράπτη εδώ και καμιά δεκαριά χρόνια. Πιθανόν να υπάρχουν άλλες ενδείξεις σήμερα όταν όμως το συζήτησα με κάποιο γεωλόγο ήταν πολύ φειδωλός σατην ηλικία που κατ αυτόν άγγιζε τα 110.000.000 χρόνια. Οσο για τις βάσεις που μου γράφεις στην Σελήνη και Αρη κάποιες φήμες κυκλοφορούν χωρίς στήριγμα. Οσο για το Ελντριτζ (το δικό μας μετά Λεων δεν γνωρίζω το παρασκήνιο παρά μόνον τα του πειράματος.
Έλλην Δευτέρα, 28 Μαρτίου 2011 7:52 μμ
Αγαπητέ Αστερίωνα για να δεις οτι σε παρακολουθώ καιρό. :-) Έχω την αίσθηση ότι έχεις αναφερθεί εδώ και πολύ καιρό σε όλα αυτά. Και τότε σε είχα ρωτήσει.Ώραία. Τώρα τι κάνουμε.;
artemis Τρίτη, 29 Μαρτίου 2011 7:57 πμ
Αυτή η ανάρτηση είναι πραγματικά ένα παράθυρο στο παρελθόν μας! Είναι πληροφορίες που δεν θα τις ακούσει κάποιος από το επιστημονικο κατεστημένο που έχει μεταβληθεί σε δογματική θρησκεία με αποτέλεσμα ο περισσότερος κόσμος να πιστεύει άκριτα ότι του πουν οι επιστήμονες. Η απλή λογική λέει πως αυτό που θέλουν να παρουσιάσουν ως εξέλιξη του ανθρώπου από τους πιθήκους έχει τρομερά κενά και ακόμα και έτσι παρουσιασμένο υποδεικνύει έξωθεν παρεμβάσεις. Οι Έλληνες είχαν φτάσει σε όλο τον κόσμο, τα στοιχεία υπάρχουν παρά τις προσπάθειες να εξαφανιστούν και όποιος δεν θέλει να τα δει απλά εθελοτυφλεί ή βαριέται να σκεφτεί. Άγγελε σχετικά με αυτά που γράφεις σε σύγκριση με διάφορα άλλα που κυκλοφορούν μου φαίνεται λίγο δύσκολο να έχουν οι άνθρωποι υπόγεια βάση στον Άρη όταν καταρρίπτονται τα μη επανδρωμένα σκάφη μας. Όσο για το πείραμα της Φιλαδέλφειας, το Λέων έπλεε 40 χρόνια στα νερά του Αιγαίου, τυχαίο;;; Δε νομίζω...
Αστερίων Βαληνάκης Τρίτη, 29 Μαρτίου 2011 6:14 μμ
Ελληνα δεν πρέπει να είσια αν'ηλικος για να ρωτάς εμένα τι κάνουμε. Η γενιά μου έκανε. Μήπως πρέπει να σκεφθείτε και εσείς τι πρέπει να κάνετε. Μήπως; θα έπρεπε να το είχατε σκεφθεί τόσο καιρό. Μάλλον είχατε αποχαυνωθεί. Βέβαια ποτέ δεν είναι αργά ΄και σε ενδεχόμενη κατάκτηση υπάρχει η αντίστααη. Οι παπούδες συνήθως ενημερώνουν και συμβουλέυουν.......δεν δρούν. Φρόντισες ποτέ να ενημερώσεις τον γείτονα σου , τον φίλο σου; Πρεόσεξες ποτέ αν κοιμάται με τα τσαρούχια ή έχει ξυπνήσει. Ταρακουνησέ τον λίγο. Οχι όλα από εμάς.
Αστερίων Βαληνάκης Τρίτη, 29 Μαρτίου 2011 6:17 μμ
Αρτεμις για τα απόκρυφα και λίγο περίεργα σε παραδίδω στον Αγγελο του οποίου θέλω το e-mail για να το στείλω μια προσωπική απάντηση από τον κ. Καλογεράκη σε κάτι που ρώτησε.
Έλλην Τρίτη, 29 Μαρτίου 2011 8:31 μμ
Αστερίωνα,τα λες σωστά.Ότι η γενιά μου έχει μερίδιο ευθύνης λόγω της ανυπαρξίας της είναι σαφές.Πες μου όμως ποια αντίδραση και ποια αντίσταση αγνή και ειλικρινής δεν πρόκειται να καπηλευθεί από τα εκάστοτε λαμόγια;Υπάρχει και κάτι άλλο.Όποιος διαβάζει ιστορία έχει καταλάβει ότι όλοι οι ήρωες γίνανε απλά ποιήματα,εικόνες,φωτογραφίες και τραγούδια.Για όσα πάλεψαν δεν προέκυψε τίποτα,λόγω των κατα καιρών προδοτών.Οπότε;Έχεις σκεφτεί ποτέ ότι κανείς μας δεν θέλει να γίνει φύρα;Και κάτι τελευταίο.Μιλάω παντού από το 2000.Και;Με έλεγαν γραφικό,παράξενο,βλαμένο,συνωμοσιολόγο.Τώρα ξυπνάνε μερικοί που μπαίνει το αγγούρι στον κ...ο..Αλλά και πάλι τι; Να χαρώ που βγαίνω αληθινός;Τι να λέει; Για αυτό απευθύνομαι στην εμπειρία σου.Και λέω.Τι κάνουμε;
Αστερίων Βαληνάκης Τρίτη, 29 Μαρτίου 2011 10:03 μμ
Δεν συμπλήρωσες ότι αρκετοί από τους μεγάλους μας πέθαναν ή εξόριστοι ή από πείνα. Φαίνεται όμως ότι το ψωμί της σκλαβιάς είναι θεόπικρο. Ηξεραν τι ήταν και παρόλα αυτά το τόλμησαν. Τα πιστε΄λυω σας τα γνωρίζω αρκετά. Δεν συμφωνώ. Τι συμβουλέυω.....Μα και εμε΄να με έλεγαν και με λένε γραφικό ή μάλλον ποιός με επηρεάζει. Συμβουλη μου όπως και αν την πάρεις να φύγει η μεγάλη ψευτιά από μέσα μας, αυτή που μας κατέστρεψε σαν φυλή.....μετά και ταυτόχρονα να μπορέσουμε να ξυπνήσουμε κόσμο από τα μικρά παιδιά αρχίζοντας;με την μυθολογία μας και την Ιστορία μας. Να μην σβύσουν αυτά. Και να μιλάμε Ελληνικά....αλλά Ελληνικά!!!!!!
Διοτίμα Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2011 1:26 πμ
Αστερίων καλησπέρα. Θάθελα μόνο νά διευκρινίσω τό σημείο όπου γράφεις πώς "για να φθάσουμε στην κορυφή του τεχνολογικού πολιτισμού που άρχισε την αρχή της τελευταίας εκατονταετίας. Πόσο μεγάλη πρέπει να ήταν η τελευταία καταστροφή για να αργήσουμε τόσο να συνέλθουμε!" Συνήλθαμε ξαφνικά από μόνοι μας ή κάποιοι μάς συνέφεραν; Απότομα καί ανεξέλεγκτα; Μήπως γι` αυτό βιώνουμε καί τό σημερινό κατρακύλισμα τών ιδεών καί αξιών; Επειδή δόθηκε τεχνολογία ξαφνικά σέ ανήθικους καί ανίκανους; Πολύ καλή αρχή, περιμένουμε τήν συνέχεια. Άγγελε, πολύ ενδιαφέροντα όσα γράφεις, δέν είχα ξανακούσει κάτι τέτοιο, εκτός από τήν κοιλάδα τών Ρόδων, πού περιγράφεται κάτι σχετικό.
Διοτίμα Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2011 1:37 πμ
Αγαπητέ Έλλην, όλους όσους ψαχνόμαστε καί αναζητάμε, κάπως έτσι μάς ονομάζουν. Δέν νομίζω ότι μάς πτοεί αυτό. Κατά τήν γνώμη μου αυτό πού πρέπει νά κάνουμε είναι μέσω τής αυτογνωσίας νά βελτιωνόμαστε όσο μπορούμε καί νά μάθουμε νά λειτουργούμε τό "εμείς" καί όχι τό "εγώ". Νομίζω ότι αυτό είναι τό λιθαράκι πού δέν θά αφήσει τήν ζυγαριά νά γείρει οριστικά, πρός τήν σκοτεινή πλευρά. Νά είσαι καλά.
artemis Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2011 7:48 πμ
Έλλην είμαστε στην ίδια γεννιά, ίσως να είμαι στην αμέσως μεγαλύτερη από εσένα, αλλά δεν έχεις δίκιο σε αυτά που γράφεις. Η ιστορία μας δείχνει ότι όντως οι Ήρωες αυτής της χώρας δεν είχαν το τέλος που τους άρμοζε ή που νομίζουμε εμείς ότι τους άρμοζε. Πολλοί βρέθηκαν αντιμέτωποι με άδικες φυλακίσεις, εξορίες, θανατικές ποινές, αλλά δεν μπορείς να πεις ότι δεν προέκυψε τίποτα από τον αγώνα τους. Δεν προέκυψε τίποτα από τη μάχη του Μαραθώνα, από την δράση του Κολοκοτρώνη και του Μακρυγιάννη;;; Όσο για τα ποίηματα και τις φωτογραφίες που αναφέρεις, αυτό αγαπητέ είναι υστεροφημία και σε αυτή την χώρα ήταν το πιο σημαντικό επίτευγμα πριν σαρωθούμε από τις υλιστικές ιδέες των "περιούσιων". Και εγώ έχω ρωτήσει "και τώρα τι;;" και ξέρω ότι το αίμα σου βράζει, όπως και αρκετών άλλων, αλλά η ιστορία και το σύμπαν κινείται σε άλλους ρυθμούς. Κοίτα γύρω μας, κοίτα την ηθιική κατάπτωση της γενιάς μας και των μικρότερων. Το μόνο που ενδιαφέρει πλεόν τους Έλληνες είναι τα λεφτά. Δεν τους νοιάζει αν ξεπουλιέται η πατρίδα, αρκεί να μην τους πειράξεις τον μισθό. Τα παιδιά έχουν ανήθικα πρότυπα και οι έννοιες της πατρίδας και του καθήκοντος θεωρούνται προσβολή. Σήμερα είναι τιμή να είσαι απάτρις. Αν δεν αλλάξει αυτό, δεν γίνεται τίποτα, αν δεν καταλάβουμε πως οι λύσεις βρίσκονται στο παρελθόν μας θα υποστούμε συντριπτική ήττα. Δεν αρκεί μόνο να μιλάμε, πρέπει να προσπαθούμε να ζούμε και σύμφωνα με τις αρχές που αναφέρουμε στις συζητήσεις μας
Asterion3 Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2011 10:40 πμ
Διοτίμα αυτή την εντύπωση έχω και εγώ. Οι λεβέντες οι επικυρίαρχοι είναι οργανωμένοι. Η εκκλησία πανίσχυρη χαρακτήριζε τις ανακαλύψεις προόδου έργο του διαβόλου (θυμήσου τον Γαλιλάιο) η ιερή εξέταση δεν ήθελε και πολύ για να σε κάψει....η περιλάλητη 1000χρονη αυτοκρατορία του Βυζαντίου ήτα;ν ο θρίαμβος του σκότους επάνω στο φώς...αντίστοιχα στην Ευρώπη ο φεουδαρχικός μεσσαίωνας άλλο σκοτάδι. Εκεί όμως άναψε το φως με την αναγένηση σε εμάς συνεχίσθηκε επειδή οι κερατοπαπάδες ανέλαβαν την παιδεία των Ελληνοπαίδων και τους αποτύφλωσαν κτά την νδιάρκεια της Τουρκοκρατίας. Οπισθοδρόμηση στην οπισθοδρόμηση
asterion3 Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2011 10:45 πμ
Αρτεμις και Διοτίμα πολύ σωστά τα είπατε του Ελληνα. Φαίνεται όμως ότι έχει γίνει καλή δουλειά στα σχολεία και έξω και φθάσαμε νέοι άνθρωποι που υποτίθεται ότι βράζει τιο αίμα τους να είναι ριψάσπιδες και να επιθυμούν την καλοπέραση....έστω και σκλαβωμένοι
Έλλην Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2011 10:51 πμ
Ομολογώ οτι όλοι σας μιλήσατε στην καρδιά μου.Και συμφωνώ με όσα αναφέρατε.Προσπαθώ στη ζωή μου να πράττω όσα περισσότερα μπορώ από αυτά που αναφέρουμε όλοι μας.Απλά δεν σας τρελαίνει η ιδέα μιας προσπάθειας που δεν θα οδηγήσει πουθενά;Άριστη η υστεροφημία,άριστο το εμείς.Αλλά τι θα πω στα παιδιά μου;Πάλεψε για την ελπίδα;Πρέπει επιτέλους να βρούμε τον τρόπο να πάψουμε να προσπαθούμε για την προσπάθεια.Να προσπαθήσουμε για να σηκώσουμε τον Ήλιο ψηλά μια για πάντα.Να προσπαθήσουμε και να γράψει η ιστορία,ότι οι Έλληνες δεν πάλεψαν για την δόξα και την υστεροφημία,αλλά πάλεψαν και κατάφεραν να ξεριζώσουν το σάπιο τόσο από τον κόσμο όσο και από την ψυχή των ανθρώπων.Θέλω ο κόπος μου να έχει αποτέλεσμα.Ζητάω πολλά;
Aggelos Apollo Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011 4:28 πμ
Αρτεμις... πηγαν στον Αρη εκμεταλλευομενοι τις ευκολιες του χωροχρονικου συμπαντος που εχει 4 διαστασεις. Δηλαδη πηγαν εκει μεσω παραλληλου συμπαντος. Αυτος ο τροπος διευκολυνει την μεταβαση σε αλλο πλανητη του ηλιακου συστματος μας η και σε αλλα μερη του τρισδιαστατου συμπαντος σε πολυ μικρο χρονο. Με αλλα λογια κοβουν δρομο. Κατα την διαρκεια αυτου του ταξιδιου δεν ειναι ορατοι απο το τρισδιαστατο συμπαν. Μπαινουν σε ενα ειδος χωροχρονικης συραγγος η σκουληκοτρυπας - αν θες- οπου οι ο χωρος και ο χρονος καμπτονται. Οταν πηγαινουν στον Αρη μεσα απο το τριασδιαστατο φυσικο συμπαν αντιμετωπιζουν προβληματα οπως υπαρχει ενα "παραθυρο χρονου" οπου η θεση της Γης και του Αρη ειναι οι πλεον καταλληλες για το ποιο συντομο ταξιδι. Αυτο το παραθυρο ανοιγει καθε 2 χρονια περιπου. Επισης το σκαφος πρεπει να διανυσει μεγαλη αποσταση κανοντας μιση στροφη γυρω απο τον ηλιο. Πηγαινοντας μεσω υπερδιαστηματος δεν αντιμετωπιζουν προβληματα. Και οχι μονο αυτο αλλα βαζουν τις συντεταγμενες της υπογειας βασης στον υπολογιστη και τους παει κατ ευθειαν. Εχουν φερει αντικειμενα και γραπτα απο εκει. Ολα αυτα μπορει να ακουγονται απιστευτα επειδη μας εχουν καταφερει να πιστευουμε οτι θελουνε οι επικυριαρχοι να πιστευουμε. Νομιζω οτι καλα ειναι να διαβαζουμε η ακουμε τα παντα και μετα χρησιμοποιωντας την γνωση μας, την κριση μας και την διοραση μας να φυλαμε οτι μας κανει και να πεταμε οτι δεν μας κανει. Εγω παντως δεν απορριπτω τιποτα διοτι ολα ειναι δυνατα.
Ο Λεων ( το Λιονταρι οπως το αποκαλουσαν οι ανδρες του πολεμικου ναυτικου) ειχε καποιες παραξενες συμπεριφορες οι οποιες ποτε δεν ειδαν τα φωτα της δημοσιοτητος. Οπως τηλεμεταφορα, η ξαφνικη γενικη και αδικαιολογητη παυση ολων των συστηματων του πλοιου. Καθε τοσο το εχαναν...
Διοτιμα, δεν εχω διαβασει την "Κοιλαδα των Ροδων" αλλα αποψε εψαξα στο διαδικτυο και βρηκα καποιες πληροφοριες ακρες μεσες. Οπως εχω γραψει παλιοτερα η εδω η στο Ολυμπιον το μελλον της ανθρωποτητος κατα την διαρκεια των επομενων χιλιετιων του τρεχοντος μεγαλου ενιαυτου θα ειναι λαμπρο. Μολις μπηκαμε στην ανερχομενη πνευματικη πορεια του ανθρωπου. Θα φτασουμε το ζενιθ γυρω στο 13,000 μχ και μετα θα ολισθαινουμε προς τον σκοταδισμο παλι. Θα παρει αλλα 11,000 χρονια μετα το ζενιθ για να φτασουμε στην κατασταση που ειμαστε τωρα. Αν το 3000 θα συμβουν αυτα που περιγραφονται στην Κοιλαδα των Ροδων ποσο καλλιτερη θα ειναι η ζωη το ετος 13,000; Φανταζεσαι;
Aggelos Apollo Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011 4:39 πμ
Ελλην... Η γνωμη μου ειναι κυττα μεσα σου και κανε οτι σου λεει η συνειδηση σου. Μπορει να σε χλευασουν αλλα αυτο που παιζει ρολο ειναι τι θα σε αποκαλεσει η συνειδηση σου και οχι οι αλλοι, επειδη εσυ κουβαλας την συνειδηση σου αιωνια, ενω τους αλλους απο μερικες ωρες μεχρι μερικα χρονια. Την διαφωτιση που θα κανης κανε την με σκοπο την ωφελεια των αλλων και οχι την προσωπικη σου ωφελεια. Κι ετσι θα εχεις καποιες μυστηριες δυναμεις που θα σε υποστηριζουν.
Εχω δεχθει κι εγω υβρεις και εξευτελισμους καποτε αλλα τελικα νοιωθω μια χαρα, ασε που αυτοι που με χλευαζανε μετα απο μερικα χρονια κρεμοντουσαν απο τα χειλη μου τα οποια ομως πλεον λεγανε λιγα σε λιγους...
asterion3 Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011 8:57 πμ
Καλημέρα Ελληνα δεν ζητάς καθόλου πολλά και προπαντώ;ς δεν είσια παράλογος.Παράλογο είναι το κατεστημένο.....που δεν είναι αυτό το άμεσο της καθημερινίτητάς μας αλλά εκείνο το παραπάνω το αόρατο του οποίου εντολοφόχος είναι το δικό μας. Αν κυτάξεις πίσω σου σε πατεράδες παπούδες κλπ.θα διακρίνεις κέρδη και ζημίες της ζωής. Οπωσδήποτε λιγότερα απολαμβάναμε. Τώρα ανοίχθηκαν παραθυράκια....όχι δι΄παλτα παράθυρα, αλλά ας πούμε τρύπες αλλά από εκεί μας φανέρωσαν σκόπιμα μια υλιστική πλευρά της ζωής. Θέλω να πιστεύω ότι και εσένα δενπρέπει να σου αρέσει. Το έχουμε μέσα μας να επιθυμούμαι την πνευαμτική άνοδο. Αυτήν θέλουν να αποφύγουν οι αφέντε;ς του κόσμου επειδή με την πνευαμτικότητα έ4ρχεται αναπόφευκτα η αφύπνιση που δεν την επιθυμούν. Ο πλανήτης μας έχει μπεί στην διαδσικασία ανόδου επιπέδου συνειδητότητας (διάστασης). Οσοι από εμάς μπορέσουν θα ακολουθήσουν. Οι υπόλοιποι θα περιμένουνίσως το επόμενο τραίνο δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω. Ξέρω όλτι υπ΄λαρχουν δυσκολίες. Ολα γύρω μας είναι ερείπεια....όμως εμείς για κάποιο λόγο επιλέξαμε την ενσάρκωσή μας στην Γαία αυτή την περίοδο. Δεν είναι τυχαίο. Κια κατόπιν έρχεται το μεγάλο ερώτημα...εσύ τρι περίμενες από την ζωή;
artemis Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011 9:10 πμ
Άγγελε έχει διαφορά το πόσες διαστάσεις εμείς αντιλαμβανόμαστε με το πόσες διαστάσεις πραγματικά υπάρχουν στο σύμπαν. Μπορεί να αντιλαμβανόμαστε 4 αλλά υπάρχουν πρόσφατες δηλώσεις Έλληνα κορυφαίου φυσικού ότι υπάρχουν 10 και πολλά σύμπαντα. Αν λοιπόν με κάποιον τρόπο ορισμένοι άνθρωποι μπόρεσαν να τις ελένξουν και να κάνουν αυτά που αναφέρεις πιστεύω ότι θα είχαμε διαφορετική εικόνα της γης τώρα. Γι αυτό αμφιβάλλω πάρα πολύ στα όσα γράφεις σχετικά με τα ταξίδια στον Άρη. Όσο για τον Λέων, σίγουρα το πλοίο άλλαξε μετά το πείραμα και σίγουρα δεν είναι τυχαίο που το έστειλαν στο Αιγαίο για δουν την συμπεριφορά του. Το Αιγαίο δεν είναι ένα τυχαίο μέρος του πλανήτη. Έλλην πριν την επανάσταση προηγείται η διαφώτιση. Και εγώ θέλω να δω την μάχη για την Ελευθερία μας αλλά ίσως να μην την προλάβουμε εμείς, Όταν τα παιδιά σου μεγαλώσουν ως σωστοί και Ελεύθεροι άνθρωποι, απαλλαγμένοι από την υλιστική κοινωνία, με αγάπη και σεβασμό στην πατρίδα, έτοιμοι να θυσιαστούν για τα υψηλά ιδανικά, δε νομίζεις ότι θα έχει αποτέλεσμα ο κόπος σου;;;
Έλλην Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011 11:01 πμ
Νομίζω οτι κάτι τέτοιες κουβέντες αποδεικνύουν πόσο χρήσιμοι είναι ακόμη η δική σας ηλικία. :-) Αστερίωνα, Άγγελε ευχαριστώ. Αστεριώνα χρωστάς το Πέρα από την Ιστορία (ΙΙ) και ότι άλλο έχεις. :-)
asterion3 Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011 2:03 μμ
Ελληνα η συνέχεια ή μάλλον οι συνέχειες υπάρχουν....Νομίζω όμως ότι πρέπει να περιμένουμε λίγο για την αφομοίωση δεδομένου ότι τα κέιμενα είναι μεγάλα. Από την μια εγώ με το απώτερο παρελθόν ο Αγγελος με το πρόσφατο και το αόρατο μέλλουν πρέπει μάλλον να έχουν στριμωχθεί τα πράγματα
Aggelos Apollo Σάββατο, 2 Απριλίου 2011 1:33 πμ
Αρτεμις συμφωνω μαζι σου οτι ο φυσικος μας εγκεφαλος αντιλαμβανεται λιγοτερες διαστασεις στο φυσικο μας συμπαν. Ο κορυφαιος Ελληνας φυσικος πιθανον να αναφεροταν στην Θεωρεια των Υπερχορδων (10 διαστασεις), Θεωρεια των Μεμβρανων (11 διαστασεις), Θεωρεια του Πατρος (12 διαστασεις) η και Βοσονικη Θεωρεια (26 διαστασεις).
Το αρχικο "know-how" το εδωσαν οι εξωγηινοι. Οχι μονον το 1943 αλλα και πολυ πριν το ειχαν δωσει στους Γερμανους. Κατα την διαρκεια αλλα και μετα το περας του Β'ΠΠ διαφοροι γερμανοι επιστημονες απηχθησαν απο ανατολικη και δυτικη δυναμη κι ετσι οι 2 υπερδυναμεις μπορεαν να προοδευσουν. Στο πειραμα της Φιλαδελφειας αλλα και στο πειραμα του Μοντωκ η βοηθεια των εξωγηινων ηταν πολυ αποτελεσματικη και μαλιστα στο Μοντωκ υπηρχε και εξεδρα προσγειωσης ιπταμενων δισκων.
Αν και πρωην ναυτικος και λατρης της θαλασσας και παντος πλεουμενου, δεν θα ηθελα να πατησω ποδι στον Λεωντα, διοτι συνεβησαν φρικιαστικα πραγματα στο πλοιο αυτο κατα το πειραμα της Φιλαδελφειας και εχω την πεποιθηση οτι καταλοιπα της φρικης αυτης υπηρχαν στο πλοιο ακομα και οταν ηταν παροπλισμενο απο οτι λενε οι πληροφοριες μου.
Αρτεμις δεν περιμενω το καθε ατομο να πιστευη οτι γραφω. Καλα ομως ειναι να το αρχειοθετη διοτι μπορει να υπαρχη και ενα 0.00001% αληθειας... ποτε δεν ξερεις.
Απο την αλλη πλευρα πως ηταν δυνατον οι Ελληνες και οι Ινδοι να ειχαν παει στην Σεληνη πριν 25,000 χρονια; Πως ειναι δυνατον οι Ελληνες να ειχαν παει με ιπταμενα σκαφη στην Καλιφορνια και τωρα αλλοι λαοι να μην μπορουν να πανε στον Αρη;
Αστεριων... το εμαιλ μου ειναι του Παθφαιντερ: apollonn@pathfinder.gr
Αστερίων Βαληνάκης Κυριακή, 3 Απριλίου 2011 11:24 πμ
Ευχαριστώ Αγγελε επειδή έχω ασχοληθεί κάπως με το πέιραμα της Φιολαδέλφειας απλά εκφράζω την άγνοιά μου ως προς το μέγεθος της κατάστασης που άφησε πίσω και πως αποτίλνησαν να χειρισθούν καταστάσεις που δεν γνώριζαν πως μπορεί να εξελιχθούν. Δεν είσια ο τύπος που προσπαθεί να εντυπωσθιάσει τον απέναντί του με φύκια και μεταξωτές κορδέλλες. Κάτι έχω ακούσει για τον Λέοντα.
Andromedianlightfighter Τετάρτη, 27 Απριλίου 2011 1:32 μμ
Ο παππούς μου ήταν στο Λέων για 2 χρόνια από το 1951 κατά την παραλαβή του εώς το 1953 και το μόνο που μπορώ να πω ότι ο Aggelos Apollo έχει πολύ δίκιο για μεταφορές.Δύο γεγονότα θα σας πω πού αναφέρονταν στο προσωπικό ημερολόγιο του Κυβερνήτη Φούφα με κάθε λεπτομέρεια καθώς και πιο μαζεμένα στο ημερολόγιο του πλοίου.Το πρώτο σε άσκηση στο Αιγαίο ενώ ο καιρός ήταν πολύ καλός και ήταν νύχτα από το πουθενά μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα ξέσπασε καταιγίδα ξημέρωσε και βρέθηκαν σε πολύ άγρια θάλασσα και το ραντάρ και οι πυξίδες είχαν τρελαθεί!Βρέθηκε μπροστά τους ξηρά που ήταν πολύ διαφορετική σε όψη και έμοιαζε συγκεκριμένα με νησιωτικά εδάφη όπως της Νέας Ζηλανδίας δηλαδή Άγρια φύση.Επιστρέψαν πάλι στο Αιγαίο μετά από μία περίπου ώρα,όμως το πλοίο ήταν εξαφανισμένο για μία εβδομάδα και το έψαχναν.Το δεύτερο είχε να κάνει με paranormal activities όπου από το ψυγείο του πλοίου και από ένα αμπάρι που ήταν σφραγισμένο ακούγονταν φωνές να κραυγάζουν από τον πόνο και μιλάγανε Αγγικά.Καθώς και κάποιες μορφές σαν φαντάσματα
Αστερίων Βαληνάκης Τετάρτη, 27 Απριλίου 2011 6:15 μμ
Δεκτά αυτά που γράφεις και ας πούμε λίγο αδιανόητα για τους πολλούς. Μη νομίσεις ποτέ ότι η πολύ γνώση δίνει φόντα καλής ζωής. Σκουτούρες δίνει. Ομως προσωπικά τις προτιμώ από την ανυπαρξία ή την Νιρβάνα. Υπάρχει κάποια άλλη διάσταση που ή αν θέλεις παράλληλος κόσμος που σε κάποια σημεία εισχωρεί στον δικό μας και τότε έχουμε περίεργες καταστάσεις
Παρακαλώ αφήστε το σχόλιο σας εδώ