Θέλετε;;;.....τότε μπορείτε!!!
Πρός τόν λληνικόν λαόν
Έλληνες, μην υπνώτητε, Αφυπνιστήτε! Μελετήσατε την Γλώσσαν, την
Ιστορίαν, την Μυθολογίαν και την Φιλοσοφίαν της Ελλάδος, και
Εμβαθύνατε εις την αυτογνωσίαν, αι οδοί αι μη οδηγούσαι εις τα ανωτέρω
άγουσιν υμάς εις όλεθρον. Μην προκαλήτε οι μεν τους δε, μην γογγύζητε ο είς
προς τον έτερον άνευ σοβαράς αιτίας, «αγαπάτε αλλήλους».
Υπάρχουν επουράνιοι Σωτήρες (παρά τας πεποιθήσεις ενίων περί του αντιθέτου). Μην όμως αναμένητε εξ αυτών όπως διαφυλάξουσιν υμάς, εάν μη πρώτοι υμείς αποδείξητε υμάς αξίους της σωτηρίας.
Σουμελαϊδης Ακρίτας
Αστάνα-Καζαχστάν, Θεσσαλονίκη- Ελλάς, 14 Δεκεμβρίου 2009
==============================================
Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω πόσοι έχετε διαβάσει ολόκληρη την επιστολή που είχε κυκλοφορήσει περίπου, τέλος του 2009 με αρχές του 2010. Αν την διαβάσατε έχει καλώς. Πιστεύω βέβαια και πιθανολογώ ότι δεν σας έμεινε τίποτα. ΄Ισως και να μην γνωρίζετε ποιο είναι το αντικείμενο στο οποίο αναφέρομαι. Με λίγη προσπάθεια την οποία πρέπει να συνειδητοποιήσετε ότι πρέπει να καταβάλετε για να μην αναγκασθείτε αργότερα σε πολλαπλάσια προσπάθεια όταν βρεθείτε στα δεσμά της σκλαβιάς, από αυτήν που χρειάζεται για να μην σκλαβωθείτε. Τα φωνάζαμε, αλλά ζούσατε και ζείτε στην κοσμάρα σας. Σας είναι αδύνατον να κατανοήσετε ότι πάει τελείωσε ως εδώ ήταν. Θα νοιώσετε -αν το νοιώσετε- σκλάβοι μέσα στον τόπο σας. Μέχρι τώρα όλα πήγαιναν καλά, και χαρτζιλίκι και ξάπλες και χαλάρωμα. Αυτά ήταν που μας φάγανε. Θα ξυπνήσετε και δεν θα υπάρχουν. Δεν θα ήταν καθόλου άσχημο να μην πιαστείτε στον ύπνο. Θα βρισκόμουν σε κάποια πολύ καλύτερη κατάσταση αν διαπίστωνα ότι πήρατε είδηση αυτά που μας συμβαίνουν και ξαφνικά ενηλικιωθήκατε και αποφασίσατε νε πάρετε την κατάσταση στα χέρια σας. Ναι, εσείς, που σε λίγο καιρό θα είσαστε οι υπεύθυνοι και υπόλογοι αυτού του τόπου και δεν προσπαθείτε να βάλετε άλλους μπροστά σας, να κρυφτείτε πίσω τους. ΄Οσα κάπως αποκαλυπτικά έγραψα τώρα τελευταία σε κάποιες αναρτήσεις μου, ήταν για να σας δώσω να καταλάβετε ότι «υπάρχουν επουράνιοι σωτήρες», όπως εννοεί ο Ακρίτας Σουμελαϊδης στην αρχή της τρίτης γραμμής από το τέλος. Η συνέχειά του πρέπει να σας βάλλει σε κάποιες σκέψεις. Σε αυτές θέλω να σταθούμε λίγο.
Το δεδομένο(και εδώ ερχόμαστε στο πρώτο μέρος της παραγράφου που έχω βάλλει στην κεφαλίδα). Θα ήταν πολύ χρήσιμο αν είχαμε διαβάσει την ιστορία όχι μόνον των προγόνων μας αλλά και των νεωτέρων χρόνων, ας πούμε της Ευρώπης. Θα διαπιστώναμε ότι σε αυτήν την κατάσταση που βιώνουμε τώρα έχουμε ξαναβρεθεί στο παρελθόν. Η Γερμανία από τα τέλη του προπερασμένου αιώνα και αρχές του προηγούμενου ψάχνεται για απόκτηση ζωτικού χώρου, Θέλει πρόσβαση σε περιοχές της Εγγύς Ανατολής και ότι μπορεί να προσπορισθεί από εκεί. Είχε ανταγωνισμό με την μεγάλη αποικιοκρατική δύναμη την Βρετανία. Τα Βαλκάνια πολύ της γυάλιζαν. Αυτά τα μικροκράτη του Νότου με τα εθνικιστικά τους κινήματα και τον εθνισμό τους ήταν τα εμπόδια για να τα βάλλει στο χέρι. Δεν έμεινε, παρά ο οικονομικός εξαναγκασμός και αυτό πραγματοποιεί σήμερα. Φυσικά νομίζω ότι πρέπει να συμφωνείτε ότι χρειάζεται να μην υποκύψουμε. Να αντισταθούμε. Δεν πρεσβεύω ένοπλες εξεγέρσεις, αυτές κοστίζουν ανθρώπινες ζωές οι οποίες είναι ιερές. Πρέπει να βγούμε από την αποχαύνωση όπου μας έχουν οδηγήσει σκόπιμα. Να καταλάβουμε ότι εκείνο που έλεγαν κάποιοι «οτι τα αγαθά κόποις κτώνται» είναι μια σκληρή πραγματικότητα την οποία μας έπεισαν ότι πρέπει να την ξεχάσουμε, βάζοντάς μας σε μια εύκολη ζωή γεμάτη χρέη που τα πληρώνουμε τώρα. ΄Ολοι ξεχάσαμε την δουλειά και νομίσαμε ότι βρήκαμε την κότα με τα χρυσά αυγά. Νομίσαμε ότι εμείς θα καθόοοοομαστε και οι βλάκες(ποιοι είναι αυτοί;) θα δουλεύουν για μας. Κάποια στιγμή κακοξυπνήσαμε και βρεθήκαμε να χρωστάμε. Δεν είναι τίποτα το πολύ τραγικό. Τραγικός ήταν ο δόλιος τρόπος που διαχειριστήκαν το πρόβλημα οι υπεύθυνοι διαχειριστές μας και καμαρώνουν από επάνω, τόση βλακεία!!!!. Μας έχουν πείσει ότι είμαστε υπεύθυνοι εμείς και μας δημιούργησαν πλέγματα ενοχής, τα οποία είχαν τα αναμενόμενα ψυχολογικά αποτελέσματα. Να καταλάβουμε ότι όλο το σκηνικό μεθοδεύτηκε και στήθηκε πριν πολλά χρόνια. Εμείς κάναμε το σφάλμα να πέσουμε πάνω στο δόκανο και να μας πιάσει. Μας καλλιεργήθηκε η κερδοσκοπία και η χρηματοφιλία. Από εδώ και μπρός δουλειά δική μας είναι να αγωνισθούμε για να ξεφύγουμε. Αυτοί οι λεβέντες και το σόϊ τους μας έφεραν σε αυτό το χάλι ξεπουλώντας και αφανίζοντας τις όποιες βιομηχανίες ή βιοτεχνίες είχαμε, με την ευγενική φροντίδα των εργατοπατέρων που μας ξεσήκωναν με τα βλακώδη επιχειρήματα ότι το κεφάλαιο ρουφάει το αίμα του εργαζόμενου (ενώ τώρα είναι καλύτερα) και δεν είναι το μοναδικό παράδειγμα.Αυτοί θέλανε να μας ρημάξουν. Εμείς γιατί τους κάναμε το χατήρι; Και υποτίθεται ότι είμαστε έξυπνοι. Είναι πασίγνωστο ανά τον κόσμο ότι οι ντόπιοι πολιτικοί δεν κάνουν τίποτα σωστό για την χώρα που κλήθηκαν να διαχειριστούν και αντίθετα την θεωρούν αγελάδα για άρμεγμα. Είναι κατ΄εξοχήν ανίκανοι και ανθέλληνες και κερδοσκόποι. Δεν τους ενδιαφέρει τίποτ' άλλο από αυτά που μπορεί να κερδίσουν με λαθροχειρίες. Έχουν καταφέρει με την κομματικοποίηση των πάντων να κάνουν τους συμπατριώτες μας να τους θεωρούν ανατικατάστατους, ενώ είναι εντελώς άχρηστοι και σαν άνθρωποι αλλά προπαντώς σαν Ελληνες με την ιδιαιτερότητα του όρου.
Τι κάνουμε τώρα εκεί που φτάσαμε;;;;
Ή παριστάνουμε τους καταχαρούμενους και αδιάφορους σαν αυτά που συμβαίνουν, να γίνονται σε άλλους τόπους. Κάποια στιγμή θα έλθουν κάποιοι να μας πάρουν ότι έχουμε και δεν έχουμε και να μας διώξουν από τον τόπο μας.
Ή το άλλο, που θα πρέπει να συζητήσουμε σοβαρά μεταξύ μας και να βιαστούμε, αν θέλουμε να έχουμε κάποια σχέση με την χώρα που ζούμε, την ιστορία της (που δεν ξέρουμε) και τον πολιτισμό της (που απεμπολούμε), να σκεφτούμε ότι το πρόσφατο παρελθόν μας απορρίπτεται και μπαίνει σε οριστική λήθη, διαγράφεται από τις μνήμες μας. Μήπως στα σκοτεινά βάθη του είναι μας, νοιώθουμε κάτι να σκιρτά, κάτι να αναδεύεται, κάποια συνείδηση να ξυπνά. Να ξέρουμε και να έχουμε καταλάβει, όπως γράφει ο Ακρίτας Σουμελαϊδης, ότι έχουμε να κάνουμε πρέπει να το κάνουμε μόνοι μας. Συμπαράσταση είχαμε, έχουμε και θα έχουμε. Αν δεν το ξέρετε ή αμφιβάλλετε, διαβάστε την Ιστορία μας ...;..βγάζει μάτια!!!!!!! Όμως πρέπει, και είναι καθορισμένο να κάνουμε εμείς τις κινήσεις μας. Πρέπει να αντισταθούμε στην κατηφόρα και στην δυσφήμηση που μας έκανε το καλό το παιδί και που κατά γενική ομολογία είναι ασύστολα και σκόπιμα ψεύδη. Πρέπει να οργανώσουμε σε κάθε κοινωνική ομάδα ή επάγγελμα,πυρήνες ήθους και ανθρωπιάς, να προσπαθήσουμε να παρασύρουμε και άλλους. Να καταλάβουμε ότι είναι προσωπική μας επιλογή για την επιβίωσή μας. Να συμπαραταχθούμε με σωστούς και σκεπτόμενους ανθρώπους ...;. ΥΠΑΡΧΟΥΝ!! Αν ψάξουμε λίγο θα τους βρούμε. Απλά-απλά οι ξύπνιοι των διαφόρων κινημάτων και ΜΚΟ (μη κυβερνητικών οργανώσεων) που και κυβερνητικές είναι και τις χρηματοδοτούμε στην απαίσια αντεθνική τους δράση, το πρώτο πράγμα που ασχολήθηκαν και πέτυχαν ήταν να μας κάνουν να ντρεπόμαστε για την χώρα μας. Δηλαδή των αδυνάτων το αδύνατον. Μην μπερδεύετε την χώρα με το κατασκευασμένο και διεφθαρμένο κράτος. Παλιότερα δεν ήταν τόσο εύκολο να θεωρηθεί κάποιος ΄Ελληνας. Τώρα τα βγάλαμε όλα στο σκοινί. Μας μάθανε να ντρεπόμαστε να το αναφέρουμε. Μετά, πρέπει να ψάξουμε να βρούμε ανθρώπους που να μπορούν και να θέλουν να μας διαχειριστούν. Είναι αδιανόητο να μην υπάρχουν κατάλληλοι Ελληνες. Μακριά από το αμαρτωλό πολιτικό κατεστημένο που μας κατάστρεψε. Υπάρχει αυτή την στιγμή ένας τουλάχιστον ΕΛΛΗΝΑΣ στο πολιτικό προσκήνιο που φωνάζει και τα λέει έξω από τα δόντια. Συμπαράταξη μέχρι τώρα μηδέν. Μήπως πρέπει να αρχίσουμε από εκεί; Όταν παραπάνω μίλησα για πυρήνες, εννοώ πανστρατιά σε υποστήριξη, όχι τα συνηθισμένα μας, να υποσκάπτουμε τις προσπάθειες των άλλων. Η γή μας είναι χρυσάφι, τα βουνά μας διαμάντια. Γεωργοί και τσοπάνηδες ήταν οι πρόγονοί μας. Τώρα χρειάζεται λίγο μυαλό, ανοιχτό μάτι και όρεξη για δουλειά. Η πατρίδα μας ευλογημένη και ευνοημένη θέλει και μπορεί να μας δώσει τα πάντα.
Ή Αγωνιζόμαστε για να σωθούμε ή πάμε να πέσουμε στον Καιάδα, το χωνευτήρι των Εθνών όπου μας σπρώχνουν επειδή τρέμουν το ξύπνημά μας;;; Προσαπάθησα να σας δώσω να καταλάβετε τι θα κάνουμε. ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ;;;;;;; Αν ναί στρωθείτε στην δουλειά....ο καιρός γάρ Εγγύς!! ο πραγματικός όχι τα φούμαρα κάποιων!!!!!
Αστερίων(ΚΒ)
Υγ. Επειδή τα γεγονότα τρέχουν και αυτό που θα γράψω δεν έχει θέση στο παραπάνω κείμενο, «προσέξτε από εδώ και πέρα, όσα φαίνονται και γίνονται ενδέχεται να μην είναι όπως φαίνονται να γίνονται.»
Αστερίων
RSS Feed για αυτό το θέμα 33
megistias o akarnan Παρασκευή, 11 Νοεμβρίου 2011 3:22 μμ
Πολύ ορθές οι παραινέσεις σου φίλε μου Αστερίωνα, στον σωστό χρόνο (11-11-11) και πολύ σαφές το &. ασαφές μήνυμα του υστερόγραφού σου. Σήμερα φίλοι μου συν΄Ελληνες είναι μία πολύ ιδιαίτερη ημέρα. Μία και μοναδική μέσα σε κάθε αιώνα. Σήμερα τα πάντα διπλασιάζονται ως προς την ένταση. Για τον λόγο αυτό κάποιες αρνητικές υπάρξεις σπεύδουν να κάνουν τελετές σε ιδιαίτερους χώρους. Για τον λόγο αυτό γίναμε μάρτυρες αυτής της πολυήμερης πολιτικής παρωδίας, ώστε η ανάδειξη του& «σωτήρα Πρωθυπουργού» να συμπέσει με την ημερομηνία αυτή. Ας αφιερώσουμε λοιπόν κι εμείς αυτή την ημέρα σε ότι πιο ιερό, ωραίο και αληθινό φέρει ο καθ ένας εντός του. Είμαι σίγουρος ότι η συγκυρία θα το γιγαντώσει και θα ματαιώσει κάθε αρνητική παρεμβολή. Το μόνο που απαιτείται είναι να εννοήσουμε ποιοι είμαστε, πόσο τεράστια είναι η δύναμή μας. Να εννοήσουμε γιατί στο πιο ιερό αέτωμα της Πατρίδος μας φερόταν αναγεγραμμένο το απόφθεγμα «ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ». Οι εχθροί μας σίγουρα γνωρίζουν την δύναμή μας γι αυτό την χρησιμοποιούν για τους δικούς τους σκοπούς. Μας χρησιμοποιούν σαν ελεγχόμενες γεννήτριες αρνητισμού. Είναι λοιπόν ανάγκη να τους χαλάσουμε τα σχέδια. Βασική προϋπόθεση ο θετικός μας προσανατολισμός, η υγιής φιλοσοφημένη μας σκέψη και η αισιοδοξία μας. Το ότι περιπέσαμε σε πολλά σφάλματα δεν πρέπει να μας πτοεί. Αρκεί να τα αντιληφθούμε και να πάρουμε τα κατάλληλα μαθήματα από αυτά. Η Ελλάδα δεν είναι εφήμερος. Αυτοί που την δημιούργησαν και όσοι διαχρονικά την υπερασπίστηκαν, γνώριζαν και γνωρίζουν ότι είναι ο σηματοδότης φάρος στην θάλασσα του διπολισμού και ως εκ τούτου είναι αιώνια σε τούτη την Δημιουργία. Κι εμείς που γεννηθήκαμε στα πανίερα χώματά της αυτή την κρίσιμη εποχή και πού μόνο στο άκουσμα του ονόματός της αισθανόμαστε ρίγη συγκινήσεως, έχουμε συνάψει μαζί της ένα άρρηκτο δεσμό, είμαστε δεμένοι με την Ιστορία της και είμαι σίγουρος ότι όταν εκείνη μας το ζητήσει θα της δώσουμε ότι πιο πολύτιμο έχουμε. Αυτή όμως την στιγμή πιστεύω ότι το μόνο που μας ζητά είναι να μην καμφθεί το φρόνημά μας, να δώσουμε μάχη με τα τέρατα που πάνε να φωλιάσουν μέσα μας, τον φόβο, την κατάθλιψη την μίζερη εσωστρέφεια και το αυτομαστίγωμα. Αγαπητοί μου φίλοι αισθάνομαι συνδεδεμένος μαζί σας με αόρατους αγωγούς ενέργειας. Όσοι την Ελλάδα έχουν στην καρδιά τους είναι παιδιά των ίδιων Θεών. Ίσως έχουμε ξαναβρεθεί στο ιστορικό παρελθόν να αγωνιζόμαστε στον ίδιο στίχο ή στον ίδιο ζυγό πάνω στα Ιερά αυτά χώματα, καλύπτοντας ο ένας το ακάλυπτο δεξιό του άλλου και ας ήμασταν λίγοι απέναντι στους πολλούς. Άλλωστε πάντα οι Έλληνες λίγοι ήταν και έφεραν σαν άσβεστο γνώρισμα στην ψυχή τους το σημάδι των Διογενών για να διακρίνονται από τους σπαρτούς ελλαδήτες. Πρέπει λοιπόν να φορτίσουμε αυτούς τους αγωγούς που μας συνδέουν με όλη μας την ψυχική ενέργεια για να φωτίσουμε πάλι την ανθρωπότητα γιατί σ εμάς πάλι έλαχε ο κλήρος. Άλλωστε οι Αληθινοί Ταγοί μας δεν είναι μακρυά!!! Η Δύναμις του Διός, το Φώς του Απόλλωνα και η Σοφία της Αθηνάς να είναι πάντα αρωγοί σας. Έρρωσθε. Μεγιστίας ο Ακαρνάν.
Ατρείδης Παρασκευή, 11 Νοεμβρίου 2011 8:14 μμ
Δεν ξέρω ποιός είναι ο κύριος Σουμελαϊδης Ακρίτας πρώτη φορά ακούω το ονομά του ......αν και δεν είναι και τόσο σημαντικό αυτό,το σημαντικό για μένα είναι άλλο.....όποιος μιλάει για "επουράνιους Σωτήρες " καλά θα κάνει να έχει και τις ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ.....ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΟΥΡΑΝΙΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ........ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ πρέπει να πράξουμε αυτά που πρέπει ΑΝ θέλουμε και εαν μπορούμε φυσικά.Εδώ η ΚΟΛΑΣΗ εδώ και ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ......δεν υπάρχουν παρά ΜΟΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.Ο Άνθρωπος η θα σωθεί μόνος του η θα γίνει κάτι άλλο.....για αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε γιατί περιμένουμε απο άλλους να πράξουν αυτό που είναι δική μας ευθύνη.Λυπάμαι που σας χαλάω το όνειρο .......αλλά ακόμα και οι θεοί ΔΙΧΩΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ θα είχαν μπει στο Ταμείο Ανεργίας.Το μέτρο η αν θέλετε το κλειδί ΟΛΩΝ είναι ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.Αυτόν προσπαθούν όλοι να ΚΟΙΜΙΣΟΥΝ ,και να τον κοροιδέψουν....όσο υπάρχουν κοροιδα θα υπάρχη και εκμετάλευση.ΓΝΩΣΗ ....ΓΝΩΣΗ.....ΓΝΩΣΗ.....αυτό χρειάζεται.
Διοτίμα Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2011 1:06 πμ
Αστερίων, νομίζω ότι ο πόλεμός τους -καί γι` αυτό <μοιάζει> ότι τόν κερδίζουν- ήταν καί είναι ύπουλος. Ο Έλληνας όσες φορές πολέμησε, ποτέ δέν έχασε. Όμως ήρθαν ύπουλα...μέ τήν θρησκεία τής αγάπης κατ` αρχήν. Μετά τήν επανάσταση καί τήν απελευθέρωση από τούς τούρκους, πάλι ήρθαν ύπουλα, μέ τούς πολιτικούς καί τούς ξένους βασιλιάδες πού κατηύθηναν μέ ξεπουλημένες συνειδήσεις, τόν ταλαίπωρο λαό. Τώρα, πάλι ύπουλα ήρθαν, μέ τήν δήθεν οικονομική ευμάρεια. Όμως η υπουλία τους υπήρχε καί στά υποσυνείδητα μυνήματα πού μάς περνούσαν μέσα από τήν τηλεόραση: <αγοράστε αυτό...εκείνο...τά χρειάζεστε!>. Χώρια τήν πλύση εγκεφάλου πού έκαναν μέ τά ψεύτικα μεγαλεία καί τά ηλίθια πρότυπα πού προωθούσαν. Χώρια πού μάντρωσαν τήν πλειοψηφία στίς μεγάλες πόλεις, χώρια τό τί μάς ψεκάζουν, χώρια...Τί νά πρωτοσκεφτώ; Χρειάστηκαν 40 χρόνια σχεδόν γιά νά πετύχουν τήν αλλοτρίωση τής συνείδησής μας (όχι όλων βέβαια). Φθάσαμε σχεδόν στόν πάτο καί ακόμη κι αυτή τήν ύστατη στιγμή, ο Έλληνας κοιμάται (ίσως ο ελλαδίτης κοιμάται). Δέν υποψιάζεται τί τόν περιμένει. Δυστυχώς βλέπουμε νά συμβαίνει αυτό καί δέν μπορούμε νά κάνουμε τίποτα. Όμως θά συμφωνήσω μέ τόν Μεγιστία καί θά πώ κι εγώ, ότι τώρα χρειάζεται καθαρή σκέψη καί εγγρήγορση γιά ότι έχουμε νά αντιμετωπίσουμε. Δέν τό βάζουμε κάτω καί πολεμάμε ο καθένας μέ όποιον τρόπο μπορεί. Ατρείδη, δέν ξέρω άν υπάρχουν "σωτήρες", επουράνιοι όμως υπάρχουν σίγουρα. Γιά νά έχεις απόδειξη πρέπει νά τό δείς, αφού δέν πιστεύεις αυτούς πού έχουν ζήσει σχετικές εμπειρίες. Συμφωνώ ότι χρειαζόμαστε γνώση. Ποιά γνώση όμως, τήν στιγμή πού έχουν καταστρέψει τό 90% τής ελληνικής γραμματείας; Σίγουρα δέν εννοείς, τήν επίπλαστη πού μάς προσφέρουν σήμερα. Αυτό πού νομίζω ότι πρέπει νά πετύχουμε, γιά νά βρούμε, καί τήν χαμένη γνώση καί τήν γνώση τού εαυτού, είναι η Α-λήθεια καί η Αφ-ύπνιση. Νά βγούμε από τόν ύπνο καί νά θυμηθούμε!!! Νά είστε όλοι καλά!
Διοτίμα Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2011 1:16 πμ
Αφιερωμένο στούς ΈΛ-ληνες
«Δεν είμ΄ εγώ σπορά της τύχης ο πλαστουργός της νιας ζωής. Εγώ ΄μαι τέκνο της ανάγκης κι ώριμο τέκνο της οργής. & Μέσα στο νου και στην καρδιά μου αιώνων φουντώσανε ντροπές και την παλάμη μου αρματώνουν με φλογισμένες αστραπές.» (Βάρναλης)
Αστερίων Βαληνάκης Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2011 8:22 μμ
Μεγιστία δεν μου δίνεις καθόλου συχνά την ευκαιρία να απολαύσω το δείγμα της γραφής σου. Ετυχε λοιπόν να ξαναέχω αυτή την ικανοποίηση κάτι συνήθως σπάνιο στο μπλόκ μου να αναφέρεται το σχόλιο στην ανάρτηση που προηγήθηκε. Πολλές φορές αναρωτιέμαι αν ο γιαλός είναι στραβός ή στραβά αρμενίζουμε. Μιλάμε για παιδεία και γνώσεις αλλά δεν χάνουμε κλωτσιά από ποδοσφαιρικούς αγώνες αυτό όμως είναι παιδιά (παιχνίδι, κάπου εκεί τα μπερδέυουμε) Εν πάσει περιπτώσει σε ευχαριστώ για το ολοκληρωμένο σου κείιμενο.
Αστερίων Βαληνάκης Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2011 8:29 μμ
Ατρείδη αν και σε θεωρούσα όχι τόσο νέο, το γράψιμό και η εφηβική σου απολυτότητα με εντυπωσίασαν. Ας πάμε στην μη γνώση του ποιος είναι ο κ. Σουμελαϊδης. Βέβαια έχει προκαλέσει κάποιο θόρυβο στο διαδίκτυο αλλά ας τον παραβλέψουμε. Στις 27/12/2009 υπάρχει στο μπλόκ μου η ανάρτηση της επιστολής του η οποία έχει πολλά στοιχεία αληθοφάνειας. Και ας μην ξέρουμε τίποτα για την επιστολή. Ολόκληρο κειμενάκι σαν κεφαλίδα και εσένα σε τσίμπησε σαν μύγα τσε-τσε το δίλεξο επουράνιοι σωτήρες; Προφανώς έπαθες σκοτοδίνη και δεν μπόρεσες να διαβάσεις ολόκληρο το κείμενο που βρίσκεται κάτω από την κεφαλίδα. Κρίμα επειδή εκεί αναφέρομαι στις ενέργειες που πρέπει να κάνουν οι Ελληνες συνάνθρωποι για να μπορέσουμε να ξεφύγουμε από το δόκανο. ΄Ονειρο δεν μας χαλάς επειδή μόνος σου αγορεύεις σε τελείως υποθετική βάση. Έχουμε τόσες πολλές αποδείξεις του παρελθόντος&..και τόσες πολλές προσωπικές εμπειρίες του παρόντος που όλα αυτά παρά το ότι πρεσβεύεις την γνώση δεν κάνεις τον κόπο να αποκτήσεις. Μήπως έχεις την εντύπωση ότι είμαι αργόσχολος και κάθομαι και βγάζω τα μάτια μου για να γράψω ότι γράφω για την πλάκα μου; Ή μήπως για την κοινωνική μου καταξίωση; Με όλα όσα γράφω φροντίζω να σας μεταδώσω κάποιες γνώσεις μου που αποκτήθηκαν ή με διάβασμα ή με παρατήρηση. Υποχρέωση δεν έχει κανένας απέναντί μου, προς τον εαυτό του ναι, οπωσδήποτε. Αν επιβίωσε η Ελληνική φυλή όλους αυτούς τους αιώνες που επιβίωσε το οφείλει στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά με τα οποία έχει προικισθεί σαν ουράνιο γένος και στην προστασία που απολαμβάνει χωρίς να γίνονται επεμβάσεις στην ιδιαίτερη προσωπικότητα της. Αυτά που γράφεις, σποραδικά περιλλαμβάνονται σε διάφορες αναρτήσεις μου. Φαίνεται όμως ότι κάποιοι αρκούνται στην ανάγνωση τίτλων και μόνον.
Αστερίων Βαληνάκης Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2011 8:30 μμ
Διοτίμα πάντοτε απολαμβάνω την οξυδέρκεια του γραψίματός σου. Γιατί λοιπόν να νομίζεις ότι μπορείς να γράψεις σχόλια και όχι κείμενα;;;;;
Ατρείδης Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2011 8:50 μμ
Αστερίων το ότι είμαι νέος (όχι όμως έφηβος) αυτό ίσως να μην έχει καμμία σημασία παρά μόνο ότι μπορώ πολύ εύκολα να πάρω "φωτιά".....αν και είναι κάτι που έμαθα να το ελένχω.Νομίζω ότι μέσα απο τα κειμενά μου σου έχω δείξω ότι αν μη τι άλλο είμαι "ψαγμένο" 'ατομο και ξέρω να διαβάζω ακόμα και τα αρχαία κείμενα στα πρωτοτυπά τους.Άρα λοιπόν δεν αρκούμαι να διαβάζω μόνο τους τίτλους αλλά και το "ζουμί".Επειδή οι μέρες είναι πονηρές και δύσκολες ,για αυτό φωνάζω και γράφω περι ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ.Απο εκεί και μετά όμως ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ούτε ότι είσαι "'αργόσχολος",ούτε ότι γράφεις για την "πλάκα " σου όπως είπες.Αφού λοιπόν το δείγμα της γραφής μου σε μπέρδεψε και έβγαλες την εντύπωση ότι είμαι μεγάλος στην ηλικία ......αυτό πάει να πει ότι ΕΧΩ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ που χρειαζεται για να μπορώ να "διακρίνω" κάποια πράγματα.....και να κινούμαι ανάλογα.
Ατρείδης Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2011 9:19 μμ
Τι σημαίνει για μένα "ΕΠΟΥΡΑΝΙΟΣ ΣΩΤΗΡΑΣ"....................Στην Αρχαία Ελλάδα, Δαίμων μπορούσε να οριστεί σαν οποιαδήποτε θεότητα από θεούς του Ολύμπου μέχρι τις απλές θεότητες. Οι Πυθαγόρειοι ωστόσο περιόρισαν την θέση αυτή αυστηρά στα Μεσολαβητικά Πνεύματα μεταξύ των Θεών και εμάς.Μερικοί Πυθαγόρειοι αποκαλούσαν τα ανώτερα στρώματα των Δαιμόνων, Αγγέλους επειδή ο ειδικός ρόλος τους ήταν να φέρουν αναγγελίες από τους Θεούς στους ανθρώπους.Μια άλλη τάξη Δαιμόνων είναι οι Άχραντοι που ο ρόλος τους είναι να επανασαρκώνονται ώστε να βοηθούν την ανθρωπότητα. Οι Δαίμονες έχουν μια ενδιάμεση φύση μεταξύ Θεών και ανθρώπων. Οι Δαίμονες είναι σαν τους Θεούς αθάνατοι αλλά έχουν συναισθήματα όπως οι άνθρωποι σε αντιδιαστολή με τους Θεούς που είναι απαθής εφαρμοστές της θείας πρόνοιας και δικαιοσύνης.Οι Δαίμονες μεταφέρουν τα ορίσματα των Θεών για εμάς και είναι οι αίτιοι οραμάτων, χρησμών και τελετών. Υπάρχουν Δαίμονες που νοιάζονται για τους ανθρώπους και αποκαλούνται ΣΩΤΗΡΕΣ.
Παντελής Κυριακή, 13 Νοεμβρίου 2011 10:14 πμ
Έχω καιρό να σχολιάσω ανάρτηση, δεν σημαίνει όμως ότι δεν σας παρακολουθώ. Το αντίθετο ακριβώς συμβαίνει. Θα σχολιάσω όμως τώρα, εδώ, για να σημειώσω την ευχαρίστησή μου από το κείμενο του Μεγιστία, αλλά και να παρακαλέσω να μην αποπαίρνει κανείς γνώμες σαν αυτή του Ατρείδη. Το λέω, επειδή, όταν έχω κι εγώ κάποιες "αποκλίσεις", αισθάνομαι να με βγάζουν σ' έναν χαλαρό κύκλο φίλων, σα να μ' εξορίζουν από τον πυρήνα. Και δεν θα ήταν πρόβλημα κάτι τέτοιο, για κανέναν βεβαίως, αν δεν αφορούσε το ήθος και το ύφος της Ελληνικής Φιλοσοφίας, η οποία είχε το θάρρος, είχε δηλαδή την πνευματική γενναιότητα, ν' ακούσει με σεβασμό μέχρι και τον Παύλο στην Πνύκα.
Αστερίων Βαληνάκης Κυριακή, 13 Νοεμβρίου 2011 6:50 μμ
Ατρείδη σίγουρα δεν θα πρέπει να παίρνεις τις συμπερασματικές και υποθετικές κουβέντες μου τοις μετρητοίς. Ασφαλώς και σε έχω κατατάξει στην κατηγορία που ανήκεις. Το σχόλιο στο οποίο αναφέρθηκα με κατέπληξε και για το απόλυτο του ύφους σου και για το περιεχόμενο της ανάρτησης που ακριβώς έλεγα στους συντοπίτες μας πως πρέπει να πορευθούν για να αποφύγουν την παγίδα και να μπορέσουν να βγούν από τον βάλτο όπως ο Μυνχάουζεν που βγήκε τραβώντας τα μαλλιά του. Επειδή λοιπόν σε έχω κατατάξει έχω και απαιτήσεις. Στις τελευταίες μου αναρτήσεις έβαλα εμβόλιμα αρκετές πληροφορίες για τα συμβαίνοντα τον τελευταίο διάστημα. Αν τώρα οι δύο ή τρείς ήλιοι δεν είναι αποδείξεις τότε δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να γράψω. Και πάλι όταν λέω για υποθετικά και συμπερασματικά γραψίματα δεν μπορείς να θεωρείς ότι σου τα έβαλα στο στόμα με το ζόρι. Πουθενά δεν έγραψες τίποτα από όσα λές ότι γράφω πως μου έγραψες. Συμπεράσματά μου είναι και επρεπε να τα καταθέσω. Δεν σε έχω ούτε για μεγάλο ούτε για μικρό. Εντυπώσεις μετέφερα. Οσο για τα Πυθαγόρεια γραφόμενά σου ναι σωστά, κάποια μεγάλα πνεύματα συνέλαβαν την έννοια της ενδιάμεσης όχι θεότητας αλλά οντότητας. Ο Παντελής Ιωαννίδης τους ονομάζει Εγρήγορους, άλλοι διαφορετικά. Είναι φωτεινές οντότητες που στις τρείς μονοθεϊστικές θρησκείες ονομάζονται Αγγελοι. Σε εμάς αυτοονομάστηκαν Ολύμπιοι και ταυτίζουν εαυτούς σαν τους Αγγέλους
Aτρείδης Κυριακή, 13 Νοεμβρίου 2011 8:54 μμ
Παντελή μην σε νοιάζει ,εμεένα μου αρέσει να διαβάζω τις "αποκλίσεις" όχι μόνο τις δικές σου αλλά και άλλων.Οπότε σε παρακαλώ να εκφράζεις ελεύθερα την γνώμη σου,την αποψή σου........δεν γίνεται να έχουμε όλοι πάντα την ίδια άποψη,αλλά αυτή η διαφορετικότητα του καθενός ,είναι που δίνει "νοστιμιά" στην ζωή.Βέβαια εννοείται ότι στα βασικά και σημαντικά θα πρέπει να υπάρχει συμφωνία απόψεων και σκέψεων.
Αστερίων ,ναι έχεις δίκιο κάποιες φορές είμαι απόλυτος,αλλά σε γενικές γραμμές κάποιες φορές έχω αναθεωρήση για κάτι που όπως πίστευα ήταν διαφορετικό.Συμφωνώ για τους Αγγέλους.......άλλωστε πιστεύω στην υπαρξή τους,το δικό μου όμως ερώτημα είναι το εξής....είναι όντα που δεν ανήκουν στο Υλαίο πεδίο ,τον κόσμο της Ύλής δηλαδή,άρα ΜΠΟΡΟΥΝ να επέμβουν στον κόσμο μας ....έχουν την ΑΔΕΙΑ;;;Και ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ τό άλλο ερώτημα το δικό μου είναι ΘΕΛΟΥΝ;;
Αστερίων Βαληνάκης Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2011 10:02 πμ
Πανταλέοντα, κανέναν δεν βγάζουμε στην απέξω. Ο καθένας έχει την υπεύθυνη γνώμη του. Αν όμως είναι τελέιως αντίθετη με την του συνόλου...κάνει δηλαδή μπάμ από μακριά και ταυτόχρονα είναι ας πούμε διφορετική με τα μέχρι τώρα δεδομένα μας, τότε συζητιέται. Ο Ατρείδης κατά βάση έδωσε βάρος στην συμμετοχή του ανθρώπου για την ανάκαμψη της κατάστασης. μα, το ίδιο είχα κάνει και γώ στην ανάρτηση που σχολίασε. Εκείνο που ήταν αντίθετο με τα δεδομένα ήταν η ανυπαρξία πίστης στους επουράνιους. Το Σωτήρες να το αφήσουμε.Οι επουράνιοι ήταν είναι και θα είναι. Αν τους παραλείψουμε αν τους απεμπολήσουμε, τότε δεν υπάρχει λόγος να γράφω στο μπλόκ. Αυτοί μας κρατούν από το να κυλήσουμε στην άβυσσο της ανυπαρξίας. Θα λειτουργήσουν σαν Σωτήρες εφ' όσον εμείς; κάνουμε τις κινήσεις που πρέπει. Οταν οι "ηγέτες";;;;; ενός λαού προσπαθούν με το παγκόσμιο γίγνεσθαι να καταστρέψουν τον υπόψιν λαό με προδοτικές κινήσεις, ο λαός πρέπει να αντιδράσει. Μόνος του όμως δεν επαρκεί .Οσο για τους προγόνους μας που κάθησαν και άκουσαν τον αλητάμπουρα τον Πάυλο δεν χρειάζεται νομίζω να σου καταδείξω τα αποτελέσματα της χαζομάρας τους. Είναι ολοφάνερα.
Αστερίων Βαληνάκης Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2011 10:39 πμ
Πολύ ωραία Ατρείδη. Συμφωνώ απόλυτα με τις σκέψεις σου. Στο ερώτημά σου θα απαντήσω βάσει εμπειριών και γνώσεων που έχου μαζευτεί από εδώ και από εκεί οπότε δεν προβάλλω προνόμια πραγματείας. Ο ταυτισμός των Ολυμπίων με τους Αγγέλους έγινε πάρα πολύ παλιά ας πούμε 10 χρόνια πρίν την σημερινή ημερομηνοχρονολογία. ήταν κάπου τέλος Οκτωβρίου οπότε σε κάπιοιο μήνυμα αναφέρθηκαν στην εορτή της 8ης Νοεμβρίου «τιμάται η μνήμη των δικών μας που θυσιάσθηκαν αγωνιζόμενοι για το δικαίωμα της δικής σας ελευθερίας βούλησης». Εκεί στηρίχθηκα για να καταλάβω ότι είναι φωτεινές οντότητες αλλοδιαστατικές που έχουν την ικανότητα να υλοποιούνται και να απολυοποιούνται κατά βούληση. Όταν υλοποιούνται είναι σαν κι εμάς αλλά πιστεύω ότι η πνευματικότητά τους έχει κάποια επίδραση στην εξωτερική τους εμφάνιση. Πρέπει να έχουν κάποια εξουσιοδότηση για κάποιες επεμβάσεις που δεν αντίκεινται στην Συμπαντική νομοτέλεια. Σαφώς έχουν εντολές για μεγαλύτερες επεμβάσεις. « Ο ιερός άρχων του φωτός αποφάσισε την επέμβαση υπέρ της αναστροφής της καταστάσεως στην Γαία» έλεγε κάποιο άλλο μήνυμα. Νομίζω ότι και τα δύο πρέπει να απαντούν στα ερωτήματά σου για να μην αρχίσουμε τις ατέρμονες θεολογικές συζητήσεις «περί του γένους των Αγγέλων» που πρέπει να θυμάσαι πότε γινόντουσαν. Όσα είπα παραπάνω είναι συμπερασματικά δικά μου με την λογική μου που όταν έρχεται σε ερμηνείες των ουράνιων μπορεί να είναι λάθος.
Delficos Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2011 5:20 μμ
Πολύ εποικοδομιτική η ανταλλάγή απόψεων όπως τη διαβάζω παραπάνω. Να προσθέσω μόνο στην απορία του Ατρείδη και συμπληρωματικά με την απάντηση του Αστερίωνα το εξής : Ο κόσμος μας, όπως τον γνωρίζουμε και τον ζούμε, έχει δημιουργηθεί πάνω στην αρχή της ελεύθερης βούλησης και καμιά πνευματική/φωτεινή οντότητα δεν παρεμβαίνει έτσι ώστε να σπάσει την "συμπαντική νομοτέλεια" που αναφέρει ο Αστερίωνας εκτός εξαιρέσεων που δεν επηρεάζουν άμεσα τη ζωή των ανθρώπων. Σε ό,τι επηρεάζει τη ζωή μας παρεμβαίνουν μόνο όταν ζητηθεί απο εμάς τους ίδιους με ειλικρίνεια, αγνές προθέσεις και προπάντων αγάπη. ΥΓ. Πάνω στο θέμα της ελέυθερης βούλησης να αρπάξω την ευκαιρία και σαν Δελφιώτης να υπερασπιστώ τις Πυθίες και τους χρησμούς που έδιναν γιατί έχουν γραφεί και ειπωθεί τα αίσχη απο ανίδεους, απαίδευτους και τελείως άσχετους με το μυστήριο της χρησμοδοσίας. Λοιπόν κύριοι, οι χρησμοί ήταν διφορούμενοι και δυσκολοεξήγητοι (για κάποιους) οχι για να καλύψουν όλα τα πιθανά ενδεχόμενα και να βγαίνουν πάντα σωστές οι προβλέψεις αλλά γιατί οι οντότητες που έδιναν τις πληροφορίες αλλά και οι ιεροφάντες με τις Πυθίες που τις διαχειρίζονταν δεν επιτρεπόταν να παραβούν αυτόν τον νόμο της ελεύθερης βούλησης. Η πληροφορία δινόταν με τον τρόπο που δινόταν και ήταν στην ευχέρεια του ερωτόντος να δράσει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Για αυτό είχε ειπωθεί και το "Ο εν Δελφοίς Αναξ ούτε λέγει, ούτε κρύπτει αλλά ΣΗΜΑΙΝΕΙ" χωρίς όμως να του δωθεί η σημασία που του αξίζει.
Ατρείδης Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2011 7:44 μμ
Αγαπητέ Δελφικέ συμφωνώ ότι καμμιά πνευματική/φωτεινή οντότητα η οι θεοί δεν παρεμβαίνουν ΑΜΕΣΑ δηλαδή οι ίδιοι στον Κόσμο μας τον Κόσμο της Ύλης και αυτό γιατί σύμφωνα με το Πυθαγόρειο δόγμα οι Θεοί έχουν ψυχή ως καθαρό Νου (το επιθυμητό και το θυμοειδή λείπουν) στον κόσμο των Πλατωνικών Ιδεών, έτσι δεν μπορούν να συσχετίζονται με τους θνητούς σε αυτή την μορφή ....αλλά υπάρχουν οι Δαίμονες ως αντιπρόσωποι τους (που έχουν το θυμοειδές και επιθυμητό μέρος περισσότερο από τον άνθρωπο ανεπτυγμένο).Οι Θεοί όμως μπορούν να κάνουν και κάτι άλλο το οποίο τους ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ....μπορούν να διαλέξουν έναν άνθρωπο (οι και περισσότερους) ,απο την δική τους γενιά ,απο το δικό τους αίμα ,και μέσα απο αυτόν να δώσουν την μάχη για την ανθρωπότητα.Όταν είχα γράψει για τον ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ αυτό εννοούσα ,ένα ΑΝΘΡΩΠΟ με σάρκα και κόκκαλα.....ούτε εξωγήινο,ούτε σούπερ μαν ......μόνο που μέσα απο αυτόν θα ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΟΥΝ ΟΙ ΘΕΟΙ.Σας φαίνεται παράλογο αυτό που λέω?
megistias o akarnan Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2011 10:30 πμ
Δεν είναι καθόλου παράλογο αυτό που αναφέρεις Ατρείδη. Η των Θείων Γεννών υπόσταση περίπου έτσι περιγράφεται και στους Πυθαγορείους και στον Πλάτωνα και στους Νεοπλατωνικούς, με κάποια όμως επιφύλαξη ως προς την πλήρη κατανόηση από εμάς των νοημάτων που αυτοί οι Γίγαντες του Πνεύματος πραγματεύονται. Τρανό δε παράδειγμα που εν μέρει σε δικαιώνει είναι η παρουσία του Μεγίστου Έλληνος επί της Γαίας Αλεξάνδρου. Όμως ας μην θεωρήσουμε τους εαυτούς μας ειδήμονες επί των Θεολογικών θεμάτων, διότι η Ιστορία έχει καταγράψει πολλά παραδείγματα ανεξήγητης μη υλικής επεμβάσεως ανωτέρων και θείων όντων, όπως στην περιοχή των Δελφών στις εκστρατείες των Περσών και Γαλατών, στην μάχη του Μαραθώνα, στην ναυμαχία της Σαλαμίνας, στην επέμβαση των Περσών στην Λίνδο της Ρόδου και στα τείχη των Αθηνών κατά την εκστρατεία του Αλάριχου. Υπάρχει όμως και κάτι άλλο που ο Αστερίων εννοεί και όλοι μας το καταλαβαίνουμε: Στην κορυφή της πυραμίδας που χειραγωγεί τους ανθρώπους δεν ευρίσκονται μόνον υλικά τριτοδιάστατα όντα και αυτά μάλλον από αντίστοιχα ή και ανώτερα όντα νομίζω ότι θα καταπολεμηθούν. Εδώ λοιπόν νομίζω ότι το παιχνίδι ξεφεύγει από τα στενά της Γαίας όρια και γίνεται Γαλαξιακό και Συμπαντικό. Άλλωστε και η Μυθολογία μας κάτι τέτοιο δεν περιγράφει; Αυτά φίλοι μου και με την σημείωση ότι απολαμβάνω το διάλογό σας, σας παραχωρώ το βήμα για την συνέχισή του. Έρρωσθε. Μεγιστίας ο Ακαρνάν.
Κωστής Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2011 2:41 μμ
Επειδή η κουβέντα περιστρέφεται στο σκέλος που λέγεται επουράνιοι σωτήρες εγώ θα τη στρέψω στο άλλο σκέλος του άρθρου σου που έχει σχέση με τους επίγειους ηγέτες αν και θα σχολιασω και για το επουράνιο στη συνέχεια.Τελικά απ ότι διαφένεται ζητείται πατριώτης ηγέτης ο οποιός θα συμπειρώσει γύρω του υγιείς δυνάμεις.Αν ενοείς στην ανάρτηση σου τον Καμμένο έχω κάποιες επιφυλάξεις.Συγχωρέστε με αλλά πολύ βουτυρομπεμπές μου φένεται.Είναι άνθρωπος όμως διορατικός οπότε πιάνει τον παλμό του κοσμού και κινείται ανάλογα για να δρέψει καρπούς αργότερα.Ίσως να κάνω λάθος. Μακάρι.Για μένα ο μόνος που λέει τα πράγματα με το όνομα τους και έχει ξεκάθαρη άποψη είναι ο Δημήτρης Καζάκης κι γι αυτόν θα ήθελα την δική σου άποψη Αστερίων.Βέβαια ο άνθρωπος δεν είναι πολιτικός αλλά προτείνει λύσεις.Αν πλαισιωθεί σωστά ίσως να δούμε φως στο τούνελ.
Aτρείδης Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2011 6:31 μμ
Κωστή ....μια και μίλησες για επίγειους ηγέτες και μάλιστα για πατριώτη,έχω την εντύπωση ότι ο Ηγέτης που θέλουμε ΔΕΝ θα είναι Πολιτικός,Δεν θα είναι Δημόσιο και γνωστό πρόσωπο ,οπότε Καζάκης και Καμένος ούτε να το σκέφτεσαι,Δεν θα είναι ούτε δικηγόρος,η γιατρός,ούτε οικονομολόγος ......κανένας απο το υπάρχων πολιτκό-οικονομικό-τραπεζικό κατεστημένο.Έχω την εντύπωση ότι θα είναι ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ ......σας μίλησα για τον Νέο Τρωικό Πόλεμο που έρχεται......άρα λοιπόν ο Αχιλλέας θα ξανάρθει,όπως και όσοι έπεσαν στην επτάπυλη Τροία.....και θα ενώσει την Πανστρατιά των Ελλήνων κάτω απο τις διαταγές του ,αφού σηκώσει το σκήπτρο των Αχαιών. http://www.youtube.com/watch?v=EKU7tFv1i7U
Αστερίων Βαληνάκης Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2011 9:28 μμ
Αγαπητοί μου μάλλον ήλθε η σειρά μου. Με αυτό που γράφω δεν σημαίνει ότι κλέινω τον σχολιασμό άλλά έναν κύκλο του σχολιασμού. Δεν πρόλαβα να απαντήσω στον Κωστή και μου το πήρε ο Ατρείδης. Ο ηγέρης είναι εδώ και ένα χρόνο εδώ όπως έχω γράψει στις τελευταίες μου αναρτήσεις. Τα βιολιά τα έχει αυτός τώρα. Δεν θα αφήσω όμως το παρόν για να πάω στο εγγύς μέλλον. Αυτά όλα που γράψατε κι συμπλήρωσε ο Μεγιστίας δείχνουν "γνώση" ή ας πούμε "επίγνωση". Δεν ξέρω αν θα φθάσουμε στην....Δια-γνωση...!!! την ερμηνεία ή μάλλον αποκωδικοποίηση όλης αυτής της κρυμμένης γνώσης που φρόντισαν να μας κάνουν να χάσουμε τα κλειδιά. Ο Μεγιστίας επιμένει ότι τα έχουμε τα κλειδιά τα οποία θα ενεργοποιηθούν όταν επιστεί η στιγμή που προφανώς δεν "επέστει εισέτι" Αχ γλώσσα μας!!!!!!
Κωστής Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2011 8:07 πμ
"Υπάρχει αυτή την στιγμή ένας τουλάχιστον ΕΛΛΗΝΑΣ στο πολιτικό προσκήνιο που φωνάζει και τα λέει έξω από τα δόντια. Συμπαράταξη μέχρι τώρα μηδέν. Μήπως πρέπει να αρχίσουμε από εκεί; " Tουλάχιστον με τα γραφόμενα σου Αστερίων , εγώ έτσι το ερμήνευσα! Δεν μπορώ να φανταστώ κάποιον άλλο στο πολιτικό προσκήνιο που φωνάζει και τα λέει έξω από τα δόντια. Εσείς ?
Αστερίων Βαληνάκης Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2011 9:16 πμ
Αυτό είναι το κακό μας σαν ράτσα ή σαν φυλή. Μας έχουν φυτέψει μέσα μας βαθειά τον πολιτικό σαν απαραίτητο εξάρτημα της δημόσιας ζωής. Προσβλέπουμε σε υτόν για πολλούς και διαφορετικούς λόγους. Για τον υπόψη αναφερόμενο συμφωνώ ότι δείχνει τίμιος άνδρας που έχει το θάρρος της γνώμης του. εν παύει όμως να προέρχεται από ένα ίδρυμα που δεν μας έχει συνηθίσει σε προιόντα του βεληνεκούς που μας χρειάζονται.Εχω αχηματίσει την γνώμη ότι τίποτα καλό δεν μπορεί να προέλεθει από το δοκιμασθέν επί 180 χρόνια δήθεν δημοκρατικό πολίτευμα. Πρέπει να αποθεραπευθούμε από αυτό να το απορρίψομαι και να ξεπηδήσει κάτι άλλο. Ολοι μας όταν φθάνουμε στο δια ταύτα και τι μέλλειν γεννέσθαι κολλώνουμε. Τι λέτε περί τούτου; Είναι ο δεύτερος κύκλος σχολίων, το ζήτημα είναι πολύ σοβαρό για να το αφήσουμε τόσο πρόωρα.
Aτρείδης Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2011 12:49 πμ
Κωστή ....ΞΕΧΝΑ το υπάρχων πολιτικό κατεστημένο.Έχει δοκιμασθεί εδώ και τόσα χρόνια ....και αυτό που φαίνεται είναι ότι είναι ΠΕΘΑΜΕΝΟ.Έχω την εντύπωση ότι ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΕΚΛΟΓΕΣ.Τα γεγονότα που θα ακολουθήσουν θα δείξουν τι θα γίνει στο μέλλον στο πολύ άμμεσο μέλλον.Κανένας πολιτικός απο αυτούς που υπάρχουν σήμερα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να κάνει αυτό που θα κάνει ένας ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ.Αν έχει διαβάσει Ιλιάδα θα δεις ότι εκεί μέσα ο Αγαμέμνων(όπου Αγαμέμνων βάλε το πολιτικό-οικονομικό σημερινό κατεστημένο-ηγεσία) έκανε 10 χρόνια για να καταλάβει την Τροία.Η διάσταση μεταξύ του Αγαμέμνωνα και του Αχιλλέα λίγο έλειψε να στοιχίσει την ΜΑΤΑΙΩΣΗ της όλης επιχείρησης η έκβασης του πολέμου.Ο Αγαμένων(=πολιτική ηγεσία) ΔΕΝ ήταν ο ενδεδειγμένος Ηγέτης ,γιατί κατά πρώτον έσπειρε τα πνεύματα της διχόνοιας ανάμεσα στους Έλληνες και κατά δεύτερον και πολύ σημαντικό ΔΕΝ κατείχε την ουσία της Στρατηγικής .Όλα αυτά τα ΑΓΝΟΟΥΣΕ ο Αγαμένωνας για αυτό και έκανε 10 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ για να καταλάβει την Τροία.
Κάτι το οποίο ο Μ.Αλέξανδρος θα το είχε καταφέρει μέσα σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα .......κάνοντας αυτό το οποίο ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ο Αγαμέμνωνας....θα έκοβε τον ΕΦΟΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ .Για αυτό ο Μ.Αλέξανδρος διάβαζε Όμηρο και κοιμόταν με την Ιλιάδα κάτω απο το προσκεφάλι του.....γιατί ήξερε ,είχε την Σταρτηγικήν ιδιοφυία να διακρίνη τα διδάγματα του Ομήρου.
Έτσι και εμείς τώρα ....λίγο πρίν τον Νέο Τρωικό Πόλεμο.......δεν χρειαζόμαστε Πολιτική Ηγεσία,αλλά ΗΓΕΤΗ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ,για να μπορέσει να πραγματοποιήση την ΟΜΟΘΥΜΟΝ συγκατάθεση της Ελλάδας ,όσον αφορά την πραγματοποίηση του μεγάλου σχεδίου, ΤΗΣ ΚΟΣΜΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ.
Παντελής Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2011 3:44 μμ
Άλλο πράμα, φίλε Αστερίων, το επί 180 χρόνια πολίτευμα που δοκιμάσαμε στην Ελλάδα και άλλο πράμα η Δημοκρατία. Το να φορτώνουμε στη Δημοκρατία όσα δεινά έφερε στον τόπο μας το νεοελληνικό πολιτικό σύστημα, είναι λάθος. Άλλωστε τα περισσότερα απ' αυτά τα δεινά δεν τα έφερε στην Ελλάδα το κομματικό σύστημα, αλλά το ίδιο μερίδιο μ' αυτό έχουν και οι απανωτές δικτατορίες. Επαναλαμβάνω: Ας αφήσουμε ήσυχη τη Δημοκρατία. Δεν φταίει που την καταλαβαίνουν λίγοι και της φορτώνουν τις ενοχές των δικτατόρων οι περισσότεροι. Όχι τίποτ' άλλο, αλλά για να μη χάσουμε εντελώς την επαφή με την ορθοκρισία... Όσο για "το άλλο" που ονειρευόμαστε να ξεπηδήσει, πρέπει να διαλέξουμε: Θα είναι πολιτικό ή μεταφυσικό σύστημα; Αν είναι πολιτικό, πρέπει να το ορίσουμε. Θα είναι μήπως στρατιωτικό ή λαϊκό; Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, αλλά εγώ τα έχω ήδη χαμένα. Με αυτά που ακούω να λένε γύρω μου, νοιώθω να σβήνω...
Delficos Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2011 4:57 μμ
Ναι Αστερίωνα κολώνουμε, και βάζω και τον εαυτό μου μέσα, γιατί σκεφτόμαστε με κριτήριο τη βολή μας... Το σπιτάκι μας , τη δουλίτσα μας, τις ανέσεις μας... Κι εγώ λέω σε όσους συγχροτίζομαι οτι το παρόν, βαθιά άρρωστο, πολιτικό-κοινωνικό σύστημα πρέπει να καταρρεύσει (να το καταρρεύσουμε) για να γεννηθεί ένα άλλο υγιές και δυνατό. Αλλος μου λέει "τι θα γίνουμε χωρίς κυβέρνηση" - λές και αυτές που είχαμε και έχουμε υπηρετούν τον πολίτη, άλλος λέει "θα χάσω το σπίτι μου απο την τράπεζα", άλλος επιχειρηματολογεί κατά του αναρχικού (εμένα), κοκ. Είμαστε θύματα ενός διαφορετικού και έξυπνου πολέμου κι αντι να οργανώσουμε την αντίστασή μας ομφαλοσκοπούμε και περιμένουμε την άνωθεν σωτηρία (βοήθειά μας). Οχι οτι δεν μπορεί να έρθει αλλά... συν Αθηνά και χείρα κίνει. Ναι, πρέπει να βγεί στην επιφάνεια η ηρωϊκή ψυχή του 'Ελληνα που δεν υπολογίζει κανέναν και τίποτα εξόν την Αξιοπρέπεια και την Ελευθερία. Το ζητούμενο είναι το πώς θα πάρει φωτία αυτή η σπίθα που απο μόνοι μας (οικειοθελώς και αυτοβούλως) τη σβήνουμε με Johnnie στα σκυλάδικα και με ροχάλες στα γήπεδα. Ναι, ο συγκεκριμένος πολιτικός φαίνεται πατριώτης. Δεν έφυγε όμως απο το μαντρί ούτε τον φύγανε (διαγραφή απο βουλευτής - μη διαγραφή απο το κόμμα). Λένε οτι μπορεί να είναι απλά η βαλβίδα εκτόνωσης για την οργή του κόσμου μαζί με κάποιους "διαφωνούντες" της κυβερνητικής παράταξης που επί για μέρες διαφωνούν και μετά ψηφίζουν υπέρ. Η χειραγώγηση του λαού έχει πολλές μορφές φανερές και υπόγειες. Δεν ταυτίζομαι με τίποτα και με κανέναν παρά μόνο (τώρα πια) με ιδέες και ιδανικά. Θέλω να αλλάξω τον εαυτό μου και προς αυτή την κατεύθυνση προσπαθώ. Είμαι σίγουρος πως αν κάθε συνειδητοποιημένος 'Ελληνας (ή κάθε εθνικότητας άτομο γενικότερα) αλλάξει την προοπτική του τότε μόνο θα άλλαξει ο κόσμος μας. Ξεκινώντας απο μέσα μας*. Και σε αυτή την επίγνωση πρωταρχικής σημασίας θα είναι η απόδοση ευθυνών πρώτα στον εαυτό μας. Γιατί εμείς επιτρέψαμε σε αυτή την κατάσταση να εδραιωθεί, να μας επιβληθεί και να μας καταστρέφει. Με την προσκόλλησή μας στα υλικά αγαθά και την απαξίωση του πνεύματος (δεν χρειάζεται να το αναλύσω στους εδώ συμμετέχοντες). Αλλωστε σε αυτή την τεχνητή ευμάρεια βασίζονται σήμερα οι εχθροί μας για να μας χτυπήσουν. Με τη δική μας ανοχή και χωρίς αιδώ δική τους χτίστηκαν τριγύρω μας τα τείχη που μας φυλακίζουν (Α όταν έκτιζαν τα τείχη πως να μην προσέξω). Δεν εννοώ να αντιληφθούμε τις ευθύνες μας και να πέσουμε σε κατάθληψη. Απλά βρίσκοντας τη ρίζα του κακού είναι πιο εύκολο να το παλέψουμε και να το νικήσουμε. *Μ.Γκάντι : Γίνε εσύ η αλλαγή που θές να δείς στον κόσμο. Μια εύστοχη ανάλυση του παραπάνω όπως την αλίευσα στο διαδίκτυο : Εάν αλλάξεις τον εαυτό σου, θα αλλάξεις τον κόσμο σου. Εάν αλλάξεις τον τρόπο σκέψης σου, τότε θα αλλάξουν οι ενέργειές σου, αλλά και το πώς αισθάνεσαι. Και με αυτόν τον τρόπο ο κόσμος γύρω σου θα αλλάξει. Όχι μόνο γιατί πλέον θα βλέπεις το περιβάλλον σου μέσω νέων «φακών» σκέψης και συναισθημάτων, αλλά και γιατί η αλλαγή μέσα σου μπορεί να σου επιτρέψει να αναλάβεις δράση με τρόπους που δεν είχες ποτέ φανταστεί.
Αστερίων Βαληνάκης Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2011 5:15 μμ
Ατρείδη πολύ σωστή η αναδρομή και ο χαρακτηρισμός σου ή μάλλον η παρομοίωσή σου. Ο Αγαμέμνων άνετα θα στεκόταν σήμερα στην πολιτική σκηνή με τις χαζομάρες του και τους φαρφαρονισμούς του. Αν δεν υπήρχε ο Οδυσσέας με την οξυδέρκεια του και την επιδεξιότητά του, θα βάλτωναν οι Αχαιοί εκεί "μπροστά στο κάστρο το γερό με τα πλατιά τα τείχη". Συμφωνώ ότι ο Γόρδιο δεσμός θέλει κάποιο Ξίφος για να λυθεί. Ο Πανμέγιστος που η προφορά και μόνον του ονόματός του αποτελεί ύβρη έδωσε 2.500 μάχες και δεν απώλεσε ούτε μια.. Δεν ξέρω αλλά θέλω να ελπίζω στον από μηχανής θεό, σε έναν νέο Εχετλαίο. Αυτοί που δεν απουσιάσαν ποτέ στις δύσκολες στιγμές μας.
Ατρείδης Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2011 5:18 μμ
Εμ εδώ είναι το θέμα Κωστή....ποτέ δεν είχαμε πραγματική Δημοκρατία.Δεν υπάρχουν μεταφυσικά συστήματα ,όλα είναι συστήματα που τα φτιάχνουν άνθρωποι.Το θέμα είναι αν τα φτιάχνουν ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ άνθρωποι.Αν ήταν στο χέρι μου ξέρεις τι σύστημα Διακυβέρνησης της Χώρας θα ήθελα......η κάθε πόλη θα έβγαζε τους δικούς της αντιπροσώπους ,κάτι σαν Γερουσιαστές,οι οποίοι όμως θα έπρεπε να είναι Έλληνες μέχρι 5 γεννεές πίσω (χωρίς να μπορεί να κρυφτεί κανένας σε αυτό)......είναι πολύ σημαντικό να είναι κανείς Έλλην στην καταγωγή ,θα βγαίνανε μέσα απο ένα σύστημα εκλογής άμμεσα μέσα απο τον λαό.Θα ελένχονταν τα οικονομικά τους και πρίν ,αλλά και μετά το τέλος της θητείας του....με τέτοιο τρόπο ώστε να μην μπορεί να κρύψει κανείς καμμία απάτη η κλοπή δημοσίιου χρήματος.Αφού όλες οι πόλεις θα είχαν βγάλει τους Αντιπροσώπους τους ,όλοι μαζί αυτοί θα αποτελούσαν το Σώμα της Ελληνικής Γερουσίας,η την λεγόμενη Εκκλησία του Δήμου ......και θα μπορούσαν για απλά θέματα λειτουργικά να παίρνουν αποφάσεις με σχετική πλειοψηφία.Για θέματα όμως που θα έχουν σχέση με την Εθνική μας Υπόσταση και Ασφάλεια ,τότε οι αποφάσεις θα πρέπει να παίρνονται με Απόλυτη Πλειοψηφία.
Αυτή την στιγμή ,μόνο Έλληνες δεν μας κυβερνάνε.Έναν Καποδίστρια τον δολοφόνησαν,και τον Κολοκοτρώνη τον έβαλαν φυλακή.Μας έχουν πνίξει τόσα χρόνια οι Κωλέτηδες , Μαυροκορδάτοι,και οι Νενέκοι.Τώρα που το σκέφτομαι 5 γεννεές Έλληνες πίσω είναι λίγο .....βάλε και άλλες γιατί για να κυβερνήσει κανείς ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ για μένα είναι να έχει το ΟΜΟΑΙΜΟΝ ......το αίμα της φυλής μας "μιλάει" μέσα μας ,και σου λέει τι πρέπει να κάνεις.....όποιος δεν το έχει ΠΩΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ;;;
Αστερίων Βαληνάκης Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2011 5:27 μμ
Τότε φίλε Πανταλέων αλλά λέμε και άλλα κάνουμε. Μα έπρεπε να δώσουμε κάποιο όνομα στο νεοΕλληνικό μόρφωμα. Συνήθως αν μπορεί να σταθεί ήταν μια κοινοβουλευτική δικτατορία, αλλά όχι για το καλό του τόπου αλλά της τσέπης των κοινοβουλευτικών δικτατόρων. Ενα πρέπει να καταλάβουμε. Οτι π΄ντοτε οι κυβερνόντες υπήρξαν μαριονέτες. Δεν ήταν δυαντόν να αφήσουν μια Ελλάδα ισχυρή να μεγαλώνει. Ηταν μια απειλή παγκόσμιας εμβέλειας. και όσον αφορά στις δικτατορίες τις οποίες δεν ξ΄λερω για ποιούς λόγους αντιπαθείς τολάχιστον οι δύο μακροβιότερες έκαναν πολλά περισσότερα για τον τίόπο από ότι οιδημοκρατικές(;;;) κυβερνήσεις μαζί. Τώρα που χόρτασες και χ'ορτασαν δημοκρατία και μας κατάντησαν ζήτουλες είσαι πιότερο ευχαριστημέενος; Οι συντοπίτες μας όταν λένε δημοκρατία εννοούν ασυδοσία. Εχεις δίκιο να τα έχεις χαμένα όσο χαμένα τα έχουμε όλοι μας. Το κακό δεν είναι εκείνο που βλέπουμε αλλά εκείνο που είν αι πίσω του..
Παντελής Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2011 8:33 μμ
Πότε, φίλε Αστερίων, πότε είπα ότι είμαι ευχαριστημένος με τη Δημοκρατία του νεοελληνικού μορφώματος; Ποτέ... Από πού έβγαλες αυτό το συμπέρασμα και με καλείς ν' απαντήσω αν είμαι πιότερο ευχαριστημένος; Είπα όμως ότι είμαι δυσαρεστημένος τόσο από τις Δημοκρατικές, όσο και από τις δικτατορικές κυβερνήσεις της νεοελληνικής ιστορίας. Και εννοούσα ότι μιλώντας κάποιος μονοσήμαντα για τις μειονεξίες της Δημοκρατίας, προτείνει εμμέσως πλην σαφώς ως λύση μια δικτατορία, για την οποία (ομολογώ) δεν θα είχα πλέον καμία αντίρρηση, υπό την προϋπόθεση ότι θα γνώριζα εκ των προτέρων τι πρεσβεύει. Το λέω έτσι, κάπως σχηματικά, γιατί δεν γουστάρω να μου προκύψει μια νέα "Ελλάς Ελλήνων χριστιανών". Θέλω κάποτε και ως Έλλην ονειρεύομαι να ξεμπερδεύουμε μ' αυτές τις θλιβερές καταστάσεις του έθνους. Με αρρωσταίνει αυτή η μείξη του Ελληνικού και του χριστιανικού. Δεν κατάλαβα πάντως τι εννοείς όταν λες "άλλα λέμε και άλλα κάνουμε"... Δεν το κατάλαβα, όμως μη μπαίνεις σε κόπο να μου εξηγήσεις. Δεν το έχω ανάγκη. Προέχουν τα άλλα...
Κωστής Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2011 10:47 πμ
Συμφωνώ με τον Παντελή και τον Δελφικό.Το μοντέλο της δημοκρατίας που έχουμε σήμερα δεν είναι το αρχικό, των προγόνων μας, αλλά το τροποποιημένο από τους αγγλοσάξονες για να δίνουν την εντύπωση στον λαουτζίκο ότι αυτός έχει την δύναμη!!! Δεν έχω ζήσει δικτατορία αφού τότε γεννήθηκα.Ακουώ από πολλους ότι έκανε πολλά καλά.Στο χωριό μου η ασφαλτος και ο ηλεκτρισμός ήρθε επι χούντας. Ίσως να έχει και πολλά καλά.Από την άλλη , στην χώρα που γέννησε την δημοκρατία , να επιζητούμε τώρα τη χούντα είναι τουλάχιστον λυπηρό.Για να μην πώ τίποτα άλλο.Από την άλλη με λύπη μου διαπιστώνω σε συζητήσεις και σε συλλόγους που συμμετέχω ότι πάνω από δυο άτομα δεν μπορούν να συμφωνήσουν απόλυτα σε τίποτα.Και με λύπη μου πολλές φορές επαναλαμβάνω μέσα μου το η πολυ δημοκρατία βλάπτει.Σε πολλές περιπτώσεις χρειάζεται ένας που έχει την σωστότερη κατα την εκτίμηση του άποψη να την επιβάλλει δικτατορικά ή διπλωματικά εννίωτε, γιατί διαφορετικά καταλλήγουμε σε ατέρμονες συζητήσεις χωρίς τέλος και χωρίς αποτέλεσμα ουσιαστικό.Αυτός ο ένας βέβαια που τελικά κατορθώνει και περνάει την άποψη του είναι ο ας το πουμε ηγέτης της παρέας , της ομάδας του συλλόγου κοκ.Αν τώρα για καλή μας τύχη αυτός ο ένας έχει ειλικρινείς και ανιδιωτελείς σκοπούς(σπανίως) τότε θα βγεί κάτι καλό.Αν όχι , το βλέπετε καθημερινά γύρω σας.Άρα για να καταλείξω και να μην λέω πολλά η λύση είναι κάπου στη μέση ίσως.Για να έχεις δημοκρατικές σωστές διαδικασίες , πρέπει να έχεις πολίτες με όλη την σημασία της λέξης που απέδιδαν οι πρόγονοι μας. Πρέπει να ανέβει το επίπεδο λοιπόν του μέσου έλληνα μέσω της παιδείας κυρίως.Αυτό όμως θα παρει δεκαετίες, με την προυπόθεση να υπάρξει κάποιος Ηγέτης ο οποίος θα το πάρει στις πλάτες του, έχοντας ανιδιοτελής σκοπούς και δρώντας καποιες φορές(όσο και αν δε μου αρέσει) με το αποφασίζομεν και διατάσομεν.Γιατί κάποια αποστήματα της κοινωνίας μας που είναι ταμπουρωμένα πίσω από την δημοκρατίας τους μόνο έτσι θα σπάσουν.Και φυσικά δεν θα πρέπει να είναι μόνος του.Γιατί καθένας από εμάς θα είναι ένας άγνωστος στρατιώτης του, που θα δίνει καθημερινά τις μάχες του στην καθημερινότητα του , προς αυτή την κατευθυνση, σύμφωνα με αυτά που γράφει και ο φίλος ο Δελφικός(γιατί γκρικλις ?) Να αγαπάς την ευθύνη.Να λες εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τον κόσμο.Αν δεν σωθεί εγώ θα φταίω, που έλεγε και ο συμπατριώτης μου Νίκος Καζαντζάκης!!! Ευχαριστώ Κωστής
Αστερίων Βαληνάκης Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2011 6:03 μμ
Φίλε Πανταλέων μπορεί απαντώντας σε εσένα ή σε κάποιον άλλον να μην απαντώ ακριβώς σε αυτά που γράφει αλλά σε αυτά που βγαίνουν μέσα από την γραφή του . Να τα ονομάσω πίσω από τις λέξεις; Μπορεί και να ειναι έτσι όπως τα λές και συμφωνώ απόλυτα σε αυτό που εσύ μεν ονομάζεις Ελληνοχριστιανικό αλλά επειδή η αφεντιά μου δεν βρίσκει που μπορεί να κολλήσει Ελληνας με χριστιανό (μόνον στην υποκλοπή των λόγων των μεγάλων διδασκάλων του τόπου μας και οικοιοποίηση δια λογαριασμό του κυρίου τους) Το θρησκευτικό μόρφωμα που υπάρχει είναι Ιουδαιοχριστιανισμός καθαρότατος με όλα τα στοιχεία που πρέπει να τον συγκροτούν. Οι κεφαλές του θρησκευτικού μορφώατος έκαναν και κάνουν λάθη υποτέλειας. Το έτερο Εβραιογενές θρήσκευμα των Μουσουλμάνων διατήρησε την ανεξαρτησία του. Ομως τελικά δεν είδα να γεννιέται κάποια πρωτότυπη ιδέα οπότε σκύβουμε κεφάλι κα συνεχίζουμε.
Αστερίων Βαληνάκης Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2011 6:09 μμ
Ατρείδη η πρότασή σου με όλες τις επιμέρους λεπτομέριες ακούγεται πολύ καλή, θα πρόσθετα ότι δεν θα έχουν κανένα δικαίωμα με κάποιο τρόπο που πρέπει να βρεθεί για τον έλεγχό τους, εξυπηρέτησης για ψηφοθηρικούς λόγους ατόμων από την κοιτίδα τους. Να καταργηθεί δια νόμου η οικογενειοκρατία. Η εκκλησία οτυ Δήμου πρέπει να είναι ισχυρή και αδιάφθορη.....Γίνεται;
Αστερίων Βαληνάκης Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2011 6:27 μμ
Κωστή έπιασες την μία άκρη. Πραγματικά πρέπει να βάλουμε πλάτη όλοι αλλά να το θέλουμε και όλοι και να αντιμετωπίσουμε την καταστροφή που έχει γίνει στην παιδεία πρώτα με την επιμόρφωσή μας. Κάποτε ο φίλος Πανταλέων είχε προτείνει την ίδρυση Ακαδημιών με απαλλαγή των διαφόρων αχρήστων μαθημάτων που πραφορτώνουν τα παιδιά και μια ανεπανάληπτη επιστροφή στην φύση ώστε να την εκτιμήσουμε και να την σεβαστούμε. Μήπως προς τα εκεί βλ΄πετε κάτι ποιό ουσιαστικό. Εξακολουθούμε να θέλουμε να είμαστε λοπως είμαστε;
Παρακαλώ αφήστε το σχόλιο σας εδώ